Gå til innhold

Har dere felles Helloweenfeiring på ungdomsskolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både broren min og jeg har 8.klassinger og der de bor (Bærum) virker det å være vanlig å ha fest for hele trinnet. Er dette vanlig eller? Jeg synes hele dagen er litt masete, men onga liker det jo godt. 

Anonymkode: 2b9d2...eda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Felles feiring her for 8.trinn. Veldig fint, så alle har et tilbud. 

Skrevet

Her skal skolen arrangere halloweendisko trinnvis. Tenker det er bra, hindrer utenforskap og at ungdommene flyr rundt å gjør dumme ting i gatene. 

Anonymkode: a52cb...ee4

• Liker 1
Skrevet

Her går ungdommene knask eller knep på Halloween. Og så inviterer jentene i ungdomsskolen til fest for alle jentene påfølgende fredag eller lørdag. I år er det ei jente i 8.klasse som inviterer. 

Anonymkode: 8e319...9a4

Skrevet

Nei, ingenting i skoleregi hos oss (Oslo). Ungdomsklubben rett ved skolen har feiring som er åpen for alle på ungdomstrinnet. 

Anonymkode: 56ff9...92b

Gjest jegerrinne
Skrevet

Ikke på skolen

Men ungdomsklubben har

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei, ingenting i skoleregi hos oss (Oslo). Ungdomsklubben rett ved skolen har feiring som er åpen for alle på ungdomstrinnet. 

Blir den brukt av mange? 

Skrevet

Ikke noe feiring ved skolen. Drammen

Anonymkode: 4acba...5bd

Skrevet

Ingen felles feiring her (Østlandet). Men, min datter er invitert til en privat feiring. 

Anonymkode: 7b14f...d09

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Blir den brukt av mange? 

Klubben er vanligvis godt besøkt, jeg vet ikke hvordan oppmøtet er akkurat på halloween. Min tiendeklassing er hjemme hos venner i år, var på klubben i åttende klasse. 

Skrevet (endret)

Ingen felles feiring her. Da eldste gikk på ungdomsskolen var de ferdige med å gå knask eller knep. Mulig han og vennene samlet seg hos oss og så film. Mellomste går i 8. nå og han skal på fest hos noen venner fra klassen og de skal gå knask eller knep etterpå. Ingen klassefest eller felles arrangement i regi av skolen.

Det har for øvrig ikke vært noen feiring i regi av skolen på barneskolen heller, men der var det alltid noen foreldre som gikk sammen og inviterte hele klassen eller alle guttene/jentene til Halloweenfest før de går knask eller knep.

Endret av Arkana
Skrevet

Felles feiring her er kun på barneskolen (skole i Trondheim). Etter barneskolen er barna også ferdige med typiske klassebursdager og slikt. Etter de startet på ungdomsskolen samles de hos hverandre og ser på film.

Anonymkode: def94...526

Skrevet

Ja. Min er fortsatt barneskoleelev men jeg vet at de har klassefeiring på ungdommskolen her ja. 

Anonymkode: 5a5c2...a60

Skrevet

Halloween er noe annet enn Helloween:

Helloween er et tysk power metal band. 

Anonymkode: 552b0...ef4

Skrevet

Nei, det er ikke noe felles opplegg her. 
Det er 4 klasser på trinnet på ungdomsskolen, og dette er barn som har vennene sine på tvers av klassene. 

Opplever heller ikke at ungdomsskoleelevene går knask eller knep i noen særlig grad. 

Hos oss er det noen som markerer med venner. Enten med fest påfølgende fredag/lørdag, eller med filmkveld eller noe sånt. 

Anonymkode: efea8...133

Skrevet

Ingen felles feiring på ungdomsskolen. Men flere fester i helgen i privat regi: 

Ingen av de går knask eller knep etter de har begynt på ungdomsskolen- da har jeg sagt de kan få penger til å kjøpe godteri selv 😅

Anonymkode: eeb35...856

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...