Gjest Varg-Menja Skrevet 26. februar 2006 #1 Skrevet 26. februar 2006 Dere som har bil, har dere fått regning på årsavgift enda? Når er det vanligvis den kommer?
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2006 #2 Skrevet 26. februar 2006 Jeg tror vi fikk den for en uke eller to siden.
lillesky Skrevet 26. februar 2006 #3 Skrevet 26. februar 2006 Er det ikke i april den skal betales da? :klø: Hvor mye er den på i år?
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2006 #4 Skrevet 26. februar 2006 Fristen er 15. mars, i hvertfall. Tror det var 2800 ett eller annet.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2006 #5 Skrevet 26. februar 2006 Jeg har ikke fått den enda...burde jeg fått den?
Armonia Skrevet 26. februar 2006 #6 Skrevet 26. februar 2006 Vi har heller ikke fått den. Kommer vel iløpet av neste uke
Malama Skrevet 26. februar 2006 #8 Skrevet 26. februar 2006 Den kom rett før helga, og er på 2865 kroner, og forfaller 15. mars.
Malama Skrevet 26. februar 2006 #10 Skrevet 26. februar 2006 Tenkte ikke på å vente på den engang jeg... vet jo at den kommer en gang i året.. og neste år vil jeg nok vente på den. Men ettersom vi hare har hatt bil i et par måneder, så visste jeg ikke egentlig når den kom. Det var bare e sånn "åja, selvsagt, sånn regning ja" følelse når den kom i posten. At jeg ikke tenkte på det er ganske absurd, ettersom jeg fikk en cm tykk bunke med slike i hyla mi på jobb (feillevert da vel og merke, hørte til i en annen hylle, men det re nå så (ja, min jobb eier MAAAAAAAANGE biler, om man skal basere seg på antallet årsavgifter i alle fall..) Likevel forventet jeg visst ikke en privat. Men, den kom nå
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2006 #11 Skrevet 26. februar 2006 Utrolig kjip regning! Hvorfor i all verden skal jeg, singel jente, betale nesten kr. 3000,- bare for å eie en bil?! Jeg betaler bompenger, masse skatt og avgifter på alt mulig. Jeg blir så forbannet på politikerne som elsker inntekter fra borgerne i landet.
Kristin Skrevet 26. februar 2006 #12 Skrevet 26. februar 2006 Fikk den og på fredag.... kjipe 2865 kroner...
Chiquita Skrevet 26. februar 2006 #13 Skrevet 26. februar 2006 Jeg blir så forbannet på politikerne som elsker inntekter fra borgerne i landet. ← Vel, nå er det vel slik at "de forbannede politikerene" også bestemmer at mye penger skal UT av statskassa, og da må jo også noe komme inn... For vi krever jo ditt og datt, men betale det det koster, nei det vil vi ikke...
Gjest 2324 Skrevet 26. februar 2006 #14 Skrevet 26. februar 2006 Utrolig kjip regning! Hvorfor i all verden skal jeg, singel jente, betale nesten kr. 3000,- bare for å eie en bil?! ← Skjønner ikke helt hva sivilstatusen din har med akkurat dette å gjøre men. Gruer meg til den ja, er veldig mye penger som forsvinner på en gang.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2006 #15 Skrevet 26. februar 2006 Vel, nå er det vel slik at "de forbannede politikerene" også bestemmer at mye penger skal UT av statskassa, og da må jo også noe komme inn... For vi krever jo ditt og datt, men betale det det koster, nei det vil vi ikke... ← Staten er en hai. Det er jo f*** meg gebyrer og avgifter på alt som er (Beklager avsporingen)
lillesky Skrevet 27. februar 2006 #16 Skrevet 27. februar 2006 Mye penger på en gang, spesielt når man må ha to biler.
Xora Skrevet 27. februar 2006 #17 Skrevet 27. februar 2006 Jeg har ikke fått den enda. Så det gjelder å følge med. Hadde en episode for ca halvannet år siden hvor NRK-lisensen ikke kom. Måtte ringe og etterlyse denne, da jeg fikk angst for disse purregebyra og rentene STATEN legger på sånne regninger. Veiavgifta er er sur regning med tanke på alle avgifter som ligger i bensinprisen, alle bompenger man betaler etc etc. Og blir veiene så VELDIG mye bedre da? Hørte på nyhetene igår ang. at bompengene også: http://pub.tv2.no/nettavisen/bil/article570628.ece Jepp, skal si jeg GLEDER meg til å betale den veiavgifta altså!!! NOT!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå