Gå til innhold

Hva har du gjort på denne helgen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bare slappet av, tatt husvasken og sett på film, dere andre?

Anonymkode: ae197...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fredag tok jeg husvask når jeg kom hjem fra jobb kl 19 og brukte kvelden på det. I går var jeg på et fordrag med "psykolog med sovepose" + slappet godt av, så skrekkfilm og gomlet småsnop. I dag skal jeg først har den verdifulle "kaffeslumring i sengen" tiden. Så skal jeg stå opp og jobbe med mappeeksamen resten av dagen.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble fredagspizza og film som vanlig på fredagskvelden. 

Lørdag så vasket jeg på badet før jeg dro på jakt. Fikk skremt et par tiurer, men ingen ble med hjem. 🤨Resten av dagen gikk til middagslaging, avslapping, hekling og film. 

I dag tror jeg at jeg skal bake, bare jeg finner ut hva som frister. 

Anonymkode: 08d8f...9d4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag rolig.

Lørdag dro hjemme fra kl 8 og var på Oslo motorshow hele dagen. Hjemme ved 21.30

Søndag rolig,  middag hos svigers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag: Hadde forelesningsfri, men ikke studiefri. Fikk inn 4 gode timer( takk til Pomodoro teknikken👍🏻) og levert siste arbeidskravet for semesteret. Var en liten tur på butikken, trente kettlebell, lagde ny oppskrift til middag, og las fantasy resten av kvelden, mens samboeren gamet. 

Lørdag: sov lenge, var på ridetur i høstsol, ryddet inn utemøbler, støvsuget og ryddet litt, før jeg tok en lang dusj. Las enda mer og lagde pizza. 

i dag blir det rolig, føler meg litt småpjusk, så det blir nok enda mer lesing og litt gaming.

Anonymkode: 4cbcc...8d5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag: Slappet av med noen øl og YouTube
Lørdag: Så Ibelin og gamet. Gikk fin tur rundt et vann
Søndag: Gaming og avslapping

Anonymkode: fd0ba...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på Trondheim Open og sett mye spennende der. Vært på cafe med venner. Ryddet leiligheten, tatt unna klesvask. Lest bok. Vært på joggetur. Sett tv. Malt litt med de nye akvarellfargene. Hørt podcast.

🌞

Anonymkode: 791b4...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sovet i gjennomsnitt 2 timer hver natt, vært pottetett, hoster så mye at jeg kaster opp og grått en del. Bare å misunne meg. 

Anonymkode: eb4bc...1af

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig tidlig på jobb fredag, så vasket leilighet før jeg lagde middag. Så på tv og strikket resten av kvelden. 

Leste i sengen før jeg sto opp. Sto opp «sent». Hadde ukens siste styrkeøkt. Hørte på lydbok på vei hjem fra trening. Dusjet. Spiste sen lunsj mens jeg så på tv. Var på butikken og ukeshandlet. Begynte å høre på ukens podcast av Lørdagsrådet. Så på tv, strikket litt, spist litt smågodt og popcorn. 

I dag har jeg både lest og scrollet  på mobilen. Nå skal jeg drikke opp kaffen og lese litt. Skal sette på oppvaskmaskinen og skal gå meg en tur om en stund. Skal forhåpentligvis høre ferdig lydboken jeg høre på. Strikke og se på tv, kanskje få lest litt mer i boka. 

Anonymkode: c3712...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går og i dag er jeg alene med barnet. Mannen sover etter nattevakt. Barnet er i en stormfull periode, med raserianfall, spisenekt på vanlig mat, ikke vil sove osv.  Så prøver bare å bevare roen og ikke få helt noia. Noe mer får jeg ikke gjort.

Anonymkode: c20ea...b09

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

I går spiste jeg smågodt og feiret bursdag.

I dag gjør jeg Tao-øvelsene mine, ser på krim og skal ut og nyte finværet. I kveld skal jeg bli med på et online Manifestering event med en kinesisk mester. Gratis! 

Anonymkode: fad21...55b

Ojda. Manifistering event høres veldig spennende ut.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort på? Jeg har ikke gjort på noe. Her jeg bor betyr det å tisse eller å bæsje på noe. 

Anonymkode: 7c5c5...e8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gjort på? Jeg har ikke gjort på noe. Her jeg bor betyr det å tisse eller å bæsje på noe. 

Anonymkode: 7c5c5...e8f

Men da er det jo greit å forholde seg til det norske språket og ikke hva det betyr på ditt grautmål.

https://no.m.wiktionary.org/wiki/gjort

https://ordbokene.no/nob/bm,nn/gjort

Anonymkode: fbabd...6ac

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag: Jobb, hente i bhg. lage middag, hjelpe med lekser, leke med barn, lage kvelds, bade minsten, stell og legging av minste, starte med legging av eldste, lese på sengen til eldste. Se en halvtime på tv, spise litt og legge meg. 

Lørdag: Stå grytidlig opp med minste. Leke litt, lage frokost til familien. Spise frokost, vaske klær og rydde, lager matpakke vi kan spise ute, ta med minsten ut for å leke og spise lunsj. Gjøre klar eldste, far kjører han og vennen til lekeland, jeg legger minste. Når han har sovnet bretter jeg klær og vasker kjøkken. Far kjøper middag ute, vi spiser tale away til middag. Vi tar minste med ut igjen etter middag. Klokka seks går vi inn og barna spiser pizza og får litt lørdagsgodt. Legger minste, ser film med eldste når minsten er sovna. Sovner under filmen. Spiser for mye godteri. Legger eldste, sovner med ham. Våkner lettere forvirret, spiser kvelds og går og legger meg i vår seng. 

Søndag: Far står opp med minsten, jeg sover til åtte. Koser meg med kaffe og lek med ungene. Jeg lager frokost, alle spiser godt. Rydder etter frokost og tar ungene med ut for å gå tur ned til sjøen. Eldste er sur, for det er «kjedelig» Vi er hjemme til lunsj, lager pannekaker, spiser og legger minsten. Når han sover vasker jeg klær, legger sammen klær og vasker og rydder så langt jeg kommer. Tar meg en pause, og scroller på kvinneguiden, og innser at livet mitt går i hundre og ti. Resten av dagen vil gå med til å lage middag, lage kake, få besøk, få eldste til å dusje, dusje selv og legge ungene. Etter at barna er sovnet må jeg jobbe et par timer for å forberede uka. (lærer) 

Tenk å være ung igjen, så mye vi slappet av! 😂 Visste jo ikke hvor luksus tilværelsen var da. Men, så lever jeg for ungene mine, så må bare brette opp ermene og være mamma, kone, arbeidstaker, venn, vaskehjelp, kokk.., and so on 🤣

Anonymkode: 681e5...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har pyntet huset til halloween,  fyrt i mange stearinlys og kost meg under teppe med film på tv. Slaraffenliv ❤️

Anonymkode: e0111...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag: jeg jobbet først litt med studier, deretter støvsuget jeg leiligheten, ryddet og vasket på kjøkkenet, tok en klesvask, jobbet mer med studiene, lagde og spiste middag, jobbet mer med studier før jeg og mannen slappet av med noen tv-programmer.

Lørdag: jobbet litt med studiene, handlet og lagde middag før jeg ordnet meg og dro til en venninne og hygget meg noen timer.

Søndag: har slappet av noen timer med telefonen og ryddet kjøkkenet, skal lage pizza, jobbe med studier og slappe av med noen tv-programmer/telefonen. 

Anonymkode: fafbc...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Gjort på??

Anonymkode: 2cd40...629

Som i "hva gjør du på?". Pretty simple.

Anonymkode: d5ada...ecc

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...