AnonymBruker Skrevet 26. oktober #1 Del Skrevet 26. oktober Hvilken sushi liker du best? Og hvorfor? Skal bestille fra en meny på nett men skjønner ingenting. Anonymkode: 5b0a2...831 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #2 Del Skrevet 26. oktober den i oslo Anonymkode: 756e8...921 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 26. oktober #3 Del Skrevet 26. oktober (endret) Jeg liker bare sashimi og nigiri (laks og tunfisk er favoritten). Jeg er ikke glad i maki fordi de inneholder tang. Forbinder det bare med ekkel tang som flyter langs strendene ved sjøen. Endret 26. oktober av Paneera 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malfred Skrevet 26. oktober #4 Del Skrevet 26. oktober jeg liker også den i oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 26. oktober #5 Del Skrevet 26. oktober Jeg liker maki fordi da får man mest smaker og tangen smaker ingenting. Jeg bestiller gjerne en miks, da får jeg litt av hvert. Da kan du teste hva du foretrekker. Ca 8-10 biter (per person) er greit å starte med. Husk at wasabien IKKE skal i soyasausen, den skal på selve sushien, og ingefær skal spises mellom bitene (særlig om det er forskjellige typer) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #6 Del Skrevet 26. oktober Fritert sushi med masse toppings liker jeg best. Anonymkode: cbd44...1a5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 26. oktober #7 Del Skrevet 26. oktober sofie777 skrev (22 minutter siden): Jeg liker maki fordi da får man mest smaker og tangen smaker ingenting. Jeg bestiller gjerne en miks, da får jeg litt av hvert. Da kan du teste hva du foretrekker. Ca 8-10 biter (per person) er greit å starte med. Husk at wasabien IKKE skal i soyasausen, den skal på selve sushien, og ingefær skal spises mellom bitene (særlig om det er forskjellige typer) Det er ikke smaken på tangen jeg reagerer på, men assosiasjonene det gir til ekkelt og grumsete sjøvann som gjør at jeg blir kvalm av maki. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #8 Del Skrevet 26. oktober Godteri sushi Anonymkode: 525f0...68c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #9 Del Skrevet 26. oktober Foretrekker maki, og da med scampi. Eller kylling som de har på den ene sushiplassen her. Anonymkode: 04234...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #10 Del Skrevet 26. oktober Jeg elsker maki med fritert kylling eller laks eller tunfisk, ellers synes jeg nigiri med scampi er digg. Samme med nigiri med tunfisk eller laks, men det må være god kvalitet på fisken da. Derfor går jeg ofte for maki på steder jeg ikke vet hvor fersk fisken er. Anonymkode: 8f35e...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #11 Del Skrevet 27. oktober Er det stor forskjell å kjøpe sushi ute enn den boksen de har på Kiwi? Anonymkode: 5b0a2...831 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #12 Del Skrevet 27. oktober Er det kun Maki og Nigiri ? Anonymkode: 5b0a2...831 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #13 Del Skrevet 27. oktober Paneera skrev (7 timer siden): Det er ikke smaken på tangen jeg reagerer på, men assosiasjonene det gir til ekkelt og grumsete sjøvann som gjør at jeg blir kvalm av maki. Dette var nyttig info for oss alle, ikke minst for TS. Anonymkode: 5a0c2...094 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #14 Del Skrevet 27. oktober Jeg foretrekker sashimi. Variert. Bestiller alltid sashimi moriawase om det er på menyen. Anonymkode: 753d5...d11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #15 Del Skrevet 27. oktober Det kommer jo an på hva man liker best. Jeg elsker den rå fisken, så jeg liker best sashimi og evt nigiri. Maki er greit hvis de som lager sushien er flinke og tilsetter gode smaker inni og evt oppå (f.eks. chilimajones). Hovedsaken er at alle ingredienser i sushien er mest mulig ferske, og at det er en dyktig sushikokk som har laget dem. Og ja, det er definitivt forskjell på sushi i ferdigpakke og sushi fra restaurant. Førstnevnte er ofte tørrere og mangler en del smak. I verste fall har de ligget litt lenge og i feil temperatur, og smaker i verste fall gammelt. Anonymkode: cc141...028 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #16 Del Skrevet 27. oktober Jeg er veldig glad i tempura maki, maki med laks, og nigiri. Nå fikk jeg lyst på sushi 🙊 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det stor forskjell å kjøpe sushi ute enn den boksen de har på Kiwi? Anonymkode: 5b0a2...831 Ja fy. Fersk sushi er desidert bedre. Anonymkode: b1e23...2db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #17 Del Skrevet 27. oktober Malfred skrev (17 timer siden): jeg liker også den i oslo Ja den ja! Det er den beste 😁😃 Anonymkode: 4dbb7...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 27. oktober #18 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (20 timer siden): den i oslo Anonymkode: 756e8...921 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 27. oktober #19 Del Skrevet 27. oktober Sushi uten mayo, kremost og slikt som ikke har noe i sushi å gjøre. Det er jo ikke vits med sushi som er fritert og innklint med guffe, da kan man jo like godt kjøpe burger & fries hvis det egentlig er det man liker. Ts, hvis du er usikker på menyen, prøv en kombo, en slik som er ferdig sammensatt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #20 Del Skrevet 27. oktober Marinert ål nigiri/maki er veldig digg. Ellers liker jeg best sashimi Anonymkode: 976d8...772 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå