AnonymBruker Skrevet 27. oktober #1 Del Skrevet 27. oktober Tenker å investere i en walking pad da jeg ser at det å komme seg ut på tur blir vanskeligere og vanskeligere jo verre været blir. Men lurer på ett par ting. Jeg bor i 2 etasje i ett bygg på 3 etasjer med leiligheter. Er litt urolig for om de under meg vil bli plaget av dette. Er det sånn at det bråker veldig? Har dere noen tips til rolige,stillegående walking pads? Gjerne med linker! Tusen takk ☺️ Anonymkode: 1f8a6...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #2 Del Skrevet 28. oktober Den originale er ganske stille, hatt den selv. Men slik du bor kan du ikke løpe, så lag minst mulig støy for dine naboer. Bruk den til å gå på. Ha en matte under som er egnet til dette. Du får også mange brukte rimelige tredemøller, mye bedre å gå på. Jeg har dette nå, går mellom 2-4 km/t. Det jeg ikke likte med walkingpaden var den skjøten der den er sammenleggbar...du kjenner den overgangen når du går på den. Anonymkode: 52ade...219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #3 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Den originale er ganske stille, hatt den selv. Men slik du bor kan du ikke løpe, så lag minst mulig støy for dine naboer. Bruk den til å gå på. Ha en matte under som er egnet til dette. Du får også mange brukte rimelige tredemøller, mye bedre å gå på. Jeg har dette nå, går mellom 2-4 km/t. Det jeg ikke likte med walkingpaden var den skjøten der den er sammenleggbar...du kjenner den overgangen når du går på den. Anonymkode: 52ade...219 Nei den skal ikke brukes til å springe på. Bare gå. Har du en link å dele gjerne? Og hvilken matte snakker vi om? 😊 Anonymkode: 1f8a6...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #4 Del Skrevet 28. oktober Jeg har en av de dyre walkingpadene (Kingsmith R2 Pro). Den bråker såpass at babycallen slår ut i rommet under når jeg går på den. Selv med matte. Anonymkode: 9ca52...980 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #5 Del Skrevet 28. oktober Jeg har en billig walkpad. Den er stille. Går opp til 10km/t, kan med andre ord jogge på den. Tåler vekt opp til 120 kg. Bruker ikke matte. https://kompaktgym.no/products/walkpad-gamolle Den er alltid på 'tilbud', så prisen skal du ikke stresse over 😛 Jeg har den hendeln nedslått og tar den under sofaen når den ikke brukes. Det er fjernkontroll til den. Det er ikke en tredemølle, noe jeg er vant med. Så noe forskjell er det, men godt nok til den prisen. Måtte stramme den for båndet var noe løst. Det er lett å gjøre, grei nok manual følger med. Anonymkode: d7371...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #6 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har en billig walkpad. Den er stille. Går opp til 10km/t, kan med andre ord jogge på den. Tåler vekt opp til 120 kg. Bruker ikke matte. https://kompaktgym.no/products/walkpad-gamolle Den er alltid på 'tilbud', så prisen skal du ikke stresse over 😛 Jeg har den hendeln nedslått og tar den under sofaen når den ikke brukes. Det er fjernkontroll til den. Det er ikke en tredemølle, noe jeg er vant med. Så noe forskjell er det, men godt nok til den prisen. Måtte stramme den for båndet var noe løst. Det er lett å gjøre, grei nok manual følger med. Anonymkode: d7371...5da Men vet du hvordan det høres ut for dem under? Det er det som er problemet til ts. Min er også stillegående - i det rommet den brukes i. Den høres mye, mye bedre i rommet under. Anonymkode: 9ca52...980 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #7 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg har en billig walkpad. Den er stille. Går opp til 10km/t, kan med andre ord jogge på den. Tåler vekt opp til 120 kg. Bruker ikke matte. https://kompaktgym.no/products/walkpad-gamolle Den er alltid på 'tilbud', så prisen skal du ikke stresse over 😛 Jeg har den hendeln nedslått og tar den under sofaen når den ikke brukes. Det er fjernkontroll til den. Det er ikke en tredemølle, noe jeg er vant med. Så noe forskjell er det, men godt nok til den prisen. Måtte stramme den for båndet var noe løst. Det er lett å gjøre, grei nok manual følger med. Anonymkode: d7371...5da Støyer den mye? Hvilke navn/merke står det på den? Anonymkode: 52ade...219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå