Hengebuksvinet Skrevet 27. oktober 2024 #1 Del Skrevet 27. oktober 2024 Jeg opplever kg som en fin plass å søke råd, på enkle ting. Her er mange flotte mennesker, som viser empati og gir gode råd. Men så er det noen her inne, som er direkte ugreie. Og ofte får sårbare mennesker hard medfart. Jeg legger ofte ut innlegg på tidlig kveld, og opplever at atmosfæren da er litt bedre. Hva tenker du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #2 Del Skrevet 27. oktober 2024 Jeg er ganske ny her, og har en del dårlige erfaringer så langt. Tenkte i utgangspunktet at dette var et fint sted å rådføre seg med ting som kanskje er vanskelig å snakke med andre om, at kvinner backer og støtter hverandre osv. Men har etter hvert begynt å kvie meg for å spørre om ting, da jeg føler at mange er spydige, tenker svart/hvitt, er bastante uten å reflektere over at den de snakker til nettopp er i en sårbar situasjon, som du skriver. Men kanskje jeg må begynne å være her på andre tider? 😅 Anonymkode: f6a37...514 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet 27. oktober 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er ganske ny her, og har en del dårlige erfaringer så langt. Tenkte i utgangspunktet at dette var et fint sted å rådføre seg med ting som kanskje er vanskelig å snakke med andre om, at kvinner backer og støtter hverandre osv. Men har etter hvert begynt å kvie meg for å spørre om ting, da jeg føler at mange er spydige, tenker svart/hvitt, er bastante uten å reflektere over at den de snakker til nettopp er i en sårbar situasjon, som du skriver. Men kanskje jeg må begynne å være her på andre tider? 😅 Anonymkode: f6a37...514 Ja, jeg vet ikke. Men dette er mitt inntrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #4 Del Skrevet 27. oktober 2024 På natten Anonymkode: 58070...708 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #5 Del Skrevet 28. oktober 2024 Kveld og sen kveld fredag og lørdag - mye ensomhet og bitterhet, og noe rus. Dagtid hverdag - mye av "livets harde skole", som står utenfor arbeidslivet. Anonymkode: 1ee6a...a81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #6 Del Skrevet 28. oktober 2024 Natta i helgene er de verste. Veldig mange av de som troller og lager kvalm er folk som sliter med rus. Jeg kjenner igjen den kvinnefiendtligheten blandt mine alkoholiserte bekjente. Anonymkode: c1e99...6fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #7 Del Skrevet 30. oktober 2024 Så når bør man be om råd? 😅 Eventuelt - hvordan bør man ordlegge seg for å skape minst mulig rom for feiltolkninger og drama? Anonymkode: f6a37...514 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #8 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så når bør man be om råd? 😅 Anonymkode: f6a37...514 Ettermiddag/tidlig kveld. Anonymkode: 83eda...519 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #9 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ettermiddag/tidlig kveld. Anonymkode: 83eda...519 Helgemorgen kan også være fin. Men risikerer også å møte på grumpy småbarnsmødre.. Anonymkode: 1ee6a...a81 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet 30. oktober 2024 Forfatter #10 Del Skrevet 30. oktober 2024 Og ordlegging. Pass på å få med alt i første innlegg, ellers gir du mye å gnage på. Og pass for all del på at du ikke har mye skrivefeil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #11 Del Skrevet 31. oktober 2024 24/7 egentlig. Anonymkode: 8a8d3...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 31. oktober 2024 #12 Del Skrevet 31. oktober 2024 Jeg kommer aldri til å be om råd på KG. Det er alt for mange som er ute etter å ta ts. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå