AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #1 Del Skrevet 27. oktober 2024 Jeg har lyst til å sy et korset og fæbrik sit mønnster ser bra ut. Problemet er at de ikke selger det som fysisk mønster men pdf. Er det noen her som vet om det er inkludert i noen av bøkene deres? Eller om det finnes en annen måte og få en fysisk kopi av det? Jeg blir så forvira av de som må skrives ut og limes sammen. Anonymkode: 4856e...1bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #2 Del Skrevet 30. oktober 2024 Kjøpte mitt første mønster fra fæbrik på pdf denne uka, var veldig enkelt å skjønne. Du bare printer ut, legger arkene ved siden av hverandre kant mot kant og teiper. Hvordan de skal ligge mot hverandre er ganske åpenbart, men det følger også med en illustrasjon av hvordan mønsteret ser ut som man kan bruke som referanse. Litt som et enkelt puslespill der man har fasiten foran seg. Hvis du er bombesikker på at du ikke får det til kan du jo printe det ut og invitere en venn med god forestillingsevne/tidligere erfaring med mønster/ingeniørutdannelse til å plassere dem for deg. Anonymkode: 1d768...cde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå