Gå til innhold

Du med prolaps

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

eller vond rygg. Hvilke sko kan du anbefale?

Jeg vil gjerne komme meg ut av joggeskoene mine, men ryggen streiker når jeg går i vanlige sko. Blir gal av Hoka og Levityene mine og skulle så ønske jeg finne noen mer normale sko. 

Anonymkode: 135d8...f52

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke lykkes med å finne noe dessverre.. går i asics her om du vil ha en forandring, de har bred base for oss som sliter. 

Anonymkode: c72a8...86d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schechers har diverse vintersko med joggesko-såle om det er vintersko du leter etter.

Anonymkode: 9c390...20d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst trening og styrke kjernemuskulaturen. Men når det kommer til sko så skal jeg teste ut disse i vinter, som virker veldig stødige. Husk at du kan bytte ut sålen i sko, slik at du kan kjøpe deg ekstra demping sånn sett. 

dsc06632.jpg

Anonymkode: abd0f...18f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prolaps, er det viktig med god, støtdempende såle + en såle som du ikke sklir på isen med. Det er mange gode sko å få i vanlige skobutikker, bare du velger sko mer rett såle. 

Anonymkode: e3509...568

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 22.36):

Først og fremst trening og styrke kjernemuskulaturen. Men når det kommer til sko så skal jeg teste ut disse i vinter, som virker veldig stødige. Husk at du kan bytte ut sålen i sko, slik at du kan kjøpe deg ekstra demping sånn sett. 

dsc06632.jpg

Anonymkode: abd0f...18f

Har du lenke til disse? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 18.46):

Schechers har diverse vintersko med joggesko-såle om det er vintersko du leter etter.

Anonymkode: 9c390...20d

Ser egentlig etter alle typer sko, så tips til vintersko var også kjærkomment ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...