Gå til innhold

Reagert på truseinnlegg eller etter stripping hos jordmor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei🫶🏽 

Er gravid i uke 41, og etter jeg var hos jordmor for å bli strippa så klør det veldig nedentil. Men usikker på om det er det eller FirstPrice truseinnlegg jeg har reagert på… 

Lurte på om noen hadde reagert på det samme, hva brukte dere for å dempe sviinga? Jeg skal ringe legen imorgen men har først ny time hos jordmor for enda en stripping 🙄også har jeg fastlege 1 time unna🫣… men skal absolutt ringe 

Anonymkode: bed27...f34

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei🫶🏽 

Er gravid i uke 41, og etter jeg var hos jordmor for å bli strippa så klør det veldig nedentil. Men usikker på om det er det eller FirstPrice truseinnlegg jeg har reagert på… 

Lurte på om noen hadde reagert på det samme, hva brukte dere for å dempe sviinga? Jeg skal ringe legen imorgen men har først ny time hos jordmor for enda en stripping 🙄også har jeg fastlege 1 time unna🫣… men skal absolutt ringe 

Det som klør er den gel greia de bruker på hendene. Si ifra at du reagerte på den så de bruker et alternativ neste gang. Det hjalp meg å ta en allergitablett 

Anonymkode: feacf...909

• Nyttig 2
Skrevet

Ja, helt sikkert den vaginalkremen/gel de bruker. Evt. hanskene, type latex.

• Nyttig 1
Skrevet

Gel eller hansker. Jeg reagerer på gelen, så de bruker en annen type på meg. Skulle jeg glemme å si ifra får jeg skikkelig svie i etterkant og smører meg med purelan for å lindre sår hud (det er det som funker på meg). 

Anonymkode: 74bf2...5f0

• Nyttig 1
Skrevet

Takk for svar! 
sluttet med FirstPrice truseinnlegg og gikk over på libresse sine. 
var hos jordmor idag og prøvde stripping igjen og reiste rett hjem og fikk dusja. Ikke begynt å svi enda så satser på det er vekk nå🤩

Skrevet

Ta med eget truseinnlegg fra änglamark neste gang. First Price sine er bleket billigvare, hadde aldri brukt det uansett om jeg reagerte med kløe eller ikke.

Anonymkode: 3873b...5f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...