blå Skrevet 27. oktober #1 Del Skrevet 27. oktober Jeg liker veldig godt serier som Matador, Krøniken og Vestavind. Jeg vet dette er gamle serier, men jeg kan se de om og om igjen. Er den noen andre serier i samme sjanger som jeg burde se? Har dere noen forslag? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #2 Del Skrevet 27. oktober Vår tid er nå - på Viaplay Anonymkode: 3ba05...529 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 27. oktober Forfatter #3 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Vår tid er nå - på Viaplay Anonymkode: 3ba05...529 Ja, den er fin 🤩. Den har jeg sett, men bare en gang. Kanskje jeg bør se den igjen 😀. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #4 Del Skrevet 27. oktober Forsythsagaen den versjonen som kom rundt 2002 Anonymkode: 25509...365 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gidavmeg Skrevet 27. oktober #5 Del Skrevet 27. oktober Fortuna. Ligger på nrk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pistasjenøtt15 Skrevet 27. oktober #6 Del Skrevet 27. oktober Badehotellet og Sykepleierskolen. Begge er danske serier og ligger på TV2 Play. Litt usikker på om Badehotellet er tilgjengelig lenger, men det er en veldig koselig serie med mange sesonger. Sykepleierskolen vet jeg ligger der og så snart med en ny sesong. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 27. oktober #7 Del Skrevet 27. oktober Downton Abbey? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 28. oktober Forfatter #8 Del Skrevet 28. oktober Tusen takk for mange gode forslag. Noen av seriene har jeg allerede sett, men noen må jeg sjekke ut. Vil gjerne ha enda flere tips om flere har 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #9 Del Skrevet 31. oktober Call the midwife, ligger på tv2 play Blir kanskje ikke helt det samme, men elsker tidsepoken Anonymkode: 3c78d...996 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå