Gå til innhold

Bleiekake til min 60 år gamle tante!

Kleppmelk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Misset du en del av HI? Det er spurt om tips om hva kaken ellers kan pyntes med, ikke «tips» og meninger om alt mulig annet. Halve tråden burde jo vært rapportert som avsporing

Anonymkode: f4e0c...3a7

Klart at alle kan uttale seg om trådens tema, og særlig når det er så spesielt og rart som dette.

"Bleiekake", bare ordet i seg selv er så ekkelt at jubilanten må miste all lyst på feiring av dagen sin.

Anonymkode: 5d914...b7b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Klart at alle kan uttale seg om trådens tema, og særlig når det er så spesielt og rart som dette.

"Bleiekake", bare ordet i seg selv er så ekkelt at jubilanten må miste all lyst på feiring av dagen sin.

Anonymkode: 5d914...b7b

Trådens tema er tips til hva man kan pynte gaven med. Og du kan vel ikke si hvordan jubilanten kommer til å reagere, du kjenner henne ikke. TS, derimot, kjenner henne godt. 

Anonymkode: f4e0c...3a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, taktløs humor. Selv om noen gir uttrykk for at de synes det er morsomt og generelt er lite selvhøytidelige, betyr det ikke at det ikke stikker litt med den type «festlige» påfunn. 
Når noen har bursdag er det vel mye hyggeligere å gjøre skikkelig stas på dem enn å drite dem ut? 
En fin kurv med blanding av humor og noe tanten din blir oppriktig glad for, er mitt forslag. 

Anonymkode: 2ae8f...036

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotemor skrev (På 29.10.2024 den 2.10):

Nei.

At noe anses for upassende er IKKE det samme som at krenkende eller å bli krenket på andres vegne. 

bleiekaka er på linje med å prompe høyt under en middag, med vilje og le av det. Det krenker meg ikke, men jeg dømmer så absolutt handlingen. Jeg finner det upassende..

Var da voldsomt som du skulle ta for vei. Du høres veldig krenket ut. Hva som er upassende vet vel ts mer enn deg, hun kjenner tross alt dama som skal få den. Kan hende hun synes dette er fryktelig artig. 

Anonymkode: e312a...cdd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Var da voldsomt som du skulle ta for vei. Du høres veldig krenket ut. Hva som er upassende vet vel ts mer enn deg, hun kjenner tross alt dama som skal få den. Kan hende hun synes dette er fryktelig artig. 

Anonymkode: e312a...cdd

Nei, jeg er ikke krenket. Men jeg forstår hvordan en som synes dette er dritgøy vil forsvare det med angrep. Det forteller ikke så mye om meg; det treffer i hvert fall ikke..

Ukultur er et begrep for en grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...