AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #1 Del Skrevet 27. oktober 2024 Vi hadde innsett for ni dager siden, testdag er i morgen. Jeg går på Prolutex og Cyclogest og opplever alle slags symptomer som jeg vet innerst inne nok bare skyldes disse. Når jeg stod opp i dag opplevde jeg noe jeg aldri har opplevd, verken i det vanlige livet eller i prøverlivet. Jeg var litt tett i nesen og snøyt meg. Jeg merket det kom ut mye gørr, men da jeg skulle kaste papiret så jeg at det ikke var snørr, det var store blodklumper. Ikke helt størknet og ikke helt flytende, men helt tydelig blod, og ganske mye. Har noen opplevd dette før? Anonymkode: 955d0...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #2 Del Skrevet 27. oktober 2024 Slimhinnene blir jo mykere av progesteron så dette virker ganske naturlig. Spør klinikken hvis du er usikker. Anonymkode: e20a7...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly888 Skrevet 27. oktober 2024 #3 Del Skrevet 27. oktober 2024 Jeg opplevde litt neseblod for første gang når jeg var gravid ca 10 dpo. 🤞 det var mitt første symptom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #4 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 9.22): Vi hadde innsett for ni dager siden, testdag er i morgen. Jeg går på Prolutex og Cyclogest og opplever alle slags symptomer som jeg vet innerst inne nok bare skyldes disse. Når jeg stod opp i dag opplevde jeg noe jeg aldri har opplevd, verken i det vanlige livet eller i prøverlivet. Jeg var litt tett i nesen og snøyt meg. Jeg merket det kom ut mye gørr, men da jeg skulle kaste papiret så jeg at det ikke var snørr, det var store blodklumper. Ikke helt størknet og ikke helt flytende, men helt tydelig blod, og ganske mye. Har noen opplevd dette før? Anonymkode: 955d0...5bb Positiv test i dag! ❤️❤️ Min aller første test med to streker 🙌 Anonymkode: 955d0...5bb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå