AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #1 Skrevet 27. oktober 2024 Så var vi her igjen da, og jeg skjønner hvorfor jeg ikke drikker ofte. Tror jeg glemmer hvor jævlig det er dagen derpå siden jeg drikker så sjeldent. Er ikke dårlig, men fylleangsten er skikkelig intens. Har heller ikke fått sovet noe særlig i natt, pga skikkelig hjertebank. Jeg vet at det er min egen feil🙈 Er veldig innadvendt til vanlig og sliter med sosial angst, tror det er derfor angsten dagen derpå blir så ille. Blir jo mer pratsom når jeg drikker, og prater med folk jeg ikke prater med til vanlig😅 nå tror jo jeg at jeg var den verste og at alle husker akkurat hva jeg sa og gjorde, selvom jeg vet at alle var fulle.. Pleier folk å huske hva en person gjorde? Skjønner det hvis det er en skikkelig brøler, men ikke ellers vel? Anonymkode: ebb3c...028 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #2 Skrevet 27. oktober 2024 Nei, folk har mer enn nok med å huske på/tenke på hva de selv gjorde og sa. Anonymkode: fd245...98c 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #3 Skrevet 27. oktober 2024 Jeg hadde en slik dag i går, våknet at hjertebank og nervene utenpå kroppen. Føler meg ikke verdens beste sosialt sett i hverdagen, mye angst og tanker. dagen i går gikk med på å drikke masse vann, spise godt og slappe av. Angsten for å møte folkene igjen i morgen er ikke like stor. Merkelig dette med tanker, gjorde ikke noen verdens ting på fredag bortsett fra å være blid/danset og pratsom, sikkert ett sjokk for de som aldri opplevd denne siden av meg. det blir nye 5 år til neste gang 😅 Anonymkode: bc7d7...da5 1
BobbySocks Skrevet 27. oktober 2024 #4 Skrevet 27. oktober 2024 Samme her. Analyserer hvert minste åndedrag av kvelden. Prøver å flytte fokus, husker jeg noe teit de andre gjorde? Nei.. da husker de nok ikke meg heller.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #5 Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Så var vi her igjen da, og jeg skjønner hvorfor jeg ikke drikker ofte. Tror jeg glemmer hvor jævlig det er dagen derpå siden jeg drikker så sjeldent. Er ikke dårlig, men fylleangsten er skikkelig intens. Har heller ikke fått sovet noe særlig i natt, pga skikkelig hjertebank. Jeg vet at det er min egen feil🙈 Er veldig innadvendt til vanlig og sliter med sosial angst, tror det er derfor angsten dagen derpå blir så ille. Blir jo mer pratsom når jeg drikker, og prater med folk jeg ikke prater med til vanlig😅 nå tror jo jeg at jeg var den verste og at alle husker akkurat hva jeg sa og gjorde, selvom jeg vet at alle var fulle.. Pleier folk å huske hva en person gjorde? Skjønner det hvis det er en skikkelig brøler, men ikke ellers vel? Anonymkode: ebb3c...028 En gang jeg var på fest så snakket jeg nesten ikke i det hele tatt, dagen etter våknet jeg med tidenes fyllaangst for at jeg hadde sagt masse greier, enda jeg ikke hadde snakka omtrent! Tro meg, folk har enten glemt det, hatt det morro med deg, eller tenker på hva de selv sa. Resten glemmer det i løpet av dagen. Anonymkode: 7697c...184 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #6 Skrevet 27. oktober 2024 Jeg kjenner meg igjen. Tror dette er kjemisk. Det har ikke så mye med sosial kompetanse å gjøre. Det er en reaksjon på alkoholen. Jeg har hatt suksess med å gå på fest, og bare drikke ett glass hele kvelden, mens andre hiver innpå. Det som skjer, er at man våkner uthvilt og glad dagen derpå, uten angst. Det er Sober Curiosity. Anbefales! Anonymkode: 3f8e2...6e9 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #7 Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, folk har mer enn nok med å huske på/tenke på hva de selv gjorde og sa. Anonymkode: fd245...98c Håper virkelig det😅 jeg tenker jo heller ikke på hva andre sa og gjorde.. ts Anonymkode: ebb3c...028
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #8 Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg hadde en slik dag i går, våknet at hjertebank og nervene utenpå kroppen. Føler meg ikke verdens beste sosialt sett i hverdagen, mye angst og tanker. dagen i går gikk med på å drikke masse vann, spise godt og slappe av. Angsten for å møte folkene igjen i morgen er ikke like stor. Merkelig dette med tanker, gjorde ikke noen verdens ting på fredag bortsett fra å være blid/danset og pratsom, sikkert ett sjokk for de som aldri opplevd denne siden av meg. det blir nye 5 år til neste gang 😅 Anonymkode: bc7d7...da5 Huff, det er virkelig grusomt altså. Jeg har heeelt noia for å møte noen av de jeg snakket med🙈🥵 pleier alltid å prøve å unngå alle jeg snakket med på fylla, da og gjerne min egen familie i et par dager hvis de så meg full😅 Jeg gjorde heller ingenting galt, men ble veldig pratsom og i veldig godt humør. Ble plutselig glad i alle som var der, til og med fremmede folk. Huff, blir helt svett bare av å tenke på det🫣 blir nok leeenge til jeg også skal drikke igjen, gjør det sjeldent av en grunn.. ts Anonymkode: ebb3c...028
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #9 Skrevet 27. oktober 2024 BobbySocks skrev (47 minutter siden): Samme her. Analyserer hvert minste åndedrag av kvelden. Prøver å flytte fokus, husker jeg noe teit de andre gjorde? Nei.. da husker de nok ikke meg heller. Jeg prøver også å tenke på om jeg husker hva andre gjorde, og det gjør jeg jo ikke. Og det lille jeg fikk med meg at andre gjorde, er jo ikke noe jeg tenker noe negativt rundt. Men føler alltid det er mye verre når det er meg🙈 vil jo bare ligge i fosterstilling til denne dagen er over😅🫣 ts Anonymkode: ebb3c...028
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #10 Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): En gang jeg var på fest så snakket jeg nesten ikke i det hele tatt, dagen etter våknet jeg med tidenes fyllaangst for at jeg hadde sagt masse greier, enda jeg ikke hadde snakka omtrent! Tro meg, folk har enten glemt det, hatt det morro med deg, eller tenker på hva de selv sa. Resten glemmer det i løpet av dagen. Anonymkode: 7697c...184 Det er rart det der. Jeg har heller ikke fylleangst for at jeg har sagt noe galt, blir bare flau over at jeg var der egentlig🫣 vet jo at jeg bare blir veldig hyggelig og glad når jeg drikker, men det føles rett og slett pinlig i dag😅 er så sjenert til vanlig, og er av få ord til fremmede. Håper det blir glemt for alle, og at det var noen som var mer pratsom enn meg🙈 ts Anonymkode: ebb3c...028
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #11 Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg kjenner meg igjen. Tror dette er kjemisk. Det har ikke så mye med sosial kompetanse å gjøre. Det er en reaksjon på alkoholen. Jeg har hatt suksess med å gå på fest, og bare drikke ett glass hele kvelden, mens andre hiver innpå. Det som skjer, er at man våkner uthvilt og glad dagen derpå, uten angst. Det er Sober Curiosity. Anbefales! Anonymkode: 3f8e2...6e9 Det er ikke dumt å holde seg til et glass nei. Det har jeg også gjort tidligere, en cider. Og dagen etterpå er jo betraktelig bedre da🙈 Men i går ville jeg også slå ut håret, så får vel ta konsekvensene av det😅 ts Anonymkode: ebb3c...028
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #12 Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så var vi her igjen da, og jeg skjønner hvorfor jeg ikke drikker ofte. Tror jeg glemmer hvor jævlig det er dagen derpå siden jeg drikker så sjeldent. Er ikke dårlig, men fylleangsten er skikkelig intens. Har heller ikke fått sovet noe særlig i natt, pga skikkelig hjertebank. Jeg vet at det er min egen feil🙈 Er veldig innadvendt til vanlig og sliter med sosial angst, tror det er derfor angsten dagen derpå blir så ille. Blir jo mer pratsom når jeg drikker, og prater med folk jeg ikke prater med til vanlig😅 nå tror jo jeg at jeg var den verste og at alle husker akkurat hva jeg sa og gjorde, selvom jeg vet at alle var fulle.. Pleier folk å huske hva en person gjorde? Skjønner det hvis det er en skikkelig brøler, men ikke ellers vel? Anonymkode: ebb3c...028 Nei -alle du var sammen med har det nok på samme vis som deg -det kan du trøste deg med😂 Anonymkode: 88736...cb7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #13 Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Nei -alle du var sammen med har det nok på samme vis som deg -det kan du trøste deg med😂 Anonymkode: 88736...cb7 Får håpe det😅🫣 ts Anonymkode: ebb3c...028
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #14 Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så var vi her igjen da, og jeg skjønner hvorfor jeg ikke drikker ofte. Tror jeg glemmer hvor jævlig det er dagen derpå siden jeg drikker så sjeldent. Er ikke dårlig, men fylleangsten er skikkelig intens. Har heller ikke fått sovet noe særlig i natt, pga skikkelig hjertebank. Jeg vet at det er min egen feil🙈 Er veldig innadvendt til vanlig og sliter med sosial angst, tror det er derfor angsten dagen derpå blir så ille. Blir jo mer pratsom når jeg drikker, og prater med folk jeg ikke prater med til vanlig😅 nå tror jo jeg at jeg var den verste og at alle husker akkurat hva jeg sa og gjorde, selvom jeg vet at alle var fulle.. Pleier folk å huske hva en person gjorde? Skjønner det hvis det er en skikkelig brøler, men ikke ellers vel? Anonymkode: ebb3c...028 De fleste husker det de selv gjorde. Pg husker de noe andre gjorde, er det ikke noe som legges vekt på som om du skulle være edru Anonymkode: 2d2f2...5c1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå