Gå til innhold

Symptom dag ni etter innsett? (Litt ekkelt!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi hadde innsett for ni dager siden, testdag er i morgen. Jeg går på Prolutex og Cyclogest og opplever alle slags symptomer som jeg vet innerst inne nok bare skyldes disse. Når jeg stod opp i dag opplevde jeg noe jeg aldri har opplevd, verken i det vanlige livet eller i prøverlivet. Jeg var litt tett i nesen og snøyt meg. Jeg merket det kom ut mye gørr, men da jeg skulle kaste papiret så jeg at det ikke var snørr, det var store blodklumper. Ikke helt størknet og ikke helt flytende, men helt tydelig blod, og ganske mye. Har noen opplevd dette før?

Anonymkode: 955d0...5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slimhinnene blir jo mykere av progesteron så dette virker ganske naturlig. Spør klinikken hvis du er usikker.

Anonymkode: e20a7...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde litt neseblod for første gang når jeg var gravid ca 10 dpo. 🤞 det var mitt første symptom 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 9.22):

Vi hadde innsett for ni dager siden, testdag er i morgen. Jeg går på Prolutex og Cyclogest og opplever alle slags symptomer som jeg vet innerst inne nok bare skyldes disse. Når jeg stod opp i dag opplevde jeg noe jeg aldri har opplevd, verken i det vanlige livet eller i prøverlivet. Jeg var litt tett i nesen og snøyt meg. Jeg merket det kom ut mye gørr, men da jeg skulle kaste papiret så jeg at det ikke var snørr, det var store blodklumper. Ikke helt størknet og ikke helt flytende, men helt tydelig blod, og ganske mye. Har noen opplevd dette før?

Positiv test i dag! ❤️❤️ Min aller første test med to streker 🙌

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...