Gå til innhold

Hvordan ungår jeg at en plagsom person kan nå meg via facebook-grupper?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Opplever at en person jeg har blokkert på alle sosiale plattformer virker å kunne omgå blokkering ved å gå via facebookgrupper. Hvordan får man blokkert alle muligheter til kontakt på facebook? 

Anonymkode: ec089...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du blokkert personen på fb, kan den ikke se dine innlegg eller kontakte deg der heller. 

Anonymkode: 8daff...5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Opplever at en person jeg har blokkert på alle sosiale plattformer virker å kunne omgå blokkering ved å gå via facebookgrupper. Hvordan får man blokkert alle muligheter til kontakt på facebook? 

Man skal ikke klare det/ det eneste er hvis du skriver anonymt i en gruppe kan vedkommende se og kommentere innleghet- men da vet jo ikke at det er deg,

eventuelt har personen flere profiler?

Anonymkode: 88af5...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Man skal ikke klare det/ det eneste er hvis du skriver anonymt i en gruppe kan vedkommende se og kommentere innleghet- men da vet jo ikke at det er deg,

eventuelt har personen flere profiler?

Anonymkode: 88af5...63c

Jeg vet ikke om vedkommende har flere profiler. Det er samme navn og samme profilbilde som profil jeg har blokkert i alle fall. Det virker ikke som blokkering jeg har gjort i egen profil har noen effekt for gruppesider? Selv har jeg bare en profil og skriver ikke anonymt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvilken alvorlighetsgrad er denne forfølgelsen av? Politietnkan og rådgi og hjelpe i slike saker.

Anonymkode: 5a8c1...89c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg vet ikke om vedkommende har flere profiler. Det er samme navn og samme profilbilde som profil jeg har blokkert i alle fall. Det virker ikke som blokkering jeg har gjort i egen profil har noen effekt for gruppesider? Selv har jeg bare en profil og skriver ikke anonymt. 

Du får blokkere den nye profilen også. Blokkering på FB virker også i grupper.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 2.19):

Det er ikke mulig at de omgår blokkeringen. Da har de flere kontoer, eller så har du ikke blokkert korrekt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...