Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt litt kontakt med en mann. Han har sendt mange bilder fra sitt liv i noen uker nå. Det går igjen med overnattinger ute, tur i marka med tung sekk uansett årstid, fisking og turer med kano. På spørsmål om jeg liker det har jeg svart nei. Så har det fortsatt med bilder og spørsmål fra han om det samme. 
Nå følte jeg for å si fra tydelig, at jeg ikke var en type som vil sove ute i 20 minus og at han måtte finne noen andre. Da ble jeg blokkert med en gang.

Greit nok det, en blokk gjør ingenting, men hvorfor? Jeg ble nyskjerrig på hva det handler om. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har ikke samme interesser. Han orker ikke bruke tid på noen han uansett ikke vil leve med.

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er helt idiotisk. Da kunne han bare skrevet, da tror jeg ikke vi passer sammen, ønsker noen med samme interesser. Du er jo vanlig folkeskikk. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg vil helst sove inne i 20 minus jeg.

• Liker 3
Skrevet
Andrine& skrev (3 minutter siden):

Nå følte jeg for å si fra tydelig,

det spørs vel hvordan denne tydeligheten kom til uttrykk.. 

"for hælve#### er du tjukk i hue - jeg har allerede sagt fra om at jeg ikke liker det der!! Hvor idiot er du egentlig??" 

.. .da kan man forstå hvorfor han gikk til det steget han gjorde 

Anonymkode: 0f183...4f7

• Liker 3
Skrevet

Han ble krenka og følte for å demonstrere det. 

Anonymkode: 5a7a8...ede

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
DeLorean skrev (3 minutter siden):

Jeg vil helst sove inne i 20 minus jeg.

Hva er vitsen med å sove inne om du skal ha det så kaldt?

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Du sa at du ikke var interessert og at han måtte finne noen andre. Hva er problemet med  at han gjør som du sier?

Anonymkode: 56244...a11

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Bokormsen skrev (3 minutter siden):

Hva er vitsen med å sove inne om du skal ha det så kaldt?

Haha! Nice one 🤣 Bra poeng!

• Liker 3
Skrevet

Du sa han skulle finne andre, og nå er fornærmet for at han gjør som du sier? 

Anonymkode: 8e157...af2

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Han høres ut som en veldig emosjonell fyr som lett overreagere. Tenker du unngikk en kule der. Du hadde flaks der. 

Anonymkode: 05323...c87

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Andrine& skrev (31 minutter siden):

Har hatt litt kontakt med en mann. Han har sendt mange bilder fra sitt liv i noen uker nå. Det går igjen med overnattinger ute, tur i marka med tung sekk uansett årstid, fisking og turer med kano. På spørsmål om jeg liker det har jeg svart nei. Så har det fortsatt med bilder og spørsmål fra han om det samme. 
Nå følte jeg for å si fra tydelig, at jeg ikke var en type som vil sove ute i 20 minus og at han måtte finne noen andre. Da ble jeg blokkert med en gang.

Greit nok det, en blokk gjør ingenting, men hvorfor? Jeg ble nyskjerrig på hva det handler om. 

Helt greit å ha slike interesser i utgangspunktet. Men når det nærmeste blir noe panisk over det, hvor hele identiteten dreier seg om å være friskus mann i natur, hvor alt skal dokumenteres med selfier, da er det litt rødt flagg 🚩 Når disse interessene blir alt det personligheten dreier seg rundt, og man ikke har noe mer i livet av verdi, så blir jeg skeptisk.

Kjenner noen slike «friskuser» hvor hele personligheten er å være ute i all slags vær, fordi de skal være mest mulig manne mann. Alt handler om å være mann, og så barsk som mulig, Fellesnevneren er alle slike menn jeg kjenner har psykiske problemer.

Han ble vel krenka, fordi at han følte du ikke viste nok interessen for manndommen hans. I hans hode skulle du blitt målløs og imponert over hvor tøff han var. Ble du ikke det, så er selvsagt blokkering svaret hans.

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

For ham var det tydelig at det da ikke var vits i å fortsette å prate. Litt rart at han blokkerte deg, men da er han enten lett å fornærme, eller så har han bare har et så klinisk forhold til dette her at han ikke ser vitsen i å ha en åpen kanal til en det nå er avklart at han ikke skal ha videre kontakt med uansett.

For de fleste fremstår jo en blokkering som litt uvennlig, men jeg tror nok de som bare sier "Ja, men dere skulle jo ikke ha kontakt?" helt oppriktig tenker det er hele saken. Virker heller ikke helt utrolig dersom en fyr som har spurt igjen og igjen og igjen om du liker overnattingsturer i telt året rundt, selv om han har fått svar like mange ganger som han har spurt, er litt klønete sosialt.

Og det gjør jo selvfølgelig ingenting, som du (TS) også sier. Men det er selvfølgelig litt pussig.

Anonymkode: 8fc6a...0a0

• Liker 3
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (1 minutt siden):

Helt greit å ha slike interesser i utgangspunktet. Men når det nærmeste blir noe panisk over det, hvor hele identiteten dreier seg om å være friskus mann i natur, hvor alt skal dokumenteres med selfier, da er det litt rødt flagg 🚩 Når disse interessene blir alt det personligheten dreier seg rundt, og man ikke har noe mer i livet av verdi, så blir jeg skeptisk.

Kjenner noen slike «friskuser» hvor hele personligheten er å være ute i all slags vær, fordi de skal være mest mulig manne mann. Alt handler om å være mann, og så barsk som mulig, Fellesnevneren er alle slike menn jeg kjenner har psykiske problemer.

Han ble vel krenka, fordi at du han følte du ikke viste nok interessen for manndommen hans. I hans hode skulle du blitt målløs og imponert over hvor tøff han var. Ble du ikke det, så er selvsagt blokkering svaret hans.

Ja det her tror jeg er riktig. Jeg ble ikke imponert av dette villmarkslivet. Han kunne  svart noe om at, det var synd vi ikke hadde felles interesser, lykke til videre. 
Blokkering uten noen kommentar er veldig dramatisk. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

det spørs vel hvordan denne tydeligheten kom til uttrykk.. 

"for hælve#### er du tjukk i hue - jeg har allerede sagt fra om at jeg ikke liker det der!! Hvor idiot er du egentlig??" 

.. .da kan man forstå hvorfor han gikk til det steget han gjorde 

Anonymkode: 0f183...4f7

Ingen banning eller skjellsord inn i bildet! Kun en kort forklaring på at dette er ikke noe for meg. 

Skrevet

Opplevde noe lignende..

en fyr i 30-årene som aldri har hatt kjæreste før (forstår nå hvorfor alt for intens) 

bomanetdrte meg med snap fra kl 04 (da han stod opp) til han la seg.
ble fornærmet da jeg ikke gjenga dette.
sa ifra at jeg ikke får noe ut av å sende random snap av tryne mitt flere ganger til dagen .. (likevel fortsatte han å sende selfie etter selfie 🤦🏻‍♀️)

vi hadde planlagt å møtes, men jeg sa ifra rundt en uke før at jeg dessverre ikke har tid til dating akkurat nå, mye som skjedde i livet. 
Det var sannheten, min mor ble alvorlig syk + var mye annet som stod på..

jeg var litt redd for hva han la i en date, da han allerede snakket som om vi var et par. Tenkte jeg skulle se han an litt mer .. 

han blokket meg.. ok 😅 men har en følelse av at slike menn ikke tåler om noe ikke går etter planen, eller at noen ikke følger dere plan 100%

var mye «meg meg meg» på de snappende hans, tror han vil slite å tilpasse seg andre i forhold 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: c8128...403

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Andrine& skrev (17 minutter siden):

Ja det her tror jeg er riktig. Jeg ble ikke imponert av dette villmarkslivet. Han kunne  svart noe om at, det var synd vi ikke hadde felles interesser, lykke til videre. 
Blokkering uten noen kommentar er veldig dramatisk. 

Blokkering er generelt sett veldig dramatisk synes jeg. Da er man hårsår. Har aldri gjort det selv.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
DeLorean skrev (36 minutter siden):

Haha! Nice one 🤣 Bra poeng!

Så vet vi at det med hvor man ønsker å sove er viktig å snakke om på date 🤣 Ønsker du kun å sove inne? Vil du ha det varmt på soverommet? Eller ønsker du som oftest å sove i fryseboksen? 🎉

• Hjerte 1
Skrevet
Joyful skrev (På 27.10.2024 den 10.16):

Det er helt idiotisk. Da kunne han bare skrevet, da tror jeg ikke vi passer sammen, ønsker noen med samme interesser. Du er jo vanlig folkeskikk. 

Vanlig folkeskikk ja.. regner med du møtte han på Tinder? Og du mener relasjonen har blitt noe mer etter litt snapping? Jeg har lært at folkeskikk legger man fra seg så snart man entrer tinderverden. Jeg har bare erfaring med kvinner, men regner med menn ikke er noe bedre

Anonymkode: a8fa3...04c

Skrevet

Har jeg avsluttet en relasjon der jeg er 100% sikker på at jeg ikke ønsker videre kontakt så sletter/blokker jeg uten at det ligger noe mer bak. Hvorfor skal jeg fortsette å ha dem der? Som regel er det jo noen jeg bare har møtt noen få ganger.

Har opplevd litt for mange ganger at noen får en god idé i fylla og skal ringe/melde tidligere dater og jeg gidder ikke måtte avvise på nytt, som regel kjipt nok første gang.

Er det de som avsluttet har jeg egentlig ikke tenkt over om de har slettet/blokker meg noe sted. Begynner de å dukke opp i feed, fellessnap el. så sletter jeg om jeg føler for det (om det er ofte og/eller kjedelig 😄).

Anonymkode: c3929...591

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...