AnonymBruker Skrevet 27. oktober #1 Del Skrevet 27. oktober Vi er en voksen, to store barn og en katt som bor på 80 kvm uten garasje. En liten bod på loftet (typ:kryp), ingen kjeller. Badet er 8 kvm, smalt, akkurat plass til do, dusj og vaskemaskin. Hvordan kan jeg oppbevare støvsuger, gardintrapp, treningsutstyr, bøtte og langkost, verktøy , sengetøy o.l? Mitt soverom er også 8 kvm. Der stables alt, men jeg er lei av å sove i kaos. Anonymkode: ffc4b...e55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #2 Del Skrevet 27. oktober har du ikke et skap en plass? eller så er det en god idè å se mer kritisk på tingene du har. Kvitt deg med så mye som mulig Anonymkode: 3bc22...c30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #3 Del Skrevet 27. oktober Skuffer/skap under senger, hyller med kurver oppunder taket i gangen, overskap til kjøkken oppunder tak på soverom... Et høyskap til støvsuger, langkost etc. Trenger du virkelig å ha fullstørrelse gardintrapp? Jeg bor lignende, 15 kvm mindre, og har en sånn trinnkrakk fra ikea som dobler som sitteplass og dekker våre behov for klatring. Anonymkode: 3c4f2...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #4 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (21 minutter siden): har du ikke et skap en plass? eller så er det en god idè å se mer kritisk på tingene du har. Kvitt deg med så mye som mulig Anonymkode: 3bc22...c30 Ja men altså støvsuger, bøtte og langkost osv er ting vanlige folk har. Ikke plass i noe skap nei. AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Skuffer/skap under senger, hyller med kurver oppunder taket i gangen, overskap til kjøkken oppunder tak på soverom... Et høyskap til støvsuger, langkost etc. Trenger du virkelig å ha fullstørrelse gardintrapp? Jeg bor lignende, 15 kvm mindre, og har en sånn trinnkrakk fra ikea som dobler som sitteplass og dekker våre behov for klatring. Anonymkode: 3c4f2...6c1 Takhøyde er under to meter, så kan ikke henge noe der. Ikke plass til flere skap. Gangen er bare to kvm. Trenger gardintrapp pga tilgang til et sted i huset. Anonymkode: ffc4b...e55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #5 Del Skrevet 27. oktober Vet ikke hvordan økonomien din er, men på ikea (og sikkert andre steder) har de både seng og sofa med oppbevaring under. Ellers er jeg fan av hyller oppunder taket (ja selv på stua) der du kan sette bokser med lokk (med tanke på støv). Selv bor jeg på 35 kvm, og må hele tiden prioritere hva som er praktisk, foran hva som ser bra ut for gjester. Anonymkode: cb299...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #6 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vet ikke hvordan økonomien din er, men på ikea (og sikkert andre steder) har de både seng og sofa med oppbevaring under. Ellers er jeg fan av hyller oppunder taket (ja selv på stua) der du kan sette bokser med lokk (med tanke på støv). Selv bor jeg på 35 kvm, og må hele tiden prioritere hva som er praktisk, foran hva som ser bra ut for gjester. Anonymkode: cb299...953 Og hvor har du støvsuger, langkost, bøtte, brannslokkingsapparat, trapp/gardintrapp osv? Anonymkode: ffc4b...e55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå