AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #1 Del Skrevet 26. oktober 2024 Hvorfor bruke kvinner og kaste dem ut som søppel når de er utbrent av deg? Er det ikke mer produktivt å ta vare på kvinner? Anonymkode: 5d4f5...b3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #2 Del Skrevet 26. oktober 2024 Hva er det du legger i å bruke og kaste ut kvinner? Og hva er foranledningen(e)? Anonymkode: 8ba24...cd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #3 Del Skrevet 26. oktober 2024 Det er 0% vanskelig å se hvilke menn som ser på kvinner som sædbøtter og hvem som respekterer kvinner. Problemet er deg og dine valg. Anonymkode: a8e80...942 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #4 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er 0% vanskelig å se hvilke menn som ser på kvinner som sædbøtter og hvem som respekterer kvinner. Problemet er deg og dine valg. Anonymkode: a8e80...942 Hvordan ser vi det da, o store orakel? Anonymkode: 9d823...a0c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #5 Del Skrevet 26. oktober 2024 Kunne ønske vi kunne dele erfaringene våre visuelt, så jeg kunne vist deg hva for noe ting jeg ser etter som gjør at jeg ikke stoler på en mann, som jeg ikke nødvendigvis har så gode ord på. Anonymkode: 75134...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #6 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er 0% vanskelig å se hvilke menn som ser på kvinner som sædbøtter og hvem som respekterer kvinner. Problemet er deg og dine valg. Anonymkode: a8e80...942 Det der hovedinnlegget til trådstarter er så intetsigende at det er like intetsigende og meningsløst at du kaster ut en sånn påstand. Anonymkode: 8ba24...cd7 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #7 Del Skrevet 26. oktober 2024 Fordi de tror kvinner onde og ikke er nyttig til annet enn å tømme seg i. Vi kvinner burde kanskje krysset beina og stilt mer krav før vi lot menn røre oss. Anonymkode: 65a6d...d00 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #8 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det der hovedinnlegget til trådstarter er så intetsigende at det er like intetsigende og meningsløst at du kaster ut en sånn påstand. Anonymkode: 8ba24...cd7 Thanks? Anonymkode: 5d4f5...b3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #9 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor bruke kvinner og kaste dem ut som søppel når de er utbrent av deg? Er det ikke mer produktivt å ta vare på kvinner? Anonymkode: 5d4f5...b3c fordi kvinnene ikke oppholder den standarden vi menn ser etter Anonymkode: d0a2a...23e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #10 Del Skrevet 26. oktober 2024 Jeg vet ikke om dere er klar over det, men kvinner er mennesker også. Jeg vasser ikke akkurat i valgmuligheter. Jeg blir ensom, fortvilet, forelsket og opphengt i folk jeg ikke burde. Jeg er ikke en munk med total selvkontroll Anonymkode: 5d4f5...b3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #11 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vet ikke om dere er klar over det, men kvinner er mennesker også. Jeg vasser ikke akkurat i valgmuligheter. Jeg blir ensom, fortvilet, forelsket og opphengt i folk jeg ikke burde. Jeg er ikke en munk med total selvkontroll Anonymkode: 5d4f5...b3c Hvem er det du snakker til egentlig? Det er ingen her som er enige i at kvinner er forbruksvare............... Anonymkode: 8ba24...cd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #12 Del Skrevet 26. oktober 2024 Dessuten så gjør de det med kvinner de er gift med også. Kaster dem vekk Anonymkode: 5d4f5...b3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #13 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvem er det du snakker til egentlig? Det er ingen her som er enige i at kvinner er forbruksvare............... Anonymkode: 8ba24...cd7 De som sier at det er kvinners egen feil Anonymkode: 5d4f5...b3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #14 Del Skrevet 26. oktober 2024 Jeg setter alltid pris på kvinnene som vil ha sex med meg. Blir veldig glad i dem. Tror en må være en psykopat for å se på en kvinne som en "sædbøtte" Anonymkode: b3f72...2c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #15 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvordan ser vi det da, o store orakel? Anonymkode: 9d823...a0c Hvis kisen er godt trent, slank, pene øyne og 193, så er han ute etter litt uhøytidelig "moro", Men hvis han kanskje har litt mage, snille øyne og er interessert i deg på ordentlig, så vil han ha forhold. At ikke kvinner har skjønt det allerede 😅 Anonymkode: 0834c...6f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #16 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De som sier at det er kvinners egen feil Anonymkode: 5d4f5...b3c Det er 1 person. Hva med å snakke til de 10 andre? Eller er det ikke så viktig siden det ikke bekrefter narrativet ? Trist å leve sånn. Anonymkode: 8ba24...cd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #17 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis kisen er godt trent, slank, pene øyne og 193, så er han ute etter litt uhøytidelig "moro", Men hvis han kanskje har litt mage, snille øyne og er interessert i deg på ordentlig, så vil han ha forhold. At ikke kvinner har skjønt det allerede 😅 Anonymkode: 0834c...6f3 Så når jeg møter høydekravet, er slank og trent (vet ikke hva du legger i pene øyne) så er jeg plassert i boksen for han som bruker kvinner? Så diskriminerende. Anonymkode: 8ba24...cd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #18 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så når jeg møter høydekravet, er slank og trent (vet ikke hva du legger i pene øyne) så er jeg plassert i boksen for han som bruker kvinner? Så diskriminerende. Anonymkode: 8ba24...cd7 I 9/10 tilfeller så er det dessverre sånn. Kan jo hende du er hederlig unntak, men 90% av gangene er sånn 😕 Anonymkode: 0834c...6f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #19 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I 9/10 tilfeller så er det dessverre sånn. Kan jo hende du er hederlig unntak, men 90% av gangene er sånn 😕 Anonymkode: 0834c...6f3 Realistisk sett er det jo mer sannsynlig at du som enkeltindivid har en forvrengt oppfatning enn det er at 9/10 (altså 90%) av de som møter kriteriene dine faktisk er sånn som du beskriver dem. Særlig hvis du legger til at du med all sannsynlighet ikke har vært borti 90% av de mannfolka du omtaler. Anonymkode: 8ba24...cd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #20 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Realistisk sett er det jo mer sannsynlig at du som enkeltindivid har en forvrengt oppfatning enn det er at 9/10 (altså 90%) av de som møter kriteriene dine faktisk er sånn som du beskriver dem. Særlig hvis du legger til at du med all sannsynlighet ikke har vært borti 90% av de mannfolka du omtaler. Anonymkode: 8ba24...cd7 Vel, du driver og gir pokaler til dine egne innlegg, så det taler jo mot.... Anonymkode: 0834c...6f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå