AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #1 Del Skrevet 26. oktober 2024 Oj, jeg er forelsket. Jeg så ikke den komme for noen måneder siden. Jeg begynte å treffe en mann, mer som vennskap, da vi begge ikke var ute etter forhold. Ikke alt er skrevet i stein, for det tok ikke lang tid før vi innså at vi trivdes veldig godt i hverandres selskap. Vi har brukt masse tid på å bygge et godt og nært vennskap, samtidig som vi begge har kjent de romantiske følelsene komme også. Litt skremmende å skulle gå inn i noe som vi begge synes er skummelt...et forhold. Være nært et annnet menneske.Vi har snakket masse om det og vi har veldig lyst til å være hverandres kjærester. Vi har blitt så godt kjent og vi begge vet hva den andre trenger i ulike situasjoner. Vi hjelper hverandre, støtter hverandre og livet er rett og slett så mye bedre, sammen med dette mennesket! Anonymkode: cd0ec...4a9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 27. oktober 2024 #2 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Oj, jeg er forelsket. Jeg så ikke den komme for noen måneder siden. Jeg begynte å treffe en mann, mer som vennskap, da vi begge ikke var ute etter forhold. Ikke alt er skrevet i stein, for det tok ikke lang tid før vi innså at vi trivdes veldig godt i hverandres selskap. Vi har brukt masse tid på å bygge et godt og nært vennskap, samtidig som vi begge har kjent de romantiske følelsene komme også. Litt skremmende å skulle gå inn i noe som vi begge synes er skummelt...et forhold. Være nært et annnet menneske.Vi har snakket masse om det og vi har veldig lyst til å være hverandres kjærester. Vi har blitt så godt kjent og vi begge vet hva den andre trenger i ulike situasjoner. Vi hjelper hverandre, støtter hverandre og livet er rett og slett så mye bedre, sammen med dette mennesket! Anonymkode: cd0ec...4a9 Så koselig! Høres ut som et godt utgangspunkt for å bli kjærester! Hvor lenge har dere kjent hverandre? Hvordan ble dere kjent? Hvor gamle er dere? Hva håper du på videre i forholdet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå