AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #1 Del Skrevet 27. oktober 2024 Matchet med en fyr på tinder, snakket sammen i kanskje en uke på snapchat før vi gikk på en date sammen. Daten gikk ganske greit, vi ble sittende der i nærmest 6 timer og bare skravlet om masse ulike ting som oppvekst, foreldrene våre, planer, reiser osv. Midt på daten spurte han meg om jeg ville sove over hos ham. Dette var noe han tidligere hadde spurt meg om over snap, da han vet at jeg ikke bor i samme by som ham (selv om jeg besøker denne byen ofte). I meldinger svarte jeg nei, ogo når dette kom opp i daten fortalte jeg han hvor sykt det var å spørre om noe sånt fordi vi alle vet hva som ligger i ordet "overnatting" hos det motsatte kjønn. Han sa at han ikke mente det på den måten, men at han heller bare syntes at det hadde vært en koselig ting men at det var null press om det. Jeg sa jeg skulle tenke på det (DUMT VALG) Vel.. daten endte og jeg fikk ham til å følge meg til trikken som tok meg til der hvor jeg holdte til av byen. Han hintet til at han ikke ville følge meg helt hjem fordi han bodde på den andre siden av byen. Dette skulle jeg ha tatt som et rødt flagg. Vel, dagen etter dro jeg til ham og vi endte opp med å kjøpe mat og kose i senga hans. Dette var første gang vi kyssa. Vi klinte en del, og når han ble for gira måtte jeg bare fortelle ham at jeg er jomfru. Han ble så sjokkert og trodde ikke på meg en god stund. Han sa at han fremdeles ville se meg igjen selv om jeg er det, og at det er jeg som må si ifra dersom vi skal ha samleie, men at han hadde veldig lyst. Siden jeg dro har vi snappet, men det har egentlig bare vært meningsløst. Den siste snappen han sendte for noen dager siden bare reada jeg, nettopp fordi det bare var et bilde av omgivelsene hans på jobb. Jeg har ikke svart på denne snappen siden, og i dag sendte han meg en melding hvor han skrev "Hei, går det bra?". Jeg vet ikke om han gjør dette for å få en respons ut av meg eller ikke. Det virker ikke som genuin interesse fra hans side enn å bare sjekke om jeg bryr meg nok om han eller er interessert nok i han til å svare. Jeg tenker at hvis en fyr er seriøs så lager han planer om å se deg igjen så fort så mulig. Han sender deg ikke meldinger som ikke fører dit. Nå som det har vært en uke siden jeg møtte ham, har jeg hatt tid til å reflektere litt. Jeg synes han var altfor på, selv de gangene jeg sa nei, noe som han tilsto til i meldinger, og beklagde for. Han sa at han bare ble så "kåt" når jeg var nær ham. Han snakket også om at han syntes at jeg var søt og snill, men at han var redd for å såre meg pga det, og fordi jeg er jomfru og "hva om det ikke funker mellom oss to" osv. Jeg føler at jeg angrer på mange av valgene mine den helgen nettopp fordi jeg lot han forbi med så mange ting jeg egentlig får icks av. Hva tenker dere? Er han seriøs type? Han er fem år eldre enn meg, men det virker ikke sånn noen ganger. Jeg vet at han fremdeles er på dating apper også. Anonymkode: 56464...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #2 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er han seriøs type? Han er fem år eldre enn meg, men det virker ikke sånn noen ganger. Jeg vet at han fremdeles er på dating apper også. Anonymkode: 56464...a18 Er du ikke litt for ung til å bekymre deg for at menn kaster bort tiden din? Vanskelig å si om det er en seriøs type. Men han godtok at du ikke ville ha sex. Han fortsatte å kontakte deg. Men du ghostet egentlig han. Anonymkode: 247cf...eee 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #3 Del Skrevet 27. oktober 2024 Deg igjen? Du fikk mange gode råd i din forrige tråd. Altså, om du ikke er interessert i å møte han igjen, så møter du han ikke igjen. Hva han tenker, føler og ønsker er irrelevant. Om du ikke sitter igjen med gode følelser, så dropper du kontakten. Det er faktisk ikke vanskeligere enn det. Anonymkode: 79fdf...b6c 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #4 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Deg igjen? Du fikk mange gode råd i din forrige tråd. Altså, om du ikke er interessert i å møte han igjen, så møter du han ikke igjen. Hva han tenker, føler og ønsker er irrelevant. Om du ikke sitter igjen med gode følelser, så dropper du kontakten. Det er faktisk ikke vanskeligere enn det. Anonymkode: 79fdf...b6c jeg svarte bare alt alt gikk bra, og da sa han at jeg hadde tatt litt avstand fra han, og at han håpet at det ikke var noe dårig stemning. Svarte at det ikke var det, og da skrev han bare okay. Da er vel han absolutt ikke interessert tenker jeg TS Anonymkode: 56464...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #5 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er du ikke litt for ung til å bekymre deg for at menn kaster bort tiden din? Vanskelig å si om det er en seriøs type. Men han godtok at du ikke ville ha sex. Han fortsatte å kontakte deg. Men du ghostet egentlig han. Anonymkode: 247cf...eee Sant det, kanskje det var feil ordbruk. Mente vel bare at det er en fyr som kanskje ikke er verdt min energi. TS Anonymkode: 56464...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #6 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): jeg svarte bare alt alt gikk bra, og da sa han at jeg hadde tatt litt avstand fra han, og at han håpet at det ikke var noe dårig stemning. Svarte at det ikke var det, og da skrev han bare okay. Da er vel han absolutt ikke interessert tenker jeg TS Anonymkode: 56464...a18 Men altså, hvorfor er du så opptatt av om HAN er interessert eller ikke? Du er jo tydeligvis ikke interessert, så hvorfor bruker du så mye tid og energi på å prøve og analysere hva han kanskje tenker? Ut i fra din forrige post og denne posten, så fremstår du ekstremt vinglete. Du gir veldig utydelige og motstridende signaler. Samtidig legger du egne usikkerheter på han, og tyder hans ord og handlinger på en måte som ikke virker helt logisk. Jeg vet ikke om du bare er veldig ung, om du har sosial angst eller om du har noe annet som fører til at du fryser til og blir usikker det øyeblikket du ikke vet hva en annen person forventer fra deg, men jeg tror ikke du bør date akkurat nå. Jeg tror du bør bli litt bedre kjent med deg selv og hva du selv ønsker og ikke ønsker. Når du er så vinglete, utydelig, og blir et nervøst vrak fordi en mann du ikke engang er interessert i, ikke love-bomber deg men matcher energien din, så bør du bli litt mer moden før du trår ut i datinglivet igjen. Anonymkode: 79fdf...b6c 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #7 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg føler at jeg angrer på mange av valgene mine den helgen nettopp fordi jeg lot han forbi med så mange ting jeg egentlig får icks av. Hva tenker dere? Jeg tenker at du skal gå videre. Du virker ikke interessert i han. Hva han tenker, ønsker osv er ikke relevant da. Send han videre. Anonymkode: d72e8...c5f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #8 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Men altså, hvorfor er du så opptatt av om HAN er interessert eller ikke? Du er jo tydeligvis ikke interessert, så hvorfor bruker du så mye tid og energi på å prøve og analysere hva han kanskje tenker? Ut i fra din forrige post og denne posten, så fremstår du ekstremt vinglete. Du gir veldig utydelige og motstridende signaler. Samtidig legger du egne usikkerheter på han, og tyder hans ord og handlinger på en måte som ikke virker helt logisk. Jeg vet ikke om du bare er veldig ung, om du har sosial angst eller om du har noe annet som fører til at du fryser til og blir usikker det øyeblikket du ikke vet hva en annen person forventer fra deg, men jeg tror ikke du bør date akkurat nå. Jeg tror du bør bli litt bedre kjent med deg selv og hva du selv ønsker og ikke ønsker. Når du er så vinglete, utydelig, og blir et nervøst vrak fordi en mann du ikke engang er interessert i, ikke love-bomber deg men matcher energien din, så bør du bli litt mer moden før du trår ut i datinglivet igjen. Anonymkode: 79fdf...b6c Nei jeg har ikke sosial angst. Han sa når jeg sov over hos han at han ville se meg igjen, men HAN har jo ikke lagt inn planer for å se meg, eller spørre om det i det hele tatt. Jeg kan være interessert uten å virke desperat etter å minne andre på hva de har sagt. Jeg fryser ingen ut, men dette for meg viser jo bare at han sikkert ikke ønsket noe mer enn noe casual. Jeg vet hvem jeg er, og jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg aldri skal jage etter en fyr og presse på/minne om ting han har sagt til meg. Jeg skjønner heller ikke hva som er utydelig med det jeg har gjort eller sagt. Skal jeg underholde meningsløse snapchats? Det for meg er bare lav innsats fra fyren sinT side, og ikke noe som jeg bryr meg nok om til å svare på. Det handler ikke om å love-bombe, men å vise genuin interesse, samt faktisk stå på det du har sagt. Ikke bare si det i øyeblikket fordi det høres bra ut. TS Anonymkode: 56464...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #9 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei jeg har ikke sosial angst. Han sa når jeg sov over hos han at han ville se meg igjen, men HAN har jo ikke lagt inn planer for å se meg, eller spørre om det i det hele tatt. Jeg kan være interessert uten å virke desperat etter å minne andre på hva de har sagt. Jeg fryser ingen ut, men dette for meg viser jo bare at han sikkert ikke ønsket noe mer enn noe casual. Jeg vet hvem jeg er, og jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg aldri skal jage etter en fyr og presse på/minne om ting han har sagt til meg. Jeg skjønner heller ikke hva som er utydelig med det jeg har gjort eller sagt. Skal jeg underholde meningsløse snapchats? Det for meg er bare lav innsats fra fyren sinT side, og ikke noe som jeg bryr meg nok om til å svare på. Det handler ikke om å love-bombe, men å vise genuin interesse, samt faktisk stå på det du har sagt. Ikke bare si det i øyeblikket fordi det høres bra ut. TS Anonymkode: 56464...a18 I den forrige posten din fortalte du jo at du hadde sagt til han at du kun ville møte han som venn. Han ville møtes igjen, og du sa "som en venn". Jeg ville heller ikke lagt inn en innsats i å møte noen som har vist med ord og handlinger at de ikke er spesielt interessert i meg. Han var interessert i deg i starten. Deretter erklærte du at du ikke er interessert. Du vinglet frem og tilbake, og han har selvfølgelig trukket seg unna. For hans del håper jeg han går videre til noen andre, for din usikkerhet og vinglete natur høres veldig slitsom ut. Anonymkode: 79fdf...b6c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #10 Del Skrevet 27. oktober 2024 Jeg regner med at om en fremdeles er jomfru langt opp i 20 årene så er det av en grunn. Enten så vil en vente med sex til en er gift eller så har en en psykisk sperre for sex. Han ble nok veldig overrasket og tenkte kanskje på om du var en av de som ville vente til det var en ring på fingeren? Du virker ikke å ha helt kontakt med dine følelser og sliter med å stole på menn. Jeg forstår at han trekker seg unna siden du ikke kommuniserer på en god måte Anonymkode: c33c6...1c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #11 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): I den forrige posten din fortalte du jo at du hadde sagt til han at du kun ville møte han som venn. Han ville møtes igjen, og du sa "som en venn". Jeg ville heller ikke lagt inn en innsats i å møte noen som har vist med ord og handlinger at de ikke er spesielt interessert i meg. Han var interessert i deg i starten. Deretter erklærte du at du ikke er interessert. Du vinglet frem og tilbake, og han har selvfølgelig trukket seg unna. For hans del håper jeg han går videre til noen andre, for din usikkerhet og vinglete natur høres veldig slitsom ut. Anonymkode: 79fdf...b6c ja, men dette var også noe jeg sa til han var en spøk, og noe han forsto. Etter det hadde vi en grei tone, så det var ikke noe problem. Greia er at han ikke har vist interesse siden til å møtes. Jeg har ingen interesse i å tekste noen fram og tilbake dersom vi ikke skal møtes. Dette er en standard jeg aldri kommer til å endre på, uavhengig av mannen. Det var faktisk han som pekte ut at jeg trakk meg unna, men ikke at det er noe jeg er stolt over. Jeg har bare ikke svart fordi jeg tenkte at han skulle spørre meg på en ordentlig date igjen, ikke sende meg bildet av taket sitt på jobb liksom. Jeg tror mange av dere ønsker at kvinner skal ta seg til nøye med det bare minimum, men der er ikke jeg. Menn vet hva de driver med, de vet at dersom de er interesserte nok hadde de vært gira på å spørre om en ny date. TS Anonymkode: 56464...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #12 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg regner med at om en fremdeles er jomfru langt opp i 20 årene så er det av en grunn. Enten så vil en vente med sex til en er gift eller så har en en psykisk sperre for sex. Han ble nok veldig overrasket og tenkte kanskje på om du var en av de som ville vente til det var en ring på fingeren? Du virker ikke å ha helt kontakt med dine følelser og sliter med å stole på menn. Jeg forstår at han trekker seg unna siden du ikke kommuniserer på en god måte Anonymkode: c33c6...1c7 Han ble overrasket ja, men der tar du feil. Jeg fortalte han at det var fordi jeg aldri har møtt noen jeg liker like godt tilbake, men at dersom jeg hadde likt noen godt nok så hadde jeg gjort det. Det er ikke det at jeg ikke stoler på menn, det er det at jeg har null toleranse for å snappe om meningsløse ting med mindre planer er involvert. Da trekker jeg meg. TS Anonymkode: 56464...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #13 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han ble overrasket ja, men der tar du feil. Jeg fortalte han at det var fordi jeg aldri har møtt noen jeg liker like godt tilbake, men at dersom jeg hadde likt noen godt nok så hadde jeg gjort det. Det er ikke det at jeg ikke stoler på menn, det er det at jeg har null toleranse for å snappe om meningsløse ting med mindre planer er involvert. Da trekker jeg meg. TS Anonymkode: 56464...a18 Hvor gammel er du da? Er du 17-18 er det ikke så rart, men er du 24-26 år så har du et tillitsproblem og skylder på at menn ikke er bra nok Anonymkode: c33c6...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #14 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor gammel er du da? Er du 17-18 er det ikke så rart, men er du 24-26 år så har du et tillitsproblem og skylder på at menn ikke er bra nok Anonymkode: c33c6...1c7 nei, jeg er 22. Det er ingen tillitsproblem. Jeg har bare ikke møtt noen jeg har likt godt nok. Hvorfor skal jeg ligge bare for å ligge? Det er ikke for meg. TS Anonymkode: 56464...a18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #15 Del Skrevet 27. oktober 2024 Breadwhat? Det hadde vært så mye enklere å gi råd til dere yngre dersom dere skrev på norsk. Kjenner at jeg bryr meg lite når jeg ser ord og uttrykk som jeg må på TikTok eller YouTube for å forstå. Anonymkode: db047...41c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #16 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): nei, jeg er 22. Det er ingen tillitsproblem. Jeg har bare ikke møtt noen jeg har likt godt nok. Hvorfor skal jeg ligge bare for å ligge? Det er ikke for meg. TS Anonymkode: 56464...a18 Ok, men hva skal til for at du skal like en eller bli forelsket da? Du har vel hatt noen år på deg ? Aldri vært forelsket ? Anonymkode: c33c6...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #17 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): jeg svarte bare alt alt gikk bra, og da sa han at jeg hadde tatt litt avstand fra han, og at han håpet at det ikke var noe dårig stemning. Svarte at det ikke var det, og da skrev han bare okay. Da er vel han absolutt ikke interessert tenker jeg TS Anonymkode: 56464...a18 Du mener han ikke er interessert, men det er jo DU som ikke gidder svare han på meldinger engang! Det er DU som sier du bare vil være venner! Det er DU som veldig tydelig avviser han. Forventer du at han skal legge seg på knær å trygle deg om en ny date? Anonymkode: 9fadd...f48 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #18 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): ja, men dette var også noe jeg sa til han var en spøk, og noe han forsto. Etter det hadde vi en grei tone, så det var ikke noe problem. Greia er at han ikke har vist interesse siden til å møtes. Jeg har ingen interesse i å tekste noen fram og tilbake dersom vi ikke skal møtes. Dette er en standard jeg aldri kommer til å endre på, uavhengig av mannen. Det var faktisk han som pekte ut at jeg trakk meg unna, men ikke at det er noe jeg er stolt over. Jeg har bare ikke svart fordi jeg tenkte at han skulle spørre meg på en ordentlig date igjen, ikke sende meg bildet av taket sitt på jobb liksom. Jeg tror mange av dere ønsker at kvinner skal ta seg til nøye med det bare minimum, men der er ikke jeg. Menn vet hva de driver med, de vet at dersom de er interesserte nok hadde de vært gira på å spørre om en ny date. TS Anonymkode: 56464...a18 Jeg er kvinne, og jeg synes det er flott at han ikke jager etter noen som har vært ganske tydelig på at de ikke er interessert. La oss oppsummere: -Du "spøkte" om at du kun ville møtes som venner. -Han la merke til at du hadde trukket deg unna og bemerket det. -Du fortalte ham at han var litt for 'på' i starten, og han beklaget seg. -Han vet du er jomfru og har vist med ord at han forstår at han derfor må være mer forsiktig i en relasjon med deg, og siden du ga han beskjed om at han kjørte på litt for hardt i starten, føler han det er ekstra viktig at han ikke presser seg på. -Du svarer kort eller svarer ikke når han skriver/sender bilder. I hans øyne har du gjort det klinkende klart at du ikke er interessert, og at du IKKE ønsker at han skal jage deg. Han har valgt å respektere det, og presser derfor ikke på for å møtes igjen. Han skriver litt/sender litt bilder for å vise deg at "hei, jeg er her i tilfelle du ombestemmer deg", men han kommer ikke til å jage noen som har fortalt at de ikke ønsker å bli jaget. Om du ønsker å møte han igjen, så er det du som må spørre han ut på date, ikke omvendt. Men som sagt, jeg anbefaler deg å ikke date noen på en stund. Du kan ikke fortelle noen at du ikke er interessert på så mange forskjellige måter, for så å bli snurt når fyren ikke stalker og presser på for å møtes. Anonymkode: 79fdf...b6c 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #19 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du mener han ikke er interessert, men det er jo DU som ikke gidder svare han på meldinger engang! Det er DU som sier du bare vil være venner! Det er DU som veldig tydelig avviser han. Forventer du at han skal legge seg på knær å trygle deg om en ny date? Anonymkode: 9fadd...f48 jeg skjønner ikke hvorfor dere er så opphengt i den biten når jeg forklarte han at det var en spøk, og at vi lo av det sammen. Hva slags respons er det er bildet av taket på en arbeidsplass fortjener? Virkelig? Noen av dere høres helt sprø ut. Jeg har ikke avvist han, det er han som ikke ønsker noe mer. Hadde han ønsket noe mer hadde han spurt om det. Det handler ikke om at han seg trygle meg om en date, det er latterlig. Det handler om å ikke bli en benkvarmer til han finner noen andre som han faktisk vil vise den interessen for. TS Anonymkode: 56464...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #20 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er kvinne, og jeg synes det er flott at han ikke jager etter noen som har vært ganske tydelig på at de ikke er interessert. La oss oppsummere: -Du "spøkte" om at du kun ville møtes som venner. -Han la merke til at du hadde trukket deg unna og bemerket det. -Du fortalte ham at han var litt for 'på' i starten, og han beklaget seg. -Han vet du er jomfru og har vist med ord at han forstår at han derfor må være mer forsiktig i en relasjon med deg, og siden du ga han beskjed om at han kjørte på litt for hardt i starten, føler han det er ekstra viktig at han ikke presser seg på. -Du svarer kort eller svarer ikke når han skriver/sender bilder. I hans øyne har du gjort det klinkende klart at du ikke er interessert, og at du IKKE ønsker at han skal jage deg. Han har valgt å respektere det, og presser derfor ikke på for å møtes igjen. Han skriver litt/sender litt bilder for å vise deg at "hei, jeg er her i tilfelle du ombestemmer deg", men han kommer ikke til å jage noen som har fortalt at de ikke ønsker å bli jaget. Om du ønsker å møte han igjen, så er det du som må spørre han ut på date, ikke omvendt. Men som sagt, jeg anbefaler deg å ikke date noen på en stund. Du kan ikke fortelle noen at du ikke er interessert på så mange forskjellige måter, for så å bli snurt når fyren ikke stalker og presser på for å møtes. Anonymkode: 79fdf...b6c "-Du fortalte ham at han var litt for 'på' i starten, og han beklaget seg." Her har du tolket FEIL. Det var han som beklaget seg for at han var så på i meldinger, nettopp fordi han ble så "kåt" påsto han. Det er viktig å lese ordentlig her. Skal jeg fortsette å sende meningsløse bilder? Det er ikke sånn man danner en relasjon til folk dessverre. Det er sånn man holder noen på siden til man finner noe bedre, eller hvis man kjeder seg. Det har jeg ikke interesse i, men han har jeg interesse i. TS Anonymkode: 56464...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå