Gå til innhold

Bleiekake til min 60 år gamle tante!

Kleppmelk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Dette kan jeg aldri tenke meg blir en positiv opplevelse for jubilanten🙄

Anonymkode: a51c9...a7f

Du tror ikke ta kjenner jubilanten bedre enn deg?

Anonymkode: 91d3c...1e3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Harry!

Anonymkode: a1d5e...6bb

Hvorfor roper du på Harry?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nå må d få beina ned på jorden og ikke fornærme tante så til de grader. Den kaka kan du ha på blokka til 90 årsdagen hennes. 
Alternativt lage til deg selv.

Ideen er både krenkende og direkte slem/fornærmende.

Anonymkode: b7cbb...52c

Er den vek ikke! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg ikke er tanta di. 

Anonymkode: 899c2...d11

Uff ja for humor er så kjipt 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg fått noe sånt til 60 årsdagen hadde jeg kasta den i søpla! Har fylt 60, glad jeg ikke hadde slike idioter rundt meg da.

Anonymkode: a49ed...5b3

Å jeg er glad jeg har humoristiske folk rundt meg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotemor skrev (6 timer siden):

Mulig hun «tåler» det. Men elendig humor er det uansett.

I følge deg ja, for andre er det ikke det

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlighet så mange som ikke takler humor og at andre kam synes sette er morsomt 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Herlighet så mange som ikke takler humor og at andre kam synes sette er morsomt 

Jeg har masse humor og selvironi, og selv om det er en del år til jeg selv kommer i nevnte alder, vet jeg at jeg hadde blitt forundret, for å si det på en fin måte, over en diger bleiekake med masse "stilig" oldis-tilbehør. Et morsomt kort, en liten ting som minner om anselig alder osv, det er helt greit, men denne kaka hadde jo tatt all oppmerksomheten fra andre gaver, på godt (for noen få) og vondt. Det koster jo en del også, og jeg hadde satt langt større pris på om disse pengene ble brukt til noe fint som jeg trengte.

Anonymkode: 6ad0e...6a7

• Liker 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice try! Men vi er ikke i usa. Her lages kaker av mel, ikke bleier. Å kjøpe inn noe kun for å kaste etterpå, har vi blitt for bevisste til å holde på med.

Utover det, særdeles dårlig humor 🥱🥱 

Anonymkode: 82fc9...ad1

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lånte satt en gåstol på kontoret til sjefen da han ble 50. Han ble litt sur🤣

Anonymkode: 07f36...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at tanten din vil synes det er så morsomt som du ser for deg. Humor som stikker på en sånn dag, da holder man maska og ler, men hyggelig er det ikke. Det er jo sikkert mye annet å feire din gøyale tante med? Siden du lager innlegg om det her vil det jo komme reaksjoner og meninger rundt dette. Selv blir jeg 50 snart og selv om jeg trives med å bli eldre er det også vemodig, og for mange er det tøft å runde nye tiår.

Anonymkode: 5802f...68a

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vi lånte satt en gåstol på kontoret til sjefen da han ble 50. Han ble litt sur🤣

Rettelse:-)

Vi lånte en gåstol og satt den på kontoret til sjefen da han ble 50, sammen med kamferdrops.
Han ble litt sur🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humor sier dere? Hva er det som er så rasende festlig med inkontinens egentlig? Er ikke tissehumor noe man blir ferdig med i barnehagen?

Anonymkode: 234f3...f8c

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor blir folk her inne så ufattelig provosert og krenket over hva ts skal gi sin egen tante i gave, egentlig?😅 det er ikke noe dere har noe med. Snakk om å ha et lite festlig liv selv.

Anonymkode: e312a...cdd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg tror jeg hadde blitt skikkelig sur om jeg var den tanta di, altså....

Finn på noe annet. Bleiekake!??

Anonymkode: 44f85...9f2

Det finnes tross alt folk som har selvironi og den type humor, jeg hadde ledd om jeg hadde fått en sånn tena-bleiekake. Regner med at ts kjenner tanta si. 

Ts: en pose svisker, sherry og «trygghetsalarm».

Anonymkode: 9d07d...6a0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidavmeg skrev (15 timer siden):

Jeg hadde blitt lei meg

Å herregud 😂 Husker min far fikk rullator og gå stokk i 60 års gave- som så klart bare var tullegaver. Faren min syntes dette var hysterisk morsomt. 
Selvironi er en fin ting. 

Anonymkode: 756d5...d88

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min mor på 62 hadde elsket en sånn gave. Hun har masse humor, selvironi og tar ikke ting særlig seriøst. Enig med de som sier at 60 er perfekt alder for sånt da man unektelig begynner å bli voksen, men fortsatt er så sprek at disse tingene oppleves som langt unna fortsatt. 

Vi burde alle blitt flinkere til å omfavne det å bli eldre, det er eneste veien det går for oss alle og alternativet er ikke spesielt forlokkende. Å være ung er ikke et mål. 

Anonymkode: 54864...9b1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp denne bleiekaka, vær så snill. Hvis du MÅ spøke med at hun har blitt gammel, så gi henne mokkabønner og lesebriller eller noe sånt. Men bleiekake er bare ekkelt.

For det første så er det mange kvinner som sliter med urinlekkasje, og det kan godt gjelde denne tanten også  - uten at TS vet det. For det andre er det dårlig gjort å gi bort dyrt søppel. For det tredje så er det rett og slett ikke morsomt.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleppmelk skrev (16 timer siden):

Hun har snart bursdag og skal få tur i gave. Den (lage en falsk flybillett med riktig flightnummeri Canva/photoshop + bilde av dit vi skal) tenkte jeg å putte oppi en bleiekake.

Så planen er å kjøpe inn masse Tena-bleier, kamferdrops, billige lesebriller på Nille, Hjemmet og så stopper kreativiteten. Noen tips til hva ellers kan jeg pynte «kaken» med? 😄

Nei, vil bare tipse om å droppe alle bleiene

Anonymkode: 118fe...161

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dropp denne bleiekaka, vær så snill. Hvis du MÅ spøke med at hun har blitt gammel, så gi henne mokkabønner og lesebriller eller noe sånt. Men bleiekake er bare ekkelt.

For det første så er det mange kvinner som sliter med urinlekkasje, og det kan godt gjelde denne tanten også  - uten at TS vet det. For det andre er det dårlig gjort å gi bort dyrt søppel. For det tredje så er det rett og slett ikke morsomt.

Kan jo være ts kjenner tanta si og vet hva slags humor hun har

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...