Gå til innhold

Slutt med tilbud på makrell i tomat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte alltid makrell i tomat når de kosta 10 kr. Har ikke sett det de siste ukene. Vet noen om de har kutta det ut? 

Anonymkode: 1400f...036

Videoannonse
Annonse
Gjest jegerrinne
Skrevet

Rema 1000 har en til 15 kr,men er ikke stabburet sin

Skrevet

Bunnpris hadde de små fra Stabburet til 10,- for noen uker siden. Mega har nettopp hatt Stabburets store til 20,- i to uker.

• Liker 1
Skrevet
applestories skrev (55 minutter siden):

Bunnpris hadde de små fra Stabburet til 10,- for noen uker siden. Mega har nettopp hatt Stabburets store til 20,- i to uker.

Ts

Kun de små jeg er ute etter. Men det var veldig gode nyheter! Følger med på alle tilbudsaviser hver uke, men må ha missa den da 😔

• Liker 1
Skrevet

Her på Gran Canaria koster en boks Stabbur-Makrell 82 kroner😅

(Det er fordi det er importert selvfølgelig, men likevel..)

Anonymkode: 5bcae...c84

Skrevet
applestories skrev (2 timer siden):

Jeg tror de har Lofoten nå, to for 20. Hvis tilbudet varer neste uke også, da.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kjøpte alltid makrell i tomat når de kosta 10 kr. Har ikke sett det de siste ukene. Vet noen om de har kutta det ut? 

Den kommer ikke på hvert eneste tikroners tilbud. Men plutselig så er den der. Du må bare passe på å fylle opp nok på lageret ditt, når den er på tilbud. 
Se til folk med sparebank på butikken. En mann tømte alt som var i hylla sist det var tikroners salg på tomatmakrell. 
Husk på kriselageret der en den grei å ha. 

Anonymkode: 0ef06...bad

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Den kommer ikke på hvert eneste tikroners tilbud. Men plutselig så er den der. Du må bare passe på å fylle opp nok på lageret ditt, når den er på tilbud. 
Se til folk med sparebank på butikken. En mann tømte alt som var i hylla sist det var tikroners salg på tomatmakrell. 
Husk på kriselageret der en den grei å ha. 

Jeg kjøper 30-40 bokser hver gang, butikken sier det går bra og at de har store lager til tilbudet, sånn at jeg har til neste gang. 

Anonymkode: ecac1...72c

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg kjøper 30-40 bokser hver gang, butikken sier det går bra og at de har store lager til tilbudet, sånn at jeg har til neste gang. 

30-40 bokser?! Sorry, men du er jævlig egoistisk. Tenk på alle de som kun vil kjøpe én boks, men ikke får fordi du tømmer hyllene for makrell i tomat. Skam deg!!!

Anonymkode: 3a715...ae8

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

30-40 bokser?! Sorry, men du er jævlig egoistisk. Tenk på alle de som kun vil kjøpe én boks, men ikke får fordi du tømmer hyllene for makrell i tomat. Skam deg!!!

Jeg gjør ikke det, klarer du ikke å lese? Butikken har i overflod og selger ikke alle under 10kr tilbudet en gang. Ellers hadde jeg ikke gjort det. Sånn, lettere å forstå nå?

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er jeg mer diplomatisk som tar med meg ti og ti bokser fra ulike butikker, da   🤣
Spiller ingen rolle hvor mange man tar så lengen man ikke tar hele binna med bokser. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har aldri opplevd at noen butikk har vært tom for mit.

Skrevet

:opplyser: :opplyser:

Joker har fra Tirsdag av 10 kroners tilbud på Lofotens makrell i tomat. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...