AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #1 Del Skrevet 26. oktober 2024 Da er det min tur til å ha vært på jobbfest og flørtet litt for heftig med en kollega. I utgangspunktet mente jeg ikke å flørte med ham, men jeg var rimelig full og fnisete, og det ble etter hvert tydelig at han i hvert fall oppfattet det som flørting, når han begynte å kommentere at «denne samtalen er farlig for meg» og «jeg har mye å tape her, du skjønner ikke, jeg har masse å tape her». Men han ble jo stående da, tett inntil meg, mens han kommenterte hvor bra jeg så ut og tilbød å spandere drinker på meg, så det var en viss avstand mellom tale og handling. Dømmekraften min var helt ute av spill allerede, så når jeg skjønte at han faktisk var ganske keen på at jeg flørta med ham, så ble selvtillitsboosten for kraftig, pluss at han faktisk er ganske tiltrekkende, og flørtingen satte i gang for alvor. Midt i lokalet ved bardisken, så det var sikkert flere som fikk det med seg. Tanken var bare å tulle litt med ham, tease bittelitt, og det ble tafsing og stryking og talende blikk, ikke i nærheten av noen intime soner, men likevel ikke en måte jeg ha for vane å berøre kollegaer på. Det slo så feil, for det gjorde først og fremst også at jeg ble helt sinnsykt tent. Det var jeg som initierte det fysiske elementet, men han bidro definitivt han også, særlig etter hvert. Det gikk ikke noe lenger enn det, men det gjentok seg et par ganger når vi traff på hverandre i ulike deler av lokalet, og det ble vel mer eller mindre indirekte gitt uttrykk for at hele opplegget var sinnsykt pirrende. (Maksimal mulighet for å bli observert av andre kollegaer med andre ord, jeg gremmes) Så tok han til fornuften og dro, som var det klokeste valget noen av oss gjorde. Men på mandag er det jobb igjen, og da skal vi selvfølgelig også ha møte, som vi har jevnlig. Spørsmålet er hvordan det er klokest å gripe an situasjonen? Dette er ikke noe opplegg som kan fortsette, så valget er mellom å bare late som ingenting, men det syns jeg blir vanskelig siden det faktisk ble tydelig fysisk, eller bare ta tyren ved hornene og ta en kort prat om at «det greiene der skjedde, det var mye alkohol og lite dømmekraft, og det kan ikke skje igjen». Formelt er han også min overordnede, selv om han ikke direkte er leder for meg, så det er i tillegg noe med at han skal slippe å stresse med usikkerhet om det skal komme en #metoo-sak hans vei. Kjenner også litt på at jeg skylder ham en unnskyldning for at jeg initierte det fysiske. Hvordan bør jeg løse det? Anonymkode: 5d257...031 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #2 Del Skrevet 26. oktober 2024 Kanskje du skal prøve å ignorere det først, men være hyggelig. Så om det blir rart, ta det fra der om det må kommenteres? Anonymkode: 1a805...001 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #3 Del Skrevet 26. oktober 2024 Lat som ingenting, alle gjør dumme ting i fylla. Anonymkode: a92a4...d62 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #4 Del Skrevet 26. oktober 2024 har du type? har han dame? Anonymkode: b5a5b...972 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #5 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): har du type? har han dame? Anonymkode: b5a5b...972 Ja, vi har familier på hver vår kant. Mellom mannen min og meg så er flørting på dette nivået en ikke-sak, men det vil være stor forskjell mellom par på det området. For mange er det nok langt over grensen, så det er sikkert tilfellet i hans relasjon. Anonymkode: 5d257...031 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #6 Del Skrevet 26. oktober 2024 Hvis han er i en lederposisjon ovenfor deg bør han innkalle deg til en prat, og få det ut av verden. Det er ikke så mye mer å «snakke ut om» annet enn at det skjedde en feil fra begge parter og at den døren nå er lukket. Så går dere videre med livet. Anonymkode: 43d8b...92c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #7 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, vi har familier på hver vår kant. Mellom mannen min og meg så er flørting på dette nivået en ikke-sak, men det vil være stor forskjell mellom par på det området. For mange er det nok langt over grensen, så det er sikkert tilfellet i hans relasjon. Anonymkode: 5d257...031 æsj.. skam deg, utro ekle menneske.. det bør han gjøre og.. Anonymkode: b5a5b...972 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #8 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): æsj.. skam deg, utro ekle menneske.. det bør han gjøre og.. Anonymkode: b5a5b...972 Dette er ikke utroskap mellom meg og min mann, og det er i grunnen det eneste som betyr noe for meg. Han vet at det ble flørting. Anonymkode: 5d257...031 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #9 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): æsj.. skam deg, utro ekle menneske.. det bør han gjøre og.. Anonymkode: b5a5b...972 Hva slags måte er dette å snakke til et annet menneske på? Les setningen din igjen og tenk over om det er ok. Sier du slike ting irl også, eller bruker du dette forumet til å få ut litt av grumsen og bitterheten du ruger på? Anonymkode: 92513...04a 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #10 Del Skrevet 26. oktober 2024 Dette er grunnen til at jeg har fått fulle folk oppi vrangen. Det blir tatt helt feile vurderinger og konsekvens og impulskontroll forsvinner. Godt han gikk hjem. Jeg hadde nok beklaget meg på mandag og sagt at det ikke vil gjenta seg. Anonymkode: fc9c6...b8a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #11 Del Skrevet 26. oktober 2024 Så flaut Anonymkode: f8982...69b 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #12 Del Skrevet 26. oktober 2024 La det ligge! Lær til neste gang du er på en snurr, spesielt om du er opptatt. Denne gangen gikk du for langt. Vær bevisst på svakheten din slik at du unngår dette i fremtiden. Anonymkode: 2144e...5d1 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #13 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva slags måte er dette å snakke til et annet menneske på? Les setningen din igjen og tenk over om det er ok. Sier du slike ting irl også, eller bruker du dette forumet til å få ut litt av grumsen og bitterheten du ruger på? Anonymkode: 92513...04a jeg sier ting rett ut i rl også ja.. dette er en ufyselig oppførsel ! ikke bare for deg selv, men for han du flørtet med, at du får han med på leken da han har en kone som venter på han hjemme. og du har en mann som venter på deg hjemme. æsj ! JA dette sier jeg til folk jeg kjenner og som har holdt på sånn. jeg er ikke for utroskap i det hele tatt og synes det er en utrolig dårlig og urettferdig behandling av partner Anonymkode: b5a5b...972 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #14 Del Skrevet 26. oktober 2024 skam deg Anonymkode: b5a5b...972 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #15 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): jeg sier ting rett ut i rl også ja.. dette er en ufyselig oppførsel ! ikke bare for deg selv, men for han du flørtet med, at du får han med på leken da han har en kone som venter på han hjemme. og du har en mann som venter på deg hjemme. æsj ! JA dette sier jeg til folk jeg kjenner og som har holdt på sånn. jeg er ikke for utroskap i det hele tatt og synes det er en utrolig dårlig og urettferdig behandling av partner Anonymkode: b5a5b...972 Altså, han hun flørtet med har 100 % ansvar for hva han gjorde selv. Å si at TS "fikk han med på leken" er bare latterlig, han er en voksen mann som kunne latt være. Anonymkode: 5b346...9d1 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 26. oktober 2024 #16 Del Skrevet 26. oktober 2024 Her er sikkert begge like flaue. Bare å si til han at «vi fikk vel litt mye å drikke på fredag begge to». 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #17 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Altså, han hun flørtet med har 100 % ansvar for hva han gjorde selv. Å si at TS "fikk han med på leken" er bare latterlig, han er en voksen mann som kunne latt være. Anonymkode: 5b346...9d1 De er jo begge illojale ditt nek! Anonymkode: b5a5b...972 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #18 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De er jo begge illojale ditt nek! Anonymkode: b5a5b...972 Fort gjort å ty til personangrep når man ikke skjønner poenget ser jeg. Anonymkode: 5b346...9d1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #19 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fort gjort å ty til personangrep når man ikke skjønner poenget ser jeg. Anonymkode: 5b346...9d1 beskriv poenget ditt ? for en som ikke skjønte det Anonymkode: b5a5b...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #20 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): beskriv poenget ditt ? for en som ikke skjønte det Anonymkode: b5a5b...972 At ved å si at hun "fikk han med på leken" frigjør ham fra ansvar og legger det på henne. Jeg mener de begge har et like stort ansvar her. Mulig du ikke mente akkurat det, men ingen kan lures med på utroskap med mindre de vil det selv. Anonymkode: 5b346...9d1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå