AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #1 Del Skrevet 27. oktober 2024 Opplever at en person jeg har blokkert på alle sosiale plattformer virker å kunne omgå blokkering ved å gå via facebookgrupper. Hvordan får man blokkert alle muligheter til kontakt på facebook? Anonymkode: ec089...ac9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #2 Del Skrevet 27. oktober 2024 Har du blokkert personen på fb, kan den ikke se dine innlegg eller kontakte deg der heller. Anonymkode: 8daff...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #3 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Opplever at en person jeg har blokkert på alle sosiale plattformer virker å kunne omgå blokkering ved å gå via facebookgrupper. Hvordan får man blokkert alle muligheter til kontakt på facebook? Anonymkode: ec089...ac9 Man skal ikke klare det/ det eneste er hvis du skriver anonymt i en gruppe kan vedkommende se og kommentere innleghet- men da vet jo ikke at det er deg, eventuelt har personen flere profiler? Anonymkode: 88af5...63c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #4 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Man skal ikke klare det/ det eneste er hvis du skriver anonymt i en gruppe kan vedkommende se og kommentere innleghet- men da vet jo ikke at det er deg, eventuelt har personen flere profiler? Anonymkode: 88af5...63c Jeg vet ikke om vedkommende har flere profiler. Det er samme navn og samme profilbilde som profil jeg har blokkert i alle fall. Det virker ikke som blokkering jeg har gjort i egen profil har noen effekt for gruppesider? Selv har jeg bare en profil og skriver ikke anonymt. Anonymkode: ec089...ac9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schmuhu Skrevet 27. oktober 2024 #5 Del Skrevet 27. oktober 2024 Hva med å gå offline selv? Hva er det som gjør FB nødvendig? Schmuhu 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #6 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Opplever at en person jeg har blokkert på alle sosiale plattformer virker å kunne omgå blokkering ved å gå via facebookgrupper. Hvordan får man blokkert alle muligheter til kontakt på facebook? Anonymkode: ec089...ac9 Hvilken alvorlighetsgrad er denne forfølgelsen av? Politietnkan og rådgi og hjelpe i slike saker. Anonymkode: 5a8c1...89c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 27. oktober 2024 #7 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg vet ikke om vedkommende har flere profiler. Det er samme navn og samme profilbilde som profil jeg har blokkert i alle fall. Det virker ikke som blokkering jeg har gjort i egen profil har noen effekt for gruppesider? Selv har jeg bare en profil og skriver ikke anonymt. Anonymkode: ec089...ac9 Du får blokkere den nye profilen også. Blokkering på FB virker også i grupper. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 29. oktober 2024 #8 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 2.19): Opplever at en person jeg har blokkert på alle sosiale plattformer virker å kunne omgå blokkering ved å gå via facebookgrupper. Hvordan får man blokkert alle muligheter til kontakt på facebook? Anonymkode: ec089...ac9 Det er ikke mulig at de omgår blokkeringen. Da har de flere kontoer, eller så har du ikke blokkert korrekt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå