AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #21 Del Skrevet 28. oktober 2024 Her kjenner jeg meg godt igjen i det du skriver ts. Jeg sitter med angst og er kvalm hver gang han er ute uten meg. Jeg unner han det så innmari! Kompisene er en fin gjeng osv. men de gamle traumene sitter så hardt i meg. Jeg prøver å ikke vise det. Men vet det skinner gjennom innimellom. Han vet om fortiden min, og jeg har forklart han hvordan jeg kan reagere. Men at det ikke handler om han, men om meg. Anonymkode: fffa0...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #22 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Her kjenner jeg meg godt igjen i det du skriver ts. Jeg sitter med angst og er kvalm hver gang han er ute uten meg. Jeg unner han det så innmari! Kompisene er en fin gjeng osv. men de gamle traumene sitter så hardt i meg. Jeg prøver å ikke vise det. Men vet det skinner gjennom innimellom. Han vet om fortiden min, og jeg har forklart han hvordan jeg kan reagere. Men at det ikke handler om han, men om meg. Anonymkode: fffa0...71f Godt å vite at man ikke er alene, samtidig som det er trist at andre også sliter med tillit og selvfølelse etter å ja vært offer for en drittsekk ts Anonymkode: aebb3...712 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå