AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #1 Del Skrevet 27. oktober 2024 Jeg er en mann i midten av 20-årene og får jevnlig matches og likes fra 18+ jenter. Ja, selvfølgelig synes jeg at disse jentene er attraktive, men ønsker ikke forhold med noen så ung da vi umulig kan ha noe til felles. Jeg er dermed kun interessert i én ting. Hvordan kan jeg gå frem for å tydeliggjøre dette raskest mulig? Anonymkode: bcc9a...05d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 27. oktober 2024 #2 Del Skrevet 27. oktober 2024 Du kan jo bare si fra om at du kun er ute etter en ting, også kan dere gå på tangokurs sammen (det var den ene tingen du mente, ikke sant?). Skriv det i profilen din, mann! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #3 Del Skrevet 27. oktober 2024 «Du er for ung for et seriøst forhold, men er du interessert i ons?» Om du er tidlig 20 årene, skjønner jeg ikke problemet, er du over 25 er de neppe interessert i et forhold med deg uansett Anonymkode: e4bdb...80d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #4 Del Skrevet 27. oktober 2024 Du bør da late som om du er interessert i et forhold, de fleste damer er ikke interessert i bare ONS Mann 50 Anonymkode: 34211...79c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #5 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du bør da late som om du er interessert i et forhold, de fleste damer er ikke interessert i bare ONS Mann 50 Anonymkode: 34211...79c Om han er et svinpels. Nei, om ei ikke vil ha ons, skal du ikke tvinge henne heller. Vær åpen, så får de bestemme selv hva de syns. Anonymkode: ab0dd...c3e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #6 Del Skrevet 27. oktober 2024 Det er jo bare å skrive på profilen din det, samt huke av for at du er ute etter noe kortsiktig. Anonymkode: e887d...40a 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 27. oktober 2024 #7 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du bør da late som om du er interessert i et forhold, de fleste damer er ikke interessert i bare ONS Mann 50 Anonymkode: 34211...79c Kvinner er ikke så ulike menn. De er ute etter forhold, de er ute etter elskere, de er ute etter tilfeldig sex. Akkurat som menn. TS er halvparten så gammel som deg. Det kan jo være at han tiltrekker seg andre kvinner som er ute etter andre ting enn deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #8 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Om han er et svinpels. Nei, om ei ikke vil ha ons, skal du ikke tvinge henne heller. Vær åpen, så får de bestemme selv hva de syns. Anonymkode: ab0dd...c3e Selvsagt ikke tvinge noen det er umoralsk å rammes av straffeloven, men gutten har lyst å prøve seg litt ut seksuelt som gutter flest i den alderen. Du må for guds skyld ikke si du er bare ute etter et ligg. Menn og Damer er litt forskjellige der Anonymkode: 34211...79c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #9 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Selvsagt ikke tvinge noen det er umoralsk å rammes av straffeloven, men gutten har lyst å prøve seg litt ut seksuelt som gutter flest i den alderen. Du må for guds skyld ikke si du er bare ute etter et ligg. Menn og Damer er litt forskjellige der Anonymkode: 34211...79c Å omjenter ikke har(noen har), skal vi bare respektere en part mener du? Jeg hadde skrevet det samme om det var ei jente som ville overtale gutter som ikke hadde lyst. Så lenge sex involverer to stykker, eller fler, så må alle involverte respektere hverandre. Sex skal ikke være på bekostning av noen som sitter igjen med en dårlig opplevelse. Rart at en gutt, som ble mann. Kun har vært med meg siden tenårene og fortsatt etter at vi ble slutt bare loggrer etter meg enda da. Han har ikke prøvd seg på andre kvinner en gang, rart, han er jo mann å alle er like, vil spre genene sine hensynsløst. Sier han vil være glad i noen, for et medisinsk under. Anonymkode: ab0dd...c3e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #10 Del Skrevet 27. oktober 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Du bør da late som om du er interessert i et forhold, de fleste damer er ikke interessert i bare ONS Mann 50 Anonymkode: 34211...79c I min erfaring er det flere kvinner enn menn som har ONS. Sikkert flere menn som prøver, da. Anonymkode: 554d9...6bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbbb Skrevet 27. oktober 2024 #11 Del Skrevet 27. oktober 2024 Like greit å si det med engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #12 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du bør da late som om du er interessert i et forhold, de fleste damer er ikke interessert i bare ONS Mann 50 Anonymkode: 34211...79c Får ikke sex hvis jeg ikke gjør dette dessverre. Kan bare skrive at man ikke hadde kjemi eller noe sånt etterpå. Anonymkode: 3c500...f96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #13 Del Skrevet 27. oktober 2024 Du får si det på en elegant måte heller enn frastøtende. For eksempel at du ikke er ute etter et forhold, eller at det ikke er plass til en dypere relasjon i livet ditt akkurat nå. At du akkurat nå satser veldig på jobb/studier, så du ønsker ikke å prioritere dating og kjæreste. Anonymkode: 8788e...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #14 Del Skrevet 27. oktober 2024 Du skriver at du kun er interessert i date. Feks. Anonymkode: 9ca7e...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #15 Del Skrevet 27. oktober 2024 Hvis du vil være tydelig, hvorfor sier du ikke bare det rett ut? "Jeg er ikke interessert i forhold"? Mer tydelig kan du ikke bli... Anonymkode: 85004...4e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 27. oktober 2024 #16 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er en mann i midten av 20-årene og får jevnlig matches og likes fra 18+ jenter. Ja, selvfølgelig synes jeg at disse jentene er attraktive, men ønsker ikke forhold med noen så ung da vi umulig kan ha noe til felles. Jeg er dermed kun interessert i én ting. Hvordan kan jeg gå frem for å tydeliggjøre dette raskest mulig? Anonymkode: bcc9a...05d Skriv tydelig i profilen at du ikke ønsker kjæreste eller noe annet mer langvarig. Vær meget tydelig eksplisitt og seksuell tidlig i chat. Er vel ikke så vanskelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #17 Del Skrevet 27. oktober 2024 Fremmed fugl skrev (13 minutter siden): Skriv tydelig i profilen at du ikke ønsker kjæreste eller noe annet mer langvarig. Vær meget tydelig eksplisitt og seksuell tidlig i chat. Er vel ikke så vanskelig. Dette er en tabbe. Du kommer til å bli filtrert bort. Best å lyve hvis du er litt egoistisk av deg da. Anonymkode: 3c500...f96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #18 Del Skrevet 27. oktober 2024 Vær en mann og vær ærlig. Ikke vær en feig og slep drittsekk. Anonymkode: dceca...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 27. oktober 2024 #19 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Dette er en tabbe. Du kommer til å bli filtrert bort. Best å lyve hvis du er litt egoistisk av deg da. Anonymkode: 3c500...f96 Uff, jeg prøvde en gang når jeg var ung og dum. Var vel for 30 år siden og Internett var nytt og det fanns ikke apper. Fungerte uten problemer å være døn ærlig, annet enn at jeg skjønte at dette ikke var min greie. Så ble kun en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #20 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er en tabbe. Du kommer til å bli filtrert bort. Best å lyve hvis du er litt egoistisk av deg da. Anonymkode: 3c500...f96 Og DERFOR er dere single og sexløse. Vi ser tvers gjennom dere og stoler ikke på dere. Dere er også rare. Dere vil ha jomfruelige kvinner å gifte dere med, samtidig som dere også vil ha masse ONS. Dere må forstå at det ikke går opp rent tallmessig. Anonymkode: 5d446...896 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå