AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #1 Del Skrevet 27. oktober 2024 Er det smart og ligge med en kollega ? eller skal man holde seg unna Anonymkode: fc069...b39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #2 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det smart og ligge med en kollega ? eller skal man holde seg unna Anonymkode: fc069...b39 Hva tror du selv? Klarer du ikke å se noen fallgruver som kan prege arbeidsplassen i lang tid hvis noe oppstår? Anonymkode: 995d2...dbf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 27. oktober 2024 #3 Del Skrevet 27. oktober 2024 Deilig da kan du pule på jobb òg 😀😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #4 Del Skrevet 27. oktober 2024 I de fleste tilfeller kan det bli veldig dårlig stemning. Jeg har gjort det og i tillegg var vi begge utro (dårlige forhold begge to). Vi har allikevel klart å beholde en veldig god tone og har fortsatt mange interessante samtaler og er gode venner, men tror nok ikke det er normalen. Andre jeg kjenner i samme situasjon har laget mye drama og klein stemning i etterkant. Anonymkode: 34de9...255 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #5 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det smart og ligge med en kollega ? eller skal man holde seg unna Anonymkode: fc069...b39 Det har jeg gjort flere ganger. Aldri vært et problem. Anonymkode: 69318...592 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #6 Del Skrevet 27. oktober 2024 Er vel egentlig ganske så vanlig, men selvsagt mer komplisert om det impliserer utroskap. Opp gjennom årene har jeg hatt sex med 4-5 kollegaer på ulike steder jeg har jobbet, og det har for det meste vært digg og gått fint. Ett sted ønsket han noe mer og det ble litt masete etter hvert, men det løste seg når covid kom ... Anonymkode: fe92d...322 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #7 Del Skrevet 27. oktober 2024 Jeg gjorde, angrer skikkelig. Livet mitt ble et helvete på jobb etterpå. Måtte slutte, ble sykmeldt. Mistet en jobb med god lønn, likte meg godt der. Alt dette skjedde ifb med julebord, så hadde vi sex videre etterpå. Nå har jeg lært: hold deg unna jobben etter arbeidstiden. Anonymkode: 5606b...e9e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 27. oktober 2024 #8 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg gjorde, angrer skikkelig. Livet mitt ble et helvete på jobb etterpå. Måtte slutte, ble sykmeldt. Mistet en jobb med god lønn, likte meg godt der. Alt dette skjedde ifb med julebord, så hadde vi sex videre etterpå. Nå har jeg lært: hold deg unna jobben etter arbeidstiden. Anonymkode: 5606b...e9e Hvorfor måtte du slutte, måtte hen du hadde sex med også slutte? Og hvorfor ble det så galt etterpå? Var dere gift på hver deres kant? Er jo ikke helt uvanlig at kollegaer finner kjærligheten på jobb. Men kan se utfordringen med sex på julebord, der ting skjer litt sånn ut av kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #9 Del Skrevet 27. oktober 2024 Generelt er svaret nei, risikoen for svært uheldige konsekvenser er høy. Men med jevne mellomrom blir jo folk forelsket i kollegaer, og da er det smart å tenke gjennom hvordan det skal håndteres. Fraråder sterkt at par fortsetter å jobbe på samme arbeidsplass, det er vanskelig å håndtere både for kollegaer og arbeidsgiver.. Anonymkode: 42a86...464 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #10 Del Skrevet 27. oktober 2024 Nei!! I en verden full av folk så er det ikke nødvendig å knulle kolleger. Er oppskriften på et mareritt, og ikke bare for deg og kollegaen, men for alle på jobb! Ikke drit der du spiser! Og så må dere slutte å gå rundt og sikle på kolleger hele tiden. Anonymkode: 7bce2...371 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #11 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er det smart og ligge med en kollega ? eller skal man holde seg unna Anonymkode: fc069...b39 ikke alltid smart, men ofte deilig. Anonymkode: e4761...92e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #12 Del Skrevet 27. oktober 2024 Nei. Bare nei. Gjort det en gang, og var gøy en kort periode. Men etterpå var det desto mindre gøy. Han ble forelska, ville mer. Det ville ikke jeg. Ble veldig ubehagelig. Det til tross for at ingen visste om det. Endte med såpass mistrivsel at begge fant seg nye jobber. Nå er jeg mellomleder i en liten/mellomstor bedrift, og tror du ikke en jeg har ligget med har fått jobb der? Ikke på min avdeling, men fortsatt ikke bra. Syns det var utrolig teit at han skulle søke jobb der. Men det gjorde han, og nå er det også kjipt selv om vi ikke ligger sammen lenger. Anonymkode: 0d0fd...d46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 27. oktober 2024 #13 Del Skrevet 27. oktober 2024 Jeg fikk sansen for en kollega en gang i tiden. Sent på nitti-tallet. Han var kjekk, blond, høy og blåøyd. Vi "hadde oss" to ganger, en gang hjemme hos meg og en gang hos han. Han var grusom i senga, merkelig hardthendt og totalt uten følelse for hvordan man behandler et kvinnelig underliv. Fyren presterte å ligge der og KNIPSE på klitoris!? Jeg har aldri opplevd noe lignende, og det var både ubehagelig og forferdelig IRRITERENDE. Trodde han virkelig det skulle være godt for meg??? Uansett, jeg mistet helt sansen for fyren etter dette, og jeg vet egentlig ikke/husker ikke hvem av oss som tok avstand i etterkant. Kanskje begge? Uansett så det plaget meg ikke det minste da han sluttet å flørte med meg på jobb og bare kjapt hilste på meg på jobb. Vi jobbet i samme etasje, men ikke samme avdeling, og det var helt greit for meg for da så jeg han ikke så ofte. Vet ikke hvor mange som visste om dette blant kollegaene, men ingen sa noe. Hehe. Jeg var bare glad til for at det var over. Men det kunne fort ha føltes annerledes om jeg hadde fått følelser for han etter å ha ligget sammen. Da hadde det nok vært kjipt å møte han på jobb rett som det var, og han behandlet meg som en fjern kollega bare. Man må ta høyde for at ting kanskje ikke går så bra om man involverer seg seksuelt med en kollega, og stålsette seg for at det kan bli ubehagelig i etterkant når det skjærer seg. Takler man det? Fint. Takler man det ikke? Kan bli ubehagelig på jobb, der man jo er nødt til å være. Så tenk deg nøye om før du går i gang med noe med en fra jobb... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 27. oktober 2024 #14 Del Skrevet 27. oktober 2024 Million skrev (3 timer siden): Man må ta høyde for at ting kanskje ikke går så bra om man involverer seg seksuelt med en kollega, og stålsette seg for at det kan bli ubehagelig i etterkant når det skjærer seg. Takler man det? Fint. Takler man det ikke? Kan bli ubehagelig på jobb, der man jo er nødt til å være. Så tenk deg nøye om før du går i gang med noe med en fra jobb... Dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 29. oktober 2024 #15 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 5.49): Er det smart og ligge med en kollega ? eller skal man holde seg unna Anonymkode: fc069...b39 Det kan nok fungere helt ok men tenk deg godt om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #16 Del Skrevet 29. oktober 2024 Kjør på tenker nå jeg 🔥 Anonymkode: ef8ec...9a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #17 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 8.44): Jeg gjorde, angrer skikkelig. Livet mitt ble et helvete på jobb etterpå. Måtte slutte, ble sykmeldt. Mistet en jobb med god lønn, likte meg godt der. Alt dette skjedde ifb med julebord, så hadde vi sex videre etterpå. Nå har jeg lært: hold deg unna jobben etter arbeidstiden. Anonymkode: 5606b...e9e Da har du vel deg selv å takke. Du lagte det vel til et problem kjenner jeg deg rett. Anonymkode: 69318...592 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #18 Del Skrevet 30. oktober 2024 God måte å høyere lønn og bedre tittel på raskt etter min erfaring. 60 år overvektige gamle damer i som er ledere i kommunal sektor er ikke vant med at unge menn har lyst på dem, så om man spiller kortene sine riktig er det mye å hente. Anonymkode: 7c4cf...cd4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #19 Del Skrevet 5. november 2024 Jeg ligger med sekretæren min,synes det er en grei ordning. Anonymkode: 92e16...408 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå