Gå til innhold

Bleiekake til min 60 år gamle tante!

Kleppmelk

Anbefalte innlegg

Vi kjøpte en rullator til jubilanten . Pyntet den og det ble veldig godt mottatt. Jeg og ei venninne kom inn med den og hadde kledd oss ut som sykepleiere.

Vi kjente jubilanten godt og humoren var innafor det personen likte 🙂

Anonymkode: 5ba37...294

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merkelig at så mange ikke synes det passer seg i gave til en 60-åring.  Selv fikk jeg bursdagsgaven trillet inn på en gåstol, på min 70-årsdag.  Det var festet masse ballonger på stolen :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi kjøpte en rullator til jubilanten . Pyntet den og det ble veldig godt mottatt. Jeg og ei venninne kom inn med den og hadde kledd oss ut som sykepleiere.

Vi kjente jubilanten godt og humoren var innafor det personen likte 🙂

Anonymkode: 5ba37...294

Og hva gjorde dere med rullatoren etterpå? Kastet den?

Anonymkode: f1c2a...324

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ha rimelig (p)syk humor for å takle sånt tull, men det er jo tydeligvis i familien. 

Anonymkode: 545ee...cc7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det er du som hører hjemme i bleie. Up & go. 

Anonymkode: 6e0ce...518

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville elsket en sånn gave på min 60 års dag 🤣 (jeg har urinkontinens, men trenger ikke bleier - enda)

Støttestrømper, brodder, kraftige lesebriller og bestemortruse må du også huske!

Anonymkode: 19533...8a2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Å bruke masse penger på ræl og «morsomheter» som går rett i søpla etterpå - er det virkelig gøy?

Anonymkode: 234f3...f8c

Ikke miljøvennlig heller. 

Anonymkode: b7cbb...52c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleppmelk skrev (7 timer siden):

Å herrejesus. Hun er som min ekstramamma og jeg vet «alt» om henne og nå for tiden bor hun hos oss.  

Jeg hadde da vel ikke gjort noe sånt mot noen som ikke hadde tålt det. 

Mulig hun «tåler» det. Men elendig humor er det uansett.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleppmelk skrev (8 timer siden):

Å herrejesus. Hun er som min ekstramamma og jeg vet «alt» om henne og nå for tiden bor hun hos oss.  

Jeg hadde da vel ikke gjort noe sånt mot noen som ikke hadde tålt det. 

Jeg hadde funnet det skikkelig festlig. 

Jeg er 50 år til neste år, så om noen av mine leser dette; Jeg tar gjerne imot bleiekake, med gebiss, kamferdrops (På tide å lære seg å like det!), krøllruller for konehåret jeg må anlegge, kanskje hårnett også, snorkeklype, 4711, med mer. 😁

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye krenk samla på ett sted 🤣🤣🤣🤣

Generasjon krenk holder på å bli gamle nå 🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: e665a...c7b

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 60 så gammelt? Har man ikke flere år igjen i arbeidslivet da? Mange på jobben min arbeider fremdeles når de nærmer seg 70 og er veldig spreke.  Synd man har tatt så dårlig vare på seg selv at man er blitt ordentlig gammel allerede når man blir 60.

Anonymkode: 41645...588

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik humor varmer❤️😂 Men jeg skjønner jo at den ikke er for alle😆 Regner derimot med at du kjenner venninna di og vet hun faller for denne humoren. Syns du har fått mange gode tips her! Men holder en knapp på støttestrømpene som er gode å ha på flyturen. Og brodder til vinteren ligger det mye omsorg i. 

60 år er forresten perfekt alder for slik gave. Da føler de fleste seg så unge fortsatt at de ikke relaterer seg særlig til den bleiekaka. De ser bare humoren i det. Litt som i humoristiske bursdagskort som gjør narr av alderen på ulike måter. 70-80 år dermot. Da blir det for realistisk og nært.

Anonymkode: 066a8...0eb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet så mye snurt samlet på ett sted! Alle dere som gjør et poeng av å ikke ville ha den kaken og at det er dårlig humor - ikke er den til dere og ikke er det det TS spør om. Dere MÅ ikke kommentere i hver eneste tråd.

Anonymkode: f4e0c...3a7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde hun da blitt 90, til nød 80. Men 60?!? Hun er jo en dame i sin (nesten) beste alder! 

Anonymkode: 6ad0e...6a7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleppmelk skrev (13 timer siden):

Hun har snart bursdag og skal få tur i gave. Den (lage en falsk flybillett med riktig flightnummeri Canva/photoshop + bilde av dit vi skal) tenkte jeg å putte oppi en bleiekake.

Så planen er å kjøpe inn masse Tena-bleier, kamferdrops, billige lesebriller på Nille, Hjemmet og så stopper kreativiteten. Noen tips til hva ellers kan jeg pynte «kaken» med? 😄

60 er ikke gammelt lengre. 

Anonymkode: f0bf8...cdb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er 60 så gammelt? Har man ikke flere år igjen i arbeidslivet da? Mange på jobben min arbeider fremdeles når de nærmer seg 70 og er veldig spreke.  Synd man har tatt så dårlig vare på seg selv at man er blitt ordentlig gammel allerede når man blir 60.

Anonymkode: 41645...588

Tja. Tanta mi er sprek hun, men valgte likevel å pensjonere seg da hun ble 63. Hun hadde lange jobbdager, og hadde fått barnebarn hun ville se mer. Faren min sto i full jobb til han var 70 og deltidsvikar i flere år etterpå, men kjenner nå alderen en del mer.

Sånne gag gifts er vel mest morsomme om de ikke stemmer? Altså om bursdagsbarnet egentlig er ganske kult og sprekt. 

Anonymkode: 21e38...3a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

60 er ikke gammelt lengre. 

Anonymkode: f0bf8...cdb

Det er en alvorlig alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...