AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #1 Del Skrevet 27. oktober 2024 Hvor mye former skal en vise når har på seg klær? Er det slik at når en blir eldre så viser man mindre formene enn da var yngre? Anonymkode: 8ddc1...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #2 Del Skrevet 27. oktober 2024 Det velger du helt selv. Anonymkode: c8680...21c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etk Skrevet 27. oktober 2024 #3 Del Skrevet 27. oktober 2024 Nei, er du komfortabel og har lyst til å vise former - gjør det 😊 I you got it - flaunt it 😊😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #4 Del Skrevet 27. oktober 2024 Etk skrev (1 minutt siden): Nei, er du komfortabel og har lyst til å vise former - gjør det 😊 I you got it - flaunt it 😊😊😊 Dette! -men så er det dette med tid og sted også… man bør kle seg etter anledningen. Anonymkode: 29192...95e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 27. oktober 2024 #5 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor mye former skal en vise når har på seg klær? Er det slik at når en blir eldre så viser man mindre formene enn da var yngre? Anonymkode: 8ddc1...5ca Formene er vel ikke så mye å vise fram når man blir eldre, de endret seg jo tross alt. Tettsittende klær og utringede topper er sjelden det mest flatterende enten man ung eller gammel, tykk eller tynn, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #6 Del Skrevet 27. oktober 2024 Foretrekker hold in for å flate ut valkene (formene) jeg da. Anonymkode: 1ce8d...0b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #7 Del Skrevet 27. oktober 2024 Nå er jeg "bare" 41 og jeg liker å vise alle formene. Har store pupper, smal midje, brede hofter og rubd rumpe. Går stort sett med trange bukser og topper, men innimellom balanserer jeg det med en litt løsere bukse. Synes folk skal gjøre det som føles riktig for seg 😊 Anonymkode: 79413...a54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #8 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå er jeg "bare" 41 og jeg liker å vise alle formene. Har store pupper, smal midje, brede hofter og rubd rumpe. Går stort sett med trange bukser og topper, men innimellom balanserer jeg det med en litt løsere bukse. Synes folk skal gjøre det som føles riktig for seg 😊 Anonymkode: 79413...a54 For oss som er litt eldre og har noen valker her og der føles det nok riktigere med litt hold in for å flate ut, ja. Anonymkode: 1ce8d...0b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #9 Del Skrevet 27. oktober 2024 Ingen hold in på meg, det er ikke behagelig. I 50 årene og viser de former jeg vil. Tettsittende klær er bedre og ser bedre ut enn telt. Anonymkode: 3ca96...a87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #10 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ingen hold in på meg, det er ikke behagelig. I 50 årene og viser de former jeg vil. Tettsittende klær er bedre og ser bedre ut enn telt. Anonymkode: 3ca96...a87 Vel, mange med meg synes hold in strømpebukser er et must. Synes de er behagelige jeg da. Anonymkode: 1ce8d...0b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå