AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #1 Del Skrevet 26. oktober 2024 Som tittelen sier er jeg ei 22 år gammel kvinne som er jomfru. Før så plaget dette ikke meg noe særlig, da jeg alltid har vokst opp i en religiøs familie. Jeg visste at en del av årsaken til at jeg aldri deltok i slike aktiviteter var pga dette, men jeg tror også mye av det stammer fra at jeg føler meg verdiløs kanskje? Jeg har søstre som gjorde det allerede de var 18 år gamle. På mange måter føler jeg at jeg er den eneste som står igjen, selv om jeg har hatt muligheten til å bare "bli ferdig" med det. Venninner har alltid vært sjokkerte av å finne ut av at jeg er jomfru, da de mener at jeg er altfor pen og fin til å være det. Min opplevelse med menn jeg har møtt på og holdt på med har alltid vært det samme der og. De tror ikke på meg, blir sjokkerte, gira osv. Selv om jeg har møtt på karer som har vært interessert i meg, har jeg alltid følt at det bare var enten for et ligg, eller så likte ikke jeg dem like godt tilbake, noe som stoppet meg fra å ha samleie med dem. Mest av alt, ønsker jeg bare å gjøre det med en mann jeg liker godt nok, og som liker meg godt nok tilbake, og som ønsker noe langvarig. Ikke kortvarig moro, eller å ligge rundt. Jeg synes det er ekstremt vanskelig å møte på menn som er ordentlige, og som ikke tar valg basert på ego og sine egne selvopptatte årsaker. Jeg har gitt dating apper en sjanse, men begynte å like en fyr derfra litt for mye, og han likte meg ikke på samme måte. (Dette var ikke noe han sa, men noe jeg plukket opp på pga handlingene hans. Jeg sluttet kontakt med han selv og har ikke snakket med han siden, selv om jeg reada han. Det var en meningsløs snap, og jeg ønsket ikke å kaste bort tiden min med mindre planer blir skapt for å møtes igjen. Jeg tror jeg også føler på dette presset og denne ensomheten fordi jeg begynner bare å bli eldre og eldre. Vil det alltid føles slikt? Jeg lir stadig vekk fortalt hvor vakker og pen og fantastisk jeg er. Blir sjekket opp osv, men det har bare ikke klaffet? Noen ganger føler jeg at folk ser på meg som om jeg er sær eller noe. Hva tenker dere? Er det noen som har vært/er jomfru som 21+? Anonymkode: a8f3a...a8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #2 Del Skrevet 26. oktober 2024 Slapp av, livet ditt har akkurat startet. Anonymkode: 9a65f...407 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 26. oktober 2024 #3 Del Skrevet 26. oktober 2024 Jeg var vel 20 første gang. Syns bare det er bra at du ikke har sex for å få første gangen unnagjort. Du er veldig ung og det har ingen hast. Det skjer når det skjer. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #4 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Som tittelen sier er jeg ei 22 år gammel kvinne som er jomfru. Før så plaget dette ikke meg noe særlig, da jeg alltid har vokst opp i en religiøs familie. Jeg visste at en del av årsaken til at jeg aldri deltok i slike aktiviteter var pga dette, men jeg tror også mye av det stammer fra at jeg føler meg verdiløs kanskje? Jeg har søstre som gjorde det allerede de var 18 år gamle. På mange måter føler jeg at jeg er den eneste som står igjen, selv om jeg har hatt muligheten til å bare "bli ferdig" med det. Venninner har alltid vært sjokkerte av å finne ut av at jeg er jomfru, da de mener at jeg er altfor pen og fin til å være det. Min opplevelse med menn jeg har møtt på og holdt på med har alltid vært det samme der og. De tror ikke på meg, blir sjokkerte, gira osv. Selv om jeg har møtt på karer som har vært interessert i meg, har jeg alltid følt at det bare var enten for et ligg, eller så likte ikke jeg dem like godt tilbake, noe som stoppet meg fra å ha samleie med dem. Mest av alt, ønsker jeg bare å gjøre det med en mann jeg liker godt nok, og som liker meg godt nok tilbake, og som ønsker noe langvarig. Ikke kortvarig moro, eller å ligge rundt. Jeg synes det er ekstremt vanskelig å møte på menn som er ordentlige, og som ikke tar valg basert på ego og sine egne selvopptatte årsaker. Jeg har gitt dating apper en sjanse, men begynte å like en fyr derfra litt for mye, og han likte meg ikke på samme måte. (Dette var ikke noe han sa, men noe jeg plukket opp på pga handlingene hans. Jeg sluttet kontakt med han selv og har ikke snakket med han siden, selv om jeg reada han. Det var en meningsløs snap, og jeg ønsket ikke å kaste bort tiden min med mindre planer blir skapt for å møtes igjen. Jeg tror jeg også føler på dette presset og denne ensomheten fordi jeg begynner bare å bli eldre og eldre. Vil det alltid føles slikt? Jeg lir stadig vekk fortalt hvor vakker og pen og fantastisk jeg er. Blir sjekket opp osv, men det har bare ikke klaffet? Noen ganger føler jeg at folk ser på meg som om jeg er sær eller noe. Hva tenker dere? Er det noen som har vært/er jomfru som 21+? Anonymkode: a8f3a...a8b jeg hadde giftet meg med deg, dette er en sjelden ting Anonymkode: 21ef0...c8a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #5 Del Skrevet 26. oktober 2024 Jeg var 19 da jeg først hadde sex, i fylla med bestekompisen min. Ingenting å minnes altså. Så tok det fem år før jeg hadde sex igjen. Du har jo masse tid ❤️ Anonymkode: 81c7d...cd4 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #6 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): jeg hadde giftet meg med deg, dette er en sjelden ting Anonymkode: 21ef0...c8a Hvis det å være jomfru er eneste kriteriet, så lover det dårlig for ekteskapet videre... Anonymkode: 2ea67...7ff 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #7 Del Skrevet 26. oktober 2024 Vent på den rette, som de skriver over her, du er fortsatt ung. Du høres ut som ei skikkelig jente, så om du gjør det bare for å bli ferdig med det, er jeg redd du vil angre. Sex er uansett bare deilig om man er forelska. Anonymkode: 3e9e4...799 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #8 Del Skrevet 26. oktober 2024 Du lever ditt liv og må ta dine valg. Men kan dele min erfaring, å den er at om jeg ikke har likt noen, eller stolt på noen, så har jeg ikke nytt sexen. Det kan være greit å få det gjort, for å slippe å være utenom å ha levd livet selv dårlige stunder, men sexen er ikke noe å nødvendigvis se til bake på, det kan føles litt surrealistisk, men trenger ikke å være skadelig, bare, skulle ikke gjort det. Det jeg er glad for, er å ha hatt et bånd med noen og alle de koslige stundene vi delte. Men det er meg. Verden går videre både om det går dårlig eller om det går bra, eller om det er helt ok 😊 Anonymkode: a2361...ac5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #9 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): jeg hadde giftet meg med deg, dette er en sjelden ting Anonymkode: 21ef0...c8a Creep. Anonymkode: a2361...ac5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #10 Del Skrevet 26. oktober 2024 Jeg vokste opp som deg, og ønsket å vente til det var et langvarig forhold. Fant mannen i mitt liv da jeg var 20 og er fortsatt lykkelig gift over 20 år senere. Er glad for at det ble slik, det var viktig for meg. Selvom jeg nok ble utålmodig noen ganger. 🙂 Du er ung, ingen hast! Vent til du finner en du er glad i, og som er glad i deg. Hvis det er viktig for deg og det høres det ut som. Du er ikke rar! Anonymkode: 83525...a83 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #11 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis det å være jomfru er eneste kriteriet, så lover det dårlig for ekteskapet videre... Anonymkode: 2ea67...7ff heller det, enn 20 år gamle damer som har 40 kropper over seg.. og det virker som en dame som ikke gir fra seg skatten sin så lett heller, dette for meg er et veldig stort pluss Anonymkode: 21ef0...c8a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #12 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): heller det, enn 20 år gamle damer som har 40 kropper over seg.. og det virker som en dame som ikke gir fra seg skatten sin så lett heller, dette for meg er et veldig stort pluss Anonymkode: 21ef0...c8a "Skatten sin" 🤢 Anonymkode: 81c7d...cd4 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #13 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): heller det, enn 20 år gamle damer som har 40 kropper over seg.. og det virker som en dame som ikke gir fra seg skatten sin så lett heller, dette for meg er et veldig stort pluss Anonymkode: 21ef0...c8a Det er ingen skatt. Å ikke se på en person som en fullverdig individ med masse sider, men bare jomfrudom er alvorlig barnslig. Anonymkode: a2361...ac5 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #14 Del Skrevet 26. oktober 2024 Jeg var jomfru til jeg var 22 eller 23, Ts. Hadde min debut med en jeg hadde kjent i noen år, og trodde på det tidspunktet at det kom til å bli oss. Det ble det ikke, og ironisk nok så forstod jeg det i løpet av den natten. Ikke noe galt med ham, bare fant ut at når intimitet kom med i helheten mellom oss, så passet vi faktisk ikke sammen. Heldigvis hadde han merket det samme, så fikk vi oss en god latter morgenen etterpå da begge to skulle forsøke å forklare det samme til den andre Litt merkelig, men sånn ble det. Var likevel glad for at debuten seksuelt ble sammen med en jeg kjente så godt og var så trygg på. Nå går det år mellom hver gang vi tilfeldig treffes, men alltid hyggelig å møte ham og det er gjensidig, selv om begge to også like tydelig er oppmerksom på at vi aldri var riktige for hverandre når alt kom til alt. Men vi har en hyggelig tone og alltid koselig å se ham, selv om vi aldri har kontakt bortsett fra helt tilfeldig møter. Jeg hadde samme innstilling som deg, men virkeligheten ville det litt annerledes. Men det har vært greit det også, selv om det har blitt flere sexpartnere. Mitt tips er å ikke hause opp sexdebuten til mer enn hva det er. Når du en dag skal ha sex første gang med en mann, bare pass på at det er en mann du er trygg på og kjenner, da tror jeg opplevelsen din blir bedre totalt sett. Anonymkode: 2ea67...7ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #15 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ingen skatt. Å ikke se på en person som en fullverdig individ med masse sider, men bare jomfrudom er alvorlig barnslig. Anonymkode: a2361...ac5 det er en stor del av individed da? å ikke har knullet rundt som en hore, heller spart seg.. Anonymkode: 21ef0...c8a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #16 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): heller det, enn 20 år gamle damer som har 40 kropper over seg.. og det virker som en dame som ikke gir fra seg skatten sin så lett heller, dette for meg er et veldig stort pluss Anonymkode: 21ef0...c8a Jeg passet godt på skatten min, ga den fra meg da jeg var 27, har ikke anget en dag på at jeg ventet. Skatten er verdifull, den kan bare gis bort en gang Anonymkode: a87e8...d00 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #17 Del Skrevet 26. oktober 2024 Jeg var 24.. og gjorde det med en random fyr. Hele greia var katastrofe. Skulle ønske jeg hadde venta. Anonymkode: ef6b0...ad3 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #18 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg passet godt på skatten min, ga den fra meg da jeg var 27, har ikke anget en dag på at jeg ventet. Skatten er verdifull, den kan bare gis bort en gang Anonymkode: a87e8...d00 se der ja, bra for deg! 😃 Anonymkode: 21ef0...c8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #19 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg var 24.. og gjorde det med en random fyr. Hele greia var katastrofe. Skulle ønske jeg hadde venta. Anonymkode: ef6b0...ad3 my point Anonymkode: 21ef0...c8a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #20 Del Skrevet 26. oktober 2024 Som kvinne er dette kun en fordel. Dette kan gi deg stor verdi hos mer konservative skikkelige menn med som ser etter et godt koneemne. Der kan du velge og vrake. Minuset er at de ikke er veldig aktive på dateapper. Ikke stress, og innbill deg at det er noe galt med deg, fortsett som du gjør til du finner en god mann som ønsker forpliktelse. Vil du ligge kan du lett skaffe deg villige i løpet av timer, selv om du hadde vært 50 og mindre heldig med utseende. Anonymkode: 8140e...a70 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå