Gå til innhold

Vårt lille land - under Guds øye

enkefru

Anbefalte innlegg

_Maddie_ skrev (55 minutter siden):

Guds menighet er ikke like eksluderende som Sannhetens Ord og Jehovas Vitner ihvertfall. Forstander i Guds Menighet blir jo også invitert til å holde i begravelser i lokale kirker for ikke-medlemmer.  Har mer tiltro til han enn mange andre prester i den norske kirke på det mørke sørlandet.  

Jeg fikk godt inntrykk av de som var med i Guds menighet, men fikk jo inntrykk av at han som grunnla det var syk. Han var jo tiltalt for flere seksuelle overgrep og innlagt på Eg. Tiltalen gikk også på barnemishandling og splittelse av ekteskap

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Djungelvrål skrev (3 timer siden):

Har ikke lest igjennom hele tråden, sett dokuen og forstår ikke hva det var som var så sjokkerende ved at denne profetinnen ville ut??   Noen

Jeg forsto det sånn at hun ble kastet ut. Fordi hun var årsaken til neglekt av barn bl.a. 

Endret av PusheenPusheen
Skrivefeil
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sefanja skrev (På 5.11.2024 den 18.23):

Jeg fikk godt inntrykk av de som var med i Guds menighet, men fikk jo inntrykk av at han som grunnla det var syk. Han var jo tiltalt for flere seksuelle overgrep og innlagt på Eg. Tiltalen gikk også på barnemishandling og splittelse av ekteskap

Hvor har du lest dette ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sefanja skrev (4 timer siden):

Dette har jeg ikke lest, men sett på brennpunkt

Har sett på serien, men har ikke fått med meg at de sier det i serien? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARima skrev (3 minutter siden):

Har sett på serien, men har ikke fått med meg at de sier det i serien? 

Glemte å presisere at jeg snakker om Brennpunkt Guds utvalgte. Det var en tredelt dokumentar om Guds menighet. De to andre tar for seg JV og BCC. Du kan se det i nrkappen. Tror det er fra 2021/22

Endret av Sefanja
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sefanja skrev (3 minutter siden):

Glemte å presisere at jeg snakker om Brennpunkt Guds utvalgte. Det var en tredelt dokumentar om Guds menighet. De to andre tar for seg JV og BCC. Du kan se det i nrkappen. Tror det er fra 2021/22

Tusen takk! Da skal jeg sjekke ut det. Da er det litt spesielt at tv2 har med i serien, hvis det er snakk om seksuelle overgrep. Uff.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...