AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #1 Del Skrevet 27. oktober 2024 Hei. Jeg er en mann 46 år. Har vært i 3 seriøse forhold i mitt liv og har slitt med prematur ejakulasjon hele livet. Nå er jeg der at jeg ikke har sex uten at jeg har minst 2 i promille. Sist gang jeg hadde sex edru var i 2014. Jeg er veldig glad i sex og jeg presterer bra, men det er jo med promille. Når damer vil treffe meg uten at jeg er full så lager jeg en unnskyldning så går hun lei. Noen som har hatt det sånn og funnet en løsning på det. Anonymkode: 90612...9f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #2 Del Skrevet 27. oktober 2024 Hva er fort? Synes det er ganske digg når typen kommer raskt så lenge han har tilfredsstilt meg først🤷🏻♀️ Anonymkode: 95609...a70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #3 Del Skrevet 27. oktober 2024 Enig med personen over her. Det er bare en fordel om mannen kommer fort! Anonymkode: ddf1d...474 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #4 Del Skrevet 27. oktober 2024 Edging der du onanerer helt opp til orgasme for så å stoppe igjen, hvile litt, og så på igjen. Etter hvert får du sånn kontroll at du kjenner når sæden begynner å reise oppover og kan stoppe i tide. Men det er ikke alle damer som liker å bli tatt hardt i en halvtime som nevnt over. Anonymkode: 20b13...a30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #5 Del Skrevet 27. oktober 2024 Så lenge du tar deg av dama først, er det vel ikke noe problem. Anonymkode: 9ba73...fa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 27. oktober 2024 #6 Del Skrevet 27. oktober 2024 Så lenge du er fingernem, flink med tunga og klarer å gi henne orgasme så ser jeg ikke problemet. Vil ihvertfall anbefale deg å holde deg edru... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #7 Del Skrevet 27. oktober 2024 Heller tidlig enn sent Anonymkode: c8580...e9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 27. oktober 2024 #8 Del Skrevet 27. oktober 2024 En bekjent hadde problem med rask utløsnings. Viste seg å være infeksjon i prostata. Det er, i følge ham, svært sjeldent. Men med tanke på at du er 46 år så er det kanskje innenfor med en sjekk likevel ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #9 Del Skrevet 27. oktober 2024 Har også slitt med å komme tidlig,- ikke til nivået hvor det kan kalles prematur ejakulasjon men fortsatt til et punkt hvor det er irriterende. Har også selv brukt alkohol for å hjelpe med dette før, men innså at det ikke er noe bra måte å holde på i lengden. Trikset mitt i ettertid har egentlig vært ganske enkelt. Jeg går på do og tar meg en kjapp runk før sex, eller hvis jeg aner at det ligger i kortene. Varer dobbelt så lenge når jeg gjør dette. Nå skal det sies at jeg er tidlig i tjueåra, så jeg har null problem med å bli fullstendig hard igjen 2-3 min etter jeg har kommet. Om du har en lang refraktærperiode vil dette kanskje funke dårlig. Anonymkode: 102af...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #10 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg går på do og tar meg en kjapp runk før sex, eller hvis jeg aner at det ligger i kortene. Har du forsøkt dette ts? Anonymkode: 85172...9ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #11 Del Skrevet 27. oktober 2024 TS. Takk for svar. Jeg kan komme på 30 sekunder. I helgen når jeg hadde sex og jeg var full så klarte jeg å gi to orgasmer vaginal og 69 før jeg kom. Men når vi holdte på videre så kom hun nesten 2 ganger, men jeg kom først. Sekunder før. Veldig kjedelig. Da var sikkert alkoholen på vei ut. Jeg har ikke prøvd sånn edging, infeksjon av prostata tror jeg ikke. Siden det har vart siden jeg var 16 år. Men jeg går på medisiner for å ikke miste håret. Proscar. Men problemet er konstant så tror ikke prostata er problemet. Ang å ta seg en håndjager så har det lite for seg. Marginale forskjeller. Anonymkode: 90612...9f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #12 Del Skrevet 27. oktober 2024 Har du øvd med start- stopp, for å lære deg å holde igjen? Vær ærlig om dette med kvinner du dater. Vi er svært ulike, og det er ganske mange kvinner som ville sette pris på et sexliv hvor fingre og tunge hadde mer fokus enn penetrering, og hvor 30 sekunder med penetrering holder lenge for dem. Anonymkode: dc651...6d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #13 Del Skrevet 27. oktober 2024 Jeg kan ikke være ærlig om det. Da er det game over for meg, jeg får jo sex pga at jeg gir glede. Jeg er flink, men jeg er bare flink når jeg er full. Problemet er at jeg begynner å kjenne på at jeg kanskje skulle hatt noen ved min side. Noen å oppleve noe annet med enn bare fylle sex. Det er sikkert bare høsten som snakker nå Anonymkode: 90612...9f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #14 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg kan ikke være ærlig om det. Da er det game over for meg, jeg får jo sex pga at jeg gir glede. Jeg er flink, men jeg er bare flink når jeg er full. Problemet er at jeg begynner å kjenne på at jeg kanskje skulle hatt noen ved min side. Noen å oppleve noe annet med enn bare fylle sex. Det er sikkert bare høsten som snakker nå Anonymkode: 90612...9f6 Det å holde det skjult for en evt partner gir et dårlig grunnlag for et godt forhold. I alle fall når det plager deg så fælt. Du har jo mye annet å stille opp med! Kos, nærhet, tunge, fingre.. det er slett ikke selve penetreringen som er viktigst for damer. Hadde definitivt satt pris på åpenhet og sårbarhet. Tipper du hadde fått støtte hos en god dame. Anonymkode: 20cfb...aba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #15 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det å holde det skjult for en evt partner gir et dårlig grunnlag for et godt forhold. I alle fall når det plager deg så fælt. Du har jo mye annet å stille opp med! Kos, nærhet, tunge, fingre.. det er slett ikke selve penetreringen som er viktigst for damer. Hadde definitivt satt pris på åpenhet og sårbarhet. Tipper du hadde fått støtte hos en god dame. Anonymkode: 20cfb...aba Og for å sitere meg selv og legge til noe: det vil jo merkes på deg at du kaver med noe, i et forhold. Noe Viss du skjuler det. Og dette kan føre til misforståelser igjen.. Så ikke gjør det! Anonymkode: 20cfb...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå