Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har en solkrem for ansiktet som skal være anti-age, men har det i det hele tatt noe for seg når jeg uansett har en fuktighetsgivende dagkrem under?

Klarer disse ingrediensene å trekke ned i huden å ha noen effekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken ingredienser er det i solkremen som gjør den anti age?

Anonymkode: e08df...b91

Skrevet

Solkrem er forebyggende

Anonymkode: 8d9da...f8a

• Liker 1
Skrevet

Jeg går for en god hudpleierutine tilpasset min hud og "enkel" spf uten masse dill.

Anonymkode: 27809...6cb

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Solkrem er forebyggende

Anonymkode: 8d9da...f8a

Litt off topic?

Anonymkode: cf521...2fd

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Litt off topic?

Det er jo anti age når det forebygg rynker og skadar i huden 

• Liker 1
Skrevet

Om sommeren er det mange som ikke har behov for dagkrem under solkremen. Om solkremen din gir anti ageing effekt over hudkremen er vanskelig å si, kommer ann på ingridienselisten.

Anonymkode: 07488...eb2

Skrevet
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Men den du bruker nå har parfyme i seg. Jeg bruker aldri noe med parfyme i ansiktet. Der er jo ikke bra for verken forebygging av rynker eller pigmentflekker.

Anonymkode: 34692...c31

Ja, ser det nå faktisk🤔, ikke tenkt på det før. Men ser det er langt nedpå listen, og kan ikke være mye, for jeg har tørr og sensitiv hud, men tåler denne veldig fint😊

Nå inneholder vel ikke den mange av de typiske «dokumenterte» ingrediensene, men ser den fra Vichy inneholder Peptider og niaciamide - så mitt spørsmål er vel egentlig om noen vet om det i det hele tatt har noe for seg - om det vil klare å trenge ned gjennom en fuktighetskrem..

Var bare av ren nyskjerrighet - om noen er gode på dette 🤷🏼‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Litt off topic?

Nei, hun du siterer svarer jo midt i blinken. Solkrem, alle typer, er i seg selv forebyggende mot alderstegn, ergo er de Anti Age, som det spørres etter i overskriften. Det trenger ikke være noen spesialsolkrem. Beskytter den mot solskader med SPF, så er den forebyggende mot alderssolskader. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...