Gå til innhold

Bleiekake til min 60 år gamle tante!

Kleppmelk

Anbefalte innlegg

Hun har snart bursdag og skal få tur i gave. Den (lage en falsk flybillett med riktig flightnummeri Canva/photoshop + bilde av dit vi skal) tenkte jeg å putte oppi en bleiekake.

Så planen er å kjøpe inn masse Tena-bleier, kamferdrops, billige lesebriller på Nille, Hjemmet og så stopper kreativiteten. Noen tips til hva ellers kan jeg pynte «kaken» med? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kleppmelk skrev (21 minutter siden):

Hun har snart bursdag og skal få tur i gave. Den (lage en falsk flybillett med riktig flightnummeri Canva/photoshop + bilde av dit vi skal) tenkte jeg å putte oppi en bleiekake.

Så planen er å kjøpe inn masse Tena-bleier, kamferdrops, billige lesebriller på Nille, Hjemmet og så stopper kreativiteten. Noen tips til hva ellers kan jeg pynte «kaken» med? 😄

Støttestrømper!

Anonymkode: 47e57...e64

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette kan jeg aldri tenke meg blir en positiv opplevelse for jubilanten🙄

Anonymkode: a51c9...a7f

• Liker 29
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleppmelk skrev (25 minutter siden):

😂😂😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar for gitt at denne humoren er innafor og verdsatt i din familie? 😅

Støttestrømper, strikketøy, ta en gammel tablettboks med godis oppi og lag etikett hvor det står demens/alzheimers etc, brillesnor på brillene, brodder...? 

Anonymkode: 07571...8b2

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleppmelk skrev (26 minutter siden):

Pynt med utklipp fra bladet vi over 60 og sløyfer. Regner med at hun har mye humor på at hun blir eldre

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tror jeg hadde blitt skikkelig sur om jeg var den tanta di, altså....

Finn på noe annet. Bleiekake!??

Anonymkode: 44f85...9f2

Er vel forskjell på hva man finner morsomt? Dette hadde gått rett hjem hos mange i min familie i alle fall 😂
Regner med at TS har innsikt i hvordan det vil bli mottatt av tante også, og organisert deretter. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kleppmelk skrev (30 minutter siden):

Nå må d få beina ned på jorden og ikke fornærme tante så til de grader. Den kaka kan du ha på blokka til 90 årsdagen hennes. 
Alternativt lage til deg selv.

Ideen er både krenkende og direkte slem/fornærmende.

Anonymkode: b7cbb...52c

• Liker 14
  • Nyttig 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte ikke om dere synes det var gøy eller ikke. Mottageren kommer til å synes det er kjempegøy og det er dét som teller.

Takk for tips så langt 😃

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er vel forskjell på hva man finner morsomt? Dette hadde gått rett hjem hos mange i min familie i alle fall 😂
Regner med at TS har innsikt i hvordan det vil bli mottatt av tante også, og organisert deretter. 

Her og. En her fikk rullaltor, med på fester ringeklokke og flaskeholder som det stod en øl i🤣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kleppmelk skrev (35 minutter siden):

Så planen er å kjøpe inn masse Tena-bleier

Hva om hun faktisk allerede nå må bruke slike hjelpemidler men ikke har fortalt det?

Anonymkode: e3ef5...f05

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jegerrinne skrev (1 minutt siden):

Her og. En her fikk rullaltor, med på fester ringeklokke og flaskeholder som det stod en øl i🤣

😂

Da eldstemannen i vår søskenflokk fylte 50, holdt broren min tale, hvor han snakket kjempehøyt og gjentok ting, som om jubilanten var gammel og døvhørt. Ble mye latter av det også. 😅

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva om hun faktisk allerede nå må bruke slike hjelpemidler men ikke har fortalt det?

Anonymkode: e3ef5...f05

Å herrejesus. Hun er som min ekstramamma og jeg vet «alt» om henne og nå for tiden bor hun hos oss.  

Jeg hadde da vel ikke gjort noe sånt mot noen som ikke hadde tålt det. 

Endret av Kleppmelk
  • Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...