Reader81 Skrevet 27. oktober #1 Del Skrevet 27. oktober Jeg vil gjerne prøve å starte som foodora bud. Et det noen som kan gi meg litt tips? Hvordan fungerer det? Er det kjapt fra jeg fyller ut søknad til jeg kan begynne? Har bil, men kan evt. skaffe sykkel også. Noen som kan dele litt erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #2 Del Skrevet 30. oktober Det er elendig lønn. Men verdt å prøve det bare for å få mer motivasjon til å gjøre noe bedre. Tjente ca 250 i timen i snitt med elsykkel. Det går ikke an å leve på i 2024. Anonymkode: 4ea4d...3ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #3 Del Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er elendig lønn. Men verdt å prøve det bare for å få mer motivasjon til å gjøre noe bedre. Tjente ca 250 i timen i snitt med elsykkel. Det går ikke an å leve på i 2024. Anonymkode: 4ea4d...3ac Det er faktisk 50kr mer enn meg som jobber i helsesektoren, syns det var bra lønn for en jobb som ikke krever stort. Anonymkode: 7831f...75c 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reader81 Skrevet 3. november Forfatter #4 Del Skrevet 3. november Jeg har en annen inntekt i tillegg. Tenkte på dette som ekstra. Mente mer råd om hvordan jeg kommer i gang - får utstyret jeg trenger, hvordan det fungerer med å få bestillinger inn og så hente de og levere osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #5 Del Skrevet 3. november Jobbet som det i Hokksund. Der var det mye svart arbeid, og kattesnusk. Jobbet du rent så tjente du lite og du ble valgt bort av leder, mye press for å jobbe når det ikke var avtalt. Men kanskje lettere på større steder, og kanskje det var på grunn av sjefen og ikke firma? Anonymkode: 284fb...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #6 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (På 30.10.2024 den 14.44): Det er faktisk 50kr mer enn meg som jobber i helsesektoren, syns det var bra lønn for en jobb som ikke krever stort. Anonymkode: 7831f...75c Ikke krever stort? Du vet at de sykler...i all slags vær? Anonymkode: 6e492...938 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #7 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (På 30.10.2024 den 14.34): Det er elendig lønn. Men verdt å prøve det bare for å få mer motivasjon til å gjøre noe bedre. Tjente ca 250 i timen i snitt med elsykkel. Det går ikke an å leve på i 2024. Anonymkode: 4ea4d...3ac Har mye det samme, ca 250 i timen. Men bruker elmoped, veldig lettvint. Er ufør, så dette er et fint tilskudd til trygden. Anonymkode: 76647...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #8 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (På 30.10.2024 den 14.34): Det er elendig lønn. Men verdt å prøve det bare for å få mer motivasjon til å gjøre noe bedre. Tjente ca 250 i timen i snitt med elsykkel. Det går ikke an å leve på i 2024. Anonymkode: 4ea4d...3ac Hadde 250 i timen helt til jeg gikk litt opp nå etter 16 års ansiennitet. Må leve på det ja, med 3 barn og alene. Høyt lån også. Anonymkode: dc83e...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #9 Del Skrevet 6. november Reader81 skrev (På 27.10.2024 den 13.49): Jeg vil gjerne prøve å starte som foodora bud. Et det noen som kan gi meg litt tips? Hvordan fungerer det? Er det kjapt fra jeg fyller ut søknad til jeg kan begynne? Har bil, men kan evt. skaffe sykkel også. Noen som kan dele litt erfaringer? Det er elendig lønn i tillegg til mange sure kunder er jo tross alt bare 1 stjerne på tjenesten. Sikker på at du vil det 🫣 Anonymkode: 1fcfe...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #10 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (På 30.10.2024 den 14.44): Det er faktisk 50kr mer enn meg som jobber i helsesektoren, syns det var bra lønn for en jobb som ikke krever stort. Anonymkode: 7831f...75c Problemet er at det ikke lar seg jobbe like lenge og heller ikke hele året for de fleste. Dessuten er det straff for budenr når kundene sovner eller har lagt inn en feil bestilling. De må betale hva enn det er OG de blir satt nedover på en prioriteringsliste for å få turer. Dette etter kun èn feil, som ofte ligger hos kunden👀 Anonymkode: d7338...832 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #11 Del Skrevet 6. november Du tar kontakt, så henter di utstyr der eller får det i posten. Det trekkes fra første lønna di.. Anonymkode: d7338...832 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå