marilla83 Skrevet 27. oktober #1 Del Skrevet 27. oktober Har dere en smart løsning på hvordan unngå pengebytte, hvordan unngå å kjøpe mengder? Noen som har noen smarte løsninger innad i familien? En kan jo si at de voksne ikke kjøper til de voksne, men blir jo feil for barnebarn vil gjerne gi til besteforeldre osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #2 Del Skrevet 27. oktober Her lager vi noe til besteforeldre, har laget tennbrikketer, sydd filthjerter, laget trolldeigskål, skrev/tegnet på lys (kjøpte en slags penn), har også gitt bort portrettbilde et år. Skal lage juletrepynt i år Etterhvert som barna blir større får vi heller se hva vi gjør, enten om vi lager/kjøper noe spiselig Innad voksne - voksne blir det lite gaver. Jeg som voksen får en ting av foreldrene mine, gjerne noe jeg kan spise, drikke eller trenger til huset (lys, olivenolje, sengetøy, Ullsokker etc) Anonymkode: e35f5...f05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #3 Del Skrevet 27. oktober Vi har kuttet ut gaver mellom voksne. Skjønner ikke poenget med å bytte stæsj ingen trenger. Det er mulig å vise at du setter pris på noen, på andre måter, hele året. Anonymkode: 08b49...be0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #4 Del Skrevet 27. oktober marilla83 skrev (8 timer siden): En kan jo si at de voksne ikke kjøper til de voksne, men blir jo feil for barnebarn vil gjerne gi til besteforeldre osv Fullt mulig at barnebarn gir gave til besteforeldrene mens de voksne ikke bytter penger. Anonymkode: f58d4...7a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #5 Del Skrevet 27. oktober Vi spleiser på julegaver til flere familiemedlemmer, så får de noe dyrere som de faktisk ønsker seg. Vi bruker heller ikke store summer per pers. Jeg pleier å gi for sånn 200-250 kr til alle utenom samboer som får gave mellom 1000 og 2000. Så jeg synes ikke jeg blakker meg på julegaver. Anonymkode: 6b36f...57d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå