AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #1 Del Skrevet 26. oktober 2024 Jeg kommer fra et hjem der jeg ble utsatt for omsorgssvikt. Narcissistisk mor og far som aldri brydde seg stefar som ga meg traumer. Mitt første forhold var med en mann som var sykelig sjalu, kontrollerende og direkte slem person som bare brukte meg og var også utro. Mitt andre forhold til en mann som var delvis snill men delvis direkte ondskapsfull. Jeg gikk på glasskår mye, redd for at han skulle klikke. Manipulerende og hadde en del ganske syke tanker. Mitt tredje forhold var med en snill mann men egentlig er alkoholisert, bruker opp alle sine penger på alkohol og tøv , snill men helt uansvarlig konstant blakk. Mitt fjerde forhold med en som skulle bevise meg at ikke alle menn er dårlige. Han behandlet meg godt, som jeg fortjener sa han, han sa han elsker meg. Og så dro han på ferie og når han kom hjem skjønte jeg han hadde funnet en annen dame han elsker. Etter alt dette skaffet jeg meg en pulevenn, men han behandler meg rent som ei hore, sånn at jeg tenker jeg burde tatt betalt fordi han kun vil brukes til det. Drar umiddelbart etter å ha tømt seg. Ellers drømmetype, problemet er bare at han ikke virker til å eie evne til følelser. Likevel hører jeg det er fine menn der ute. Det pussige er at jeg ikke har en eneste veldig fin opplevelse... jeg har traumer fra alt dette. Nå når jeg møter menn er det hyggelig. Men alltid noe i mitt bakhodet sier at " han er sannsynligvis en liten drittsekk- du bare kjenner ham ikke godt nok ennå". K45 Anonymkode: 1f15b...5db 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #2 Del Skrevet 26. oktober 2024 Du har søkt deg alle disse mennene helt på egen hånd. Hva er fellesnevneren? Du. Anonymkode: e1ed0...a91 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #3 Del Skrevet 26. oktober 2024 Har du gått i terapi for barndommen din? Anonymkode: 3a8c4...6c8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #4 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du har søkt deg alle disse mennene helt på egen hånd. Hva er fellesnevneren? Du. Anonymkode: e1ed0...a91 Ja klart det er hennes skyld 🙄 Sånne menn har en tendens til å gå for kvinner som er et lett bytte, det betyr ikke at hun har gjort noe galt. Anonymkode: 66f72...790 5 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #5 Del Skrevet 26. oktober 2024 Det er ganske sannsynlig at du tiltrekker deg og velger feil type folk. Fordi du mangler relasjonelle ferdigheter folk lærer i barndommen, men som din oppvekst ikke har kunnet bidra med. Terapi kan være nyttig. Eller hyppig bruk av kalibrering med noen du har tillit til og som behersker relasjoner godt. Anonymkode: cfbdb...908 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #6 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du gått i terapi for barndommen din? Anonymkode: 3a8c4...6c8 Litt Anonymkode: 1f15b...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #7 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du har søkt deg alle disse mennene helt på egen hånd. Hva er fellesnevneren? Du. Anonymkode: e1ed0...a91 Ta deg sammen. Sjeldent så kompliserte problemstillinger har en enkel løsning. Alle menn er ikke sånn. Ts har ikke skylden helt alene Vet ikke hva svaret er men får vondt av deg ts. Du fortjener det ikke. M27 Anonymkode: 3a51a...8b2 4 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #8 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja klart det er hennes skyld 🙄 Sånne menn har en tendens til å gå for kvinner som er et lett bytte, det betyr ikke at hun har gjort noe galt. Anonymkode: 66f72...790 Har ikke skrevet noe om skyld. Les en gang til. Anonymkode: e1ed0...a91 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #9 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ta deg sammen. Sjeldent så kompliserte problemstillinger har en enkel løsning. Alle menn er ikke sånn. Ts har ikke skylden helt alene Vet ikke hva svaret er men får vondt av deg ts. Du fortjener det ikke. M27 Anonymkode: 3a51a...8b2 TS spør om alle menn er "sånn". Nei, alle menn er ikke "sånn". Men dette er den typen menn hun har søkt seg til. TS var den som ba om et enkelt svar på en komplisert sak. Anonymkode: e1ed0...a91 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #10 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Litt Anonymkode: 1f15b...5db Anbefaler deg å fortsette med terapi, før du har fått bearbeidet den og blitt glad i deg selv så vil du dessverre fortsette å møte menn som ikke vil deg det beste. Og du kutt ut han pulevennen din, du sier selv at han behandler deg som en hore, så kan ikke skjønne at du får noe positivt ut av den relasjonen. Anonymkode: 3a8c4...6c8 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #11 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ta deg sammen. Sjeldent så kompliserte problemstillinger har en enkel løsning. Alle menn er ikke sånn. Ts har ikke skylden helt alene Vet ikke hva svaret er men får vondt av deg ts. Du fortjener det ikke. M27 Anonymkode: 3a51a...8b2 Det er bare en ekkel stalker jeg har som føler behov for å sende meg giftige oppgulp. Anonymkode: 1f15b...5db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #12 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Drar umiddelbart etter å ha tømt seg. Ellers drømmetype, problemet er bare at han ikke virker til å eie evne til følelser. Hva med ham gjør ham til en drømmetype hvis han kun utnytter deg? At han har penger, jobb? Anonymkode: e1ed0...a91 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #13 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er bare en ekkel stalker jeg har som føler behov for å sende meg giftige oppgulp. Anonymkode: 1f15b...5db Hæ? Anonymkode: e1ed0...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #14 Del Skrevet 26. oktober 2024 Nei, langt fra alle menn er slik. Men du bør nok søke terapi for din oppvekst og tidligere forhold til menn, Ts. For mest trolig så jobber dine tidligere erfaringer med menn mot deg, og når du nok også er sårbar pga. dine tidligere traumer, så vil dessverre slike dårlige menn tiltrekkes av deg, fordi de feiltolker deg og tror du er en som er lett å manipulere og psyke ned. Så jobb med en fagperson for å bearbeide dine tidligere traumer, og lær der også hvilke tegn man kan legge merke til i møte med en ny mann, tegn som kan avsløre slike tidlig. Du fortjener å møte en virkelig god mann! ❤️ Så søk hjelp slik at du vil kjenne ham igjen den dagen du møter ham... ❤️ Anonymkode: 30c80...ffe 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #15 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du har søkt deg alle disse mennene helt på egen hånd. Hva er fellesnevneren? Du. Anonymkode: e1ed0...a91 Å, kutt ut. Skal du påføre TS skam og skyld fordi hun har vært uheldig? Som om ikke hun har vært gjennom nok. For å svare på TS spørsmål, du har vært uheldig. Flertallet av menn er nok ikke slik. M28. Anonymkode: cfef1...2bd 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #16 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anbefaler deg å fortsette med terapi, før du har fått bearbeidet den og blitt glad i deg selv så vil du dessverre fortsette å møte menn som ikke vil deg det beste. Og du kutt ut han pulevennen din, du sier selv at han behandler deg som en hore, så kan ikke skjønne at du får noe positivt ut av den relasjonen. Anonymkode: 3a8c4...6c8 Jeg tror jeg begynte å like og lege med tanken om å faktisk være hore en stund siden og har vurdert der seriøst som alternativ til jobb inntekt. Det har tennt meg at han bruker meg, kan jo komme av bakgrunnen da. Anonymkode: 1f15b...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #17 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å, kutt ut. Skal du påføre TS skam og skyld fordi hun har vært uheldig? Som om ikke hun har vært gjennom nok. For å svare på TS spørsmål, du har vært uheldig. Flertallet av menn er nok ikke slik. M28. Anonymkode: cfef1...2bd Ingen skam eller skyld. Men det må være mulig å oppfordre til refleksjoner rundt egne mønstre. Anonymkode: e1ed0...a91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #18 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For å svare på TS spørsmål, du har vært uheldig. Flertallet av menn er nok ikke slik. Hun er ikke uheldig, hun velger disse mannfolka helt bevisst. Gang på gang. Anonymkode: e1ed0...a91 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #19 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror jeg begynte å like og lege med tanken om å faktisk være hore en stund siden og har vurdert der seriøst som alternativ til jobb inntekt. Det har tennt meg at han bruker meg, kan jo komme av bakgrunnen da. Anonymkode: 1f15b...5db Kanskje bare holde seg unna menn en stund? Anonymkode: e1ed0...a91 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #20 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror jeg begynte å like og lege med tanken om å faktisk være hore en stund siden og har vurdert der seriøst som alternativ til jobb inntekt. Det har tennt meg at han bruker meg, kan jo komme av bakgrunnen da. Anonymkode: 1f15b...5db Anbefaler deg å holde deg unna menn til du har det bedre psykisk og har gått en stund i terapi, det kommer bare til å ødelegge deg jo lenger du holder på sånn som du gjør. Anonymkode: 3a8c4...6c8 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå