AnonymBruker Skrevet 27. oktober #1 Del Skrevet 27. oktober eller vond rygg. Hvilke sko kan du anbefale? Jeg vil gjerne komme meg ut av joggeskoene mine, men ryggen streiker når jeg går i vanlige sko. Blir gal av Hoka og Levityene mine og skulle så ønske jeg finne noen mer normale sko. Anonymkode: 135d8...f52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #2 Del Skrevet 27. oktober Jeg har ikke lykkes med å finne noe dessverre.. går i asics her om du vil ha en forandring, de har bred base for oss som sliter. Anonymkode: c72a8...86d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #3 Del Skrevet 27. oktober Schechers har diverse vintersko med joggesko-såle om det er vintersko du leter etter. Anonymkode: 9c390...20d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #4 Del Skrevet 27. oktober Først og fremst trening og styrke kjernemuskulaturen. Men når det kommer til sko så skal jeg teste ut disse i vinter, som virker veldig stødige. Husk at du kan bytte ut sålen i sko, slik at du kan kjøpe deg ekstra demping sånn sett. Anonymkode: abd0f...18f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #5 Del Skrevet 28. oktober Har du prolaps, er det viktig med god, støtdempende såle + en såle som du ikke sklir på isen med. Det er mange gode sko å få i vanlige skobutikker, bare du velger sko mer rett såle. Anonymkode: e3509...568 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #6 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 22.36): Først og fremst trening og styrke kjernemuskulaturen. Men når det kommer til sko så skal jeg teste ut disse i vinter, som virker veldig stødige. Husk at du kan bytte ut sålen i sko, slik at du kan kjøpe deg ekstra demping sånn sett. Anonymkode: abd0f...18f Har du lenke til disse? Anonymkode: 135d8...f52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #7 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 18.46): Schechers har diverse vintersko med joggesko-såle om det er vintersko du leter etter. Anonymkode: 9c390...20d Ser egentlig etter alle typer sko, så tips til vintersko var også kjærkomment ❤️ Anonymkode: 135d8...f52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå