evybergen Skrevet 27. oktober 2024 #1 Skrevet 27. oktober 2024 https://www.naturmedisinsentralen.no/produkter/OEA_mot_overvekt_fedme_for_slanking.html Erfaring?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #3 Skrevet 27. oktober 2024 Du kan stimulere produksjonen av OEA selv ved å spise umettet fett, spesielt oljesyre. Rapsolje, peanøttsmør, majonesbaserte dressinger og margarin er noen av typene som stimulerer produksjonen Anonymkode: c339e...305
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #4 Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du kan stimulere produksjonen av OEA selv ved å spise umettet fett, spesielt oljesyre. Rapsolje, peanøttsmør, majonesbaserte dressinger og margarin er noen av typene som stimulerer produksjonen Anonymkode: c339e...305 Takk for svar. Vet du om OEA har noen bivirkninger? Jeg har ME og er ofte sliten, men sliter med overspising til tider. Vil ha slutt på dette men samtidig redd for bivirkninger Anonymkode: a1881...ab8
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #5 Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Takk for svar. Vet du om OEA har noen bivirkninger? Jeg har ME og er ofte sliten, men sliter med overspising til tider. Vil ha slutt på dette men samtidig redd for bivirkninger Anonymkode: a1881...ab8 Jeg har også ME, og overspiser mye for å prøve å holde energi oppe. Interessert i å høre andres erfaringer Anonymkode: 653bc...a08
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #6 Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 23.23): Jeg har også ME, og overspiser mye for å prøve å holde energi oppe. Interessert i å høre andres erfaringer Anonymkode: 653bc...a08 Opp Anonymkode: a1881...ab8
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #7 Skrevet 30. oktober 2024 Høres skikkelig vanskelig ut å ha ME og prøve å holde vekten! Jeg har et tips som kanskje ikke hjelper deg, men som har vært helt supert for meg. Jeg har også tendens til å overspise (men je har ikke ME). Etter at jeg begynte med surdeigsbrød, fungerer magen mye bedre, jeg opplever metthet annerledes (mer tilfredsstillende, har ikke behov for å spise mer enn til jeg er passe mett) og sult oppleves mye mindre plagsom. Og cravings er helt borte. Som sagt, kanskje hjelper det ikke for deg, men jeg nevner det likevel siden det er helt naturlig, ikke har bivirkninger og har hatt overraskende effekt på meg. Anonymkode: 278dc...b35
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #8 Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Høres skikkelig vanskelig ut å ha ME og prøve å holde vekten! Jeg har et tips som kanskje ikke hjelper deg, men som har vært helt supert for meg. Jeg har også tendens til å overspise (men je har ikke ME). Etter at jeg begynte med surdeigsbrød, fungerer magen mye bedre, jeg opplever metthet annerledes (mer tilfredsstillende, har ikke behov for å spise mer enn til jeg er passe mett) og sult oppleves mye mindre plagsom. Og cravings er helt borte. Som sagt, kanskje hjelper det ikke for deg, men jeg nevner det likevel siden det er helt naturlig, ikke har bivirkninger og har hatt overraskende effekt på meg. Anonymkode: 278dc...b35 Takk for tips Anonymkode: a1881...ab8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå