millejo Skrevet 27. oktober #1 Del Skrevet 27. oktober (endret) Hei! Jeg skal snart bli mamma for første gang og har sett mye reklame for Moonie-bamsen som spiller pink noise og har beroligende lys. Jeg synes dette virker spennende og tror det kan hjelpe babyen å sovne lettere. Samboeren min er imidlertid litt skeptisk og bekymret for at babyen kan bli avhengig av bamsen og lydene for å sove i lengden. Er det noen her som har erfaring med slike bamser eller white noise-maskiner til baby? Hvordan har dette påvirket deres barns søvnmønster over tid, og ble det vanskelig å få dem til å sove uten disse hjelpemidlene etter hvert som de ble eldre? Endret 27. oktober av millejo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #2 Del Skrevet 27. oktober Vi fikk en baby som slet med søvn og prøvde i desperasjon Moonie-bamsen. Hadde null effekt for oss så det var penger ut av vinduet. Anonymkode: 6a541...3a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå