AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #1 Del Skrevet 26. oktober 2024 Hva tenker dere om dette? For stor aldersforskjell? Det er jo generelt en trend at eldre kvinner og yngre menn nyter sex sammen. Spør for en venn. Anonymkode: c01a3...51d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #2 Del Skrevet 26. oktober 2024 Jeg synes det er ekkelt. Ikke moralsk ugreit eller noen form for utnyttelse, og ikke verre (og heller ikke bedre) enn tilsvarende aldersforskjell der mannen er eldst. Men ekkelt synes jeg det er. Anonymkode: 24727...2f8 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #3 Del Skrevet 26. oktober 2024 Bare fint det. Deilig for en godt voksen dame å få litt ordentlig kuk. Samme som en 45 år gammel mann som får smake på en 20 åring. Anonymkode: 3c7e2...a8c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #4 Del Skrevet 26. oktober 2024 Overhodet ikke. Bare å gi gass. Anonymkode: dc5a7...c6b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #5 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes det er ekkelt. Ikke moralsk ugreit eller noen form for utnyttelse, og ikke verre (og heller ikke bedre) enn tilsvarende aldersforskjell der mannen er eldst. Men ekkelt synes jeg det er. Anonymkode: 24727...2f8 Er det det mentale bildet av det som gjør det ekkelt? For det handler jo kun om sex på samme måte som om det er to 38-åringer. Kropp er kropp. Anonymkode: c01a3...51d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #6 Del Skrevet 26. oktober 2024 Syns det er litt rart. Anonymkode: 87416...7e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolmøy29 Skrevet 26. oktober 2024 #7 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva tenker dere om dette? For stor aldersforskjell? Det er jo generelt en trend at eldre kvinner og yngre menn nyter sex sammen. Spør for en venn. Anonymkode: c01a3...51d Tenker at mannen på 38 år er heldig. Damer på den alderen er et uvær i sengen. Sultne og erfarne 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #8 Del Skrevet 27. oktober 2024 Ingen problem. Begge godt voksne. Anonymkode: bde57...975 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #9 Del Skrevet 27. oktober 2024 Det må da de to det gjelder selv kunne styre. Anonymkode: e850a...b49 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #10 Del Skrevet 27. oktober 2024 Kvinner kan også være gamle griser... Anonymkode: 60eaa...9d2 7 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #11 Del Skrevet 27. oktober 2024 Som mann i midten av 30 har jeg sett flere damer på 60+ jeg lett hadde ligget med. Anonymkode: 723d2...a97 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 27. oktober 2024 #12 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva tenker dere om dette? For stor aldersforskjell? Det er jo generelt en trend at eldre kvinner og yngre menn nyter sex sammen. Spør for en venn. Anonymkode: c01a3...51d Spør for en venn, du liksom😅 Men si at aldersforskjell er en helt normal fetish, for begge tenner på dette.. Det gjør at sexen heves et par hakk, så jeg vil si at det er et klokt valg🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #13 Del Skrevet 27. oktober 2024 Ei som er kollega på 62 er faktisk blitt oldemor. Tror du barn og barnebarn hadde vert stolte om oldemor pulte med en som var yngre en sin egen datter? Blitt en snakkis i nabolaget eller på jobben? Hadde blitt så flau at jeg hadde flytta langt vekk. Kjøp noe på kondomeriet til henne. Anonymkode: d9b23...442 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #14 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ei som er kollega på 62 er faktisk blitt oldemor. Tror du barn og barnebarn hadde vert stolte om oldemor pulte med en som var yngre en sin egen datter? Blitt en snakkis i nabolaget eller på jobben? Hadde blitt så flau at jeg hadde flytta langt vekk. Kjøp noe på kondomeriet til henne. Anonymkode: d9b23...442 Egentlig synd at man skal la andre styre ens sex liv. Skjønner ikke hvorfor ikke moden dame yngre mann kan kose seg hvis de har knall kjemi. Men trenger ikke invitere familien til å observere. La nå folk få føle at de lever selv etter 60. Anonymkode: 533ce...901 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #15 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ei som er kollega på 62 er faktisk blitt oldemor. Tror du barn og barnebarn hadde vert stolte om oldemor pulte med en som var yngre en sin egen datter? Blitt en snakkis i nabolaget eller på jobben? Hadde blitt så flau at jeg hadde flytta langt vekk. Kjøp noe på kondomeriet til henne. Anonymkode: d9b23...442 Jeg forteller aldri mitt barnebarn om mitt sexliv, og jeg lar heller ikke bygda eller arbeidskollegaer få innsyn i så private ting. Anonymkode: aa44c...926 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #16 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ei som er kollega på 62 er faktisk blitt oldemor. Tror du barn og barnebarn hadde vert stolte om oldemor pulte med en som var yngre en sin egen datter? Blitt en snakkis i nabolaget eller på jobben? Hadde blitt så flau at jeg hadde flytta langt vekk. Kjøp noe på kondomeriet til henne. Anonymkode: d9b23...442 Og jeg er 60, har kropp som en 30 åring, svært veltrent og fit. Går lett for å være minst 15 år yngre. Ingen ville reagert om jeg kom arm i arm med en fyr på 40. Det vet jeg med sikkerhet Og hvem jeg har sex med, bryr jeg ikke barn og barnebarn med. Eksen min har fire barn med ei som er på alder med datteren vår, det går helt fint det også. Barnebarna hans er på alder med barna hans. Anonymkode: 8615d...339 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #17 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg forteller aldri mitt barnebarn om mitt sexliv, og jeg lar heller ikke bygda eller arbeidskollegaer få innsyn i så private ting. Anonymkode: aa44c...926 Nei, for du har aldri hørt om yngre menn som "skryter" av sine bedrifter? Ha ha, hvor har du jobbet, som egen ansatt kanskje? Hele bygda her har hørt om ei bestemor som holder på slik. Skikkelig kult for barnebarna i barnehagen å høre snakkisen? Hva tror du? Anonymkode: d9b23...442 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #18 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Og jeg er 60, har kropp som en 30 åring, svært veltrent og fit. Går lett for å være minst 15 år yngre. Ingen ville reagert om jeg kom arm i arm med en fyr på 40. Det vet jeg med sikkerhet Og hvem jeg har sex med, bryr jeg ikke barn og barnebarn med. Eksen min har fire barn med ei som er på alder med datteren vår, det går helt fint det også. Barnebarna hans er på alder med barna hans. Anonymkode: 8615d...339 Oi oi, for en egoist som trur godt om seg selv. Det er denne bekreftelsen dere må ha da, at dere fremdeles er unge i produktiv alder? Se i speilet der... ung og deilig. Anonymkode: d9b23...442 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 27. oktober 2024 #19 Del Skrevet 27. oktober 2024 jeg syns det er ekkelt. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #20 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oi oi, for en egoist som trur godt om seg selv. Det er denne bekreftelsen dere må ha da, at dere fremdeles er unge i produktiv alder? Se i speilet der... ung og deilig. Anonymkode: d9b23...442 Altså, jeg er på et anonymt forum, trenger ingen bekreftelse. Personlig føler jeg heller at det er du som er en misunnelig egoist som liker å tråkke på andre. Er ikke ung, men deilig. Satt akkurat og leste om Linn Stokke og tenkte at hun kan jeg sammenligne meg med utseendemessig. Er ganske sikker på at hun også har draget på mange menn som er 20 år yngre. Anonymkode: 8615d...339 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå