AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #1 Skrevet 27. oktober 2024 Kan man få elektrisk sjokk av å bruke ørepropper mens det er vann i porten øreproppene settes inn i? Er så redd for at det er det som har hendt meg, for føler meg så uvel etter å ha hatt dem i ørene nå. Anonymkode: 6d284...a98
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #3 Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan man få elektrisk sjokk av å bruke ørepropper mens det er vann i porten øreproppene settes inn i? Er så redd for at det er det som har hendt meg, for føler meg så uvel etter å ha hatt dem i ørene nå. Anonymkode: 6d284...a98 For å si det sånn, visst du får elektrisk sjokk, så merker du det. Og du får heller ikke elektrisk sjokk av at pluggen (kontakten) på ørepluggene dine er våt mens du setter den inn. Så det at du føler deg uvel har helt andre årsaker. Anonymkode: 24ac7...051 1
Million Skrevet 27. oktober 2024 #4 Skrevet 27. oktober 2024 Bare ordet "elektrisk sjokk" beskriver det som et SJOKK og det er du aldri i tvil om at du har fått. Hvis du sitter og lurer på om noe sånt har skjedd, så har DET IKKE SKJEDD. Det får være grenser til hypokonderi. Skjønner du sikkert lider av det, men nei, du har ikke fått elektrosjokk. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #5 Skrevet 27. oktober 2024 Tok et lite søk her, og det jeg fikk fram var at at det går an å få et statisk støt av øreproppene på lik linje med at du kan få det av å ta på andre ting. Det er da personen som er statisk og støtet er når en tar på noe "jordet". Å løpe på tredemølle kan, for eksempel, gi statisk elektrisitet i kroppen, og tørr luft. Våte ørepropper vil lede strømmen bedre enn tørre. På en annen side så står det poengtert at øreproppene ofte er under 5V (mot 240v i veggen),så uansett om det er en stor feil på øreproppene, så vil støtet være ufarlig. Anonymkode: b6bf8...b28
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #6 Skrevet 27. oktober 2024 Du trenger ikke lure på det om du har fått elektrisk sjokk. Det er en såpass spesiell og sterk opplevelse at det kjenner og vet du. Jeg har aldri følt meg uvel etterpå, kun litt fortumlet i et minutt eller noe sånt. Kanskje du har litt snev av angst eller tvangstanker? Anonymkode: 25f0b...0e9
Christina82 Skrevet 28. oktober 2024 #7 Skrevet 28. oktober 2024 Ryddet for avsporinger. Christina82, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå