Pipaluk Skrevet lørdag kl 11:08 #41 Del Skrevet lørdag kl 11:08 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kan jo godt være han er koko. Men hvis dere ikke har sett noe til naboen i det siste, og utleier ikke reagerer, ville jeg ringt politiet. Anonymkode: 44eba...c77 Han var ikke opptatt av at det lå noen død person der, bare at det luktet lik. Jeg kjente etter og luktet bare røyklukt. Jeg vil jo tro at det var en lukt jeg ville merke. Det var en en mann som døde to etasjer under for en tid siden. Da var det en sterk lukt som det ikke var mulig å merke. Det har ikke luktet noe mer fra etasjen og jeg hadde fått høre det om det var en død person som ble fraktet ut. Så ja, jeg tror fyren ikke er vel bevart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:15 #42 Del Skrevet lørdag kl 11:15 Jeg har vokst opp på gård og kanskje det lukter ca likt som døde dyr? Det er iallefall en søtlig lukt som flere her skriver. Jeg kjenner den godt igjen. Kan gå tur om høsten og plukke sopp og plutselig kjenner jeg en svak eim av et dødt dyr som ligger et sted. Anonymkode: 4e53b...673 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chi Skrevet mandag kl 13:41 #43 Del Skrevet mandag kl 13:41 AnonymBruker skrev (På 12.11.2024 den 12.33): Hvordan lukter de som er dødssyk av kreft? 😳 Hilsen nysgjerrig uhelbredelig kreftsyk. Anonymkode: 203d3...234 Kjære deg, så leit at du har denne sykdommen 🌹 Det var ikke jeg som skrev kommentaren, men da min mamma lå på det siste med alvorlig kreftsykdom, luktet det som kroppen hennes var i ketose. Det var en søt, litt kvalmende (beklager beskrivelsen) lukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:54 #44 Del Skrevet mandag kl 13:54 Har aldri luktet lik, men hunden min hadde livmorbetennelse, og de sier at den lukten er veldig lignende. Det var en litt kvalmende søtlig lukt. Har også sett intervju med ei som jobbet i begravelsesbyrå, hun sa det var søtlig og kvamlende som "ferskt" mens de som hadde ligget lenge luktet råttent kjøtt. Onkel døde av aggressiv kreft, han luktet ikke direkte selv, men lukten på sykehusrommet var kvalmende, stikkende, kjente den rev i nesa, og satte seg i klærne etterpå. Anonymkode: 506d6...7de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå