AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #1 Del Skrevet 26. oktober 2024 Bare for man ikke takker ja til å finne på noe så får jeg idiotiske svar tilbake. Åhh, så du skal bare være hjemme å kjede deg du? Svarte bare ja jeg, men hadde en fin kveld og ønsket absolutt ikke svinge meg rundt for å være med på noe impulsivt.. Får også andre kommenterer i vår kommunikasjon, gidder ikke gå mer inn på det. Har opplevd dette før, men har bare ledd med. Jeg er introvert og liker fred og ro, orker ikke forklare eller forsvare så jatter bare med. Kan noen forklare meg greien med dette? Pågående samt direkte på en til tider ufin måte. Er også fakta som blir konstatert, men skjønner ikke vitsen 🙂 Anonymkode: c2c19...f72 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #2 Del Skrevet 26. oktober 2024 Du overtenker ser det ut som. Anonymkode: ff745...e2c 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #3 Del Skrevet 26. oktober 2024 Det er for å beholde sin ære i møte med avslag av pen dame. Du får ta det som kompliment 😉 Anonymkode: 21dae...bca 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #4 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er for å beholde sin ære i møte med avslag av pen dame. Du får ta det som kompliment 😉 Anonymkode: 21dae...bca Dette. Han er redd for å ikke være spennende nok for ts, og forsvarer seg med å antyde at det er hun som er kjedelig. Anonymkode: 445a8...dcd 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #5 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er for å beholde sin ære i møte med avslag av pen dame. Du får ta det som kompliment 😉 Anonymkode: 21dae...bca AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette. Han er redd for å ikke være spennende nok for ts, og forsvarer seg med å antyde at det er hun som er kjedelig. Anonymkode: 445a8...dcd Ok, er det sårt for veldig maskuline menn? Føler det blir 🤡, får egentlig bare mindre lyst å møte ham. Blir et rødt flagg på hvordan han er når han ikke får viljen sin evt når en blir bedre kjent. Men blir kanskje overanalysering. Anonymkode: c2c19...f72 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #6 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Bare for man ikke takker ja til å finne på noe så får jeg idiotiske svar tilbake. Åhh, så du skal bare være hjemme å kjede deg du? Svarte bare ja jeg, men hadde en fin kveld og ønsket absolutt ikke svinge meg rundt for å være med på noe impulsivt.. Får også andre kommenterer i vår kommunikasjon, gidder ikke gå mer inn på det. Har opplevd dette før, men har bare ledd med. Jeg er introvert og liker fred og ro, orker ikke forklare eller forsvare så jatter bare med. Kan noen forklare meg greien med dette? Pågående samt direkte på en til tider ufin måte. Er også fakta som blir konstatert, men skjønner ikke vitsen 🙂 Anonymkode: c2c19...f72 Uempatiske menn. Usj. Hold deg unna. Anonymkode: f06be...702 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #7 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Bare for man ikke takker ja til å finne på noe så får jeg idiotiske svar tilbake. Åhh, så du skal bare være hjemme å kjede deg du? Svarte bare ja jeg, men hadde en fin kveld og ønsket absolutt ikke svinge meg rundt for å være med på noe impulsivt.. Får også andre kommenterer i vår kommunikasjon, gidder ikke gå mer inn på det. Har opplevd dette før, men har bare ledd med. Jeg er introvert og liker fred og ro, orker ikke forklare eller forsvare så jatter bare med. Kan noen forklare meg greien med dette? Pågående samt direkte på en til tider ufin måte. Er også fakta som blir konstatert, men skjønner ikke vitsen 🙂 Anonymkode: c2c19...f72 Slike "små" uttalelser kan være starten på et mareritt. Forholdsmessig sett....styr unna... Anonymkode: f06be...702 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 27. oktober 2024 #8 Del Skrevet 27. oktober 2024 Folk, menn som kvinner, som holder på sånn er drittfolk. De later som om de er morsomme, mens de er fullt klar over at de gir deg et stikk. Hold deg unna dem, både som partnere og venner. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #9 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Bare for man ikke takker ja til å finne på noe så får jeg idiotiske svar tilbake. Åhh, så du skal bare være hjemme å kjede deg du? Svarte bare ja jeg, men hadde en fin kveld og ønsket absolutt ikke svinge meg rundt for å være med på noe impulsivt.. Får også andre kommenterer i vår kommunikasjon, gidder ikke gå mer inn på det. Har opplevd dette før, men har bare ledd med. Jeg er introvert og liker fred og ro, orker ikke forklare eller forsvare så jatter bare med. Kan noen forklare meg greien med dette? Pågående samt direkte på en til tider ufin måte. Er også fakta som blir konstatert, men skjønner ikke vitsen 🙂 Anonymkode: c2c19...f72 De gjør det fordi det fungerer, det er det som er problemet. Anonymkode: 916e5...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 28. oktober 2024 #10 Del Skrevet 28. oktober 2024 Når disse chatte gutta blir så irriterende så slutter jeg å svare. Vil de noe kan de komme å hente meg og ta meg med ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #11 Del Skrevet 28. oktober 2024 Husker en jeg høflig avviste som sa, ja jeg drar hjem og drikker meg dritings og depper jeg for det er jo ingen som bryr seg om meg, jeg får meg jo aldri dame. Lurer på hvorfor 🤔🙄 Anonymkode: 01d8d...90b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 28. oktober 2024 #12 Del Skrevet 28. oktober 2024 Ikke bruk tid på slike menn, TS. De blir passivaggressive i møte med damer de ikke kan styre som de vil. Med andre ord svært lite oppegående menn. Syns det er bra du gjør og svarer det DU føler for. Er dessverre alt for mange damer som ikke klarer det. Du møter nok snart en mann som kommer til å respektere deg fullt ut.❤️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 29. oktober 2024 #13 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 3.01): Husker en jeg høflig avviste som sa, ja jeg drar hjem og drikker meg dritings og depper jeg for det er jo ingen som bryr seg om meg, jeg får meg jo aldri dame. Lurer på hvorfor 🤔🙄 Anonymkode: 01d8d...90b Sånne har jeg opplevd også. Som ikke takler avvisning. Endte med å blokkere på snap da han begynte å true med å drepe både meg og seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #14 Del Skrevet 29. oktober 2024 Sefanja skrev (5 minutter siden): Sånne har jeg opplevd også. Som ikke takler avvisning. Endte med å blokkere på snap da han begynte å true med å drepe både meg og seg selv 🥴🥴🥴🥴🥴 Anonymkode: 5265c...723 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå