AnonymBruker Skrevet 27. oktober #1 Del Skrevet 27. oktober Har dere to dyner? 🤣 Jeg føler det er så stusselig med bare en dyne, men prøvde med to inatt men fy fader det ble bare irriterende! Liksom at det lå en ekstra person i senga og måtte hele tiden skubbe bort. Bare nysgjerrig 🤣 Anonymkode: 9b4f4...caf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #2 Del Skrevet 27. oktober Kun en. Nå er kjæresten her i helgene, når han drar bretter jeg dyna sammen og legger den i fotenden. Anonymkode: 4a86a...186 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #3 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har dere to dyner? 🤣 Jeg føler det er så stusselig med bare en dyne, men prøvde med to inatt men fy fader det ble bare irriterende! Liksom at det lå en ekstra person i senga og måtte hele tiden skubbe bort. Bare nysgjerrig 🤣 Anonymkode: 9b4f4...caf 1 dyne. Anonymkode: 72084...6d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #4 Del Skrevet 27. oktober Jeg har to, i tilfelle jeg våkner og fryser/er for varm hehe Anonymkode: 42acd...a51 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #5 Del Skrevet 27. oktober Har 1 dobbeltdyne 🤭 Anonymkode: 36108...c41 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #6 Del Skrevet 27. oktober Har 1 dobbeldyne Anonymkode: 9c1d6...ff5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #7 Del Skrevet 27. oktober Har dobbeltdyne. Det er fantastisk! Deilig og ser bra ut også Anonymkode: 3f0a3...f15 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #8 Del Skrevet 27. oktober Har en dobbeldyne. Ruller meg inn i den som en burrito. Sliter nesten med å sove når jeg er andre steder og bare får en vanlig enkeltdyne 😅 Anonymkode: 77eb4...56b 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 27. oktober #9 Del Skrevet 27. oktober Har 200x220 dyne så den dekker hele senga enten det er meg eller flere oppi der 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #10 Del Skrevet 27. oktober Dobbeldyne. Da kan jeg sove som en sjøstjerne uten å fryse Anonymkode: 03a9b...a45 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet 27. oktober #11 Del Skrevet 27. oktober Dobbeltdyne er helt fantastisk. De gangene jeg blir "tvunget" til å sove med enkeltdyne så skjønner jeg ikke at noen orker å sove med en så liten dyne.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #12 Del Skrevet 27. oktober Jeg har 3 dyner 😅 Jeg har alltid en over meg, men har også en foran meg, som dekker noen deler, men som jeg også bruker som støtte for hoftene sa jeg ligger på siden. Og da jeg ofte havner sidelengs i senge trenger jeg en tredje for å dekke opp om den ene foten som strekkes utover. Anonymkode: 5c589...5b9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #13 Del Skrevet 27. oktober Dobbelt dyne Anonymkode: a9898...43a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 27. oktober #14 Del Skrevet 27. oktober Jeg har 2, føles godt å ha noe mer der… bruker også dobbeltdyne om vinteren, har allikevel en dyne liggende på andre siden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #15 Del Skrevet 27. oktober Mine ene dyne er større enn senga. Anonymkode: fa36a...15a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #16 Del Skrevet 27. oktober Kristian skrev (4 minutter siden): Dobbeltdyne er helt fantastisk. De gangene jeg blir "tvunget" til å sove med enkeltdyne så skjønner jeg ikke at noen orker å sove med en så liten dyne.. Dobbelt dyne for to er ikke godt, hvordan pakker man dyna rundt seg da? Anonymkode: 334a3...520 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #17 Del Skrevet 27. oktober Har en gigantisk dyne og mange store puter. Elsker den svære senga mi, elsker å kunne ligge i alle mulige retninger uten hindre. Anonymkode: 9b30b...b7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #18 Del Skrevet 27. oktober En stor dobbeltdyne! Anonymkode: 3e4c1...ee1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #19 Del Skrevet 27. oktober 2 dobbeltdyner + 3 enkeltdyner. Er 1 voksen og 2 små barn i huset. Anonymkode: 817c6...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #20 Del Skrevet 27. oktober To, men den andre er ligger litt i siden. Anonymkode: 3c641...06b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå