AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #1 Skrevet 26. oktober 2024 mann 29 her. Hver gang vi har sex i det siste, så bryter henne ut "Men jeg sa nei"; jeg stopper umiddelbart opp, selvfølgelig. Og kartlegger situasjon, men hun sier "Jeg sa jo nei til han, men han fortsatte. Han forje "Hun blir kjempe frustrert, fordi hun opplever det som om hun mister kontroll over det som skjer med henne. Jeg prøver å være der og berolige henne med at henne er trygg med meg, og at vi tar ting i hennes tempo. Hun sier seg at hun ikke merker så mye før reaksjonene kommer. Hva kan jeg gjøre for å hjelpe henne? Hun står på venteliste til å få profesjonell hjelp. Er det flashbacks henne opplever? Anonymkode: 8a5d0...36d 1
SPOCA Skrevet 26. oktober 2024 #2 Skrevet 26. oktober 2024 (endret) Ja, dette høres ut som flashbacks. Jeg tenker at det kanskje kan være lurt å stoppe med sex, og at hun bør søke hjelp umiddelbart. Veldig bra at du stopper, du høres ut som en god kjæreste. Men, hun må få orden i eget liv og egne tanker før hun bør involvere seg videre, synes jeg. Det du kan gjøre er å trygge og støtte henne, og være der for henne. Hvis hun fortsetter med sex og gjenopplever traumene, blir hun retraumatisert. Det er ikke bra, hun trenger hjelp. Endret 26. oktober 2024 av SPOCA 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #3 Skrevet 26. oktober 2024 Hvorfor kan ikke staten gjøre noe med psykolog mangelen!!! Hvorfor må folk som trenger hjelp stå på ventelister i evigheter og så ikke motta den hjelp de trenger!!! Jeg har opplevd noen som var slik som hennes ex. Men jeg ble helt sexgal dom resultat, fordi endelig kunne jeg ha sex der min nytelse også var viktig og sex føles ikke som noe fælt man måtte gjennomgå for mannens skyld. Håper hun får hjelp. Anonymkode: 4f53c...b11 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå