AnonymBruker Skrevet 26. oktober #1 Del Skrevet 26. oktober Hei! Jeg tenker å gi en kokkekniv i gave til en som er glad i lage mat. Max 1500. Noen som har gode anbefalinger? Anonymkode: eb94a...801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #2 Del Skrevet 27. oktober Mac eller Global 👍 Anonymkode: 84603...d34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #3 Del Skrevet 27. oktober Global. Flere andre av de gode knivene har treverk som krever mye spesialpedagogikk. Global er i ett metallstykke og veldig holdbar. Anonymkode: 88ffb...147 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 27. oktober #4 Del Skrevet 27. oktober Victorinox eller Global. Liker personlig best Victorinox selv om den må oljes i blant for å ikke tørke ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 27. oktober #5 Del Skrevet 27. oktober Kan kjøpe Miyabi. Ser kul ut, og den er skarp. https://bakerenogkokken.no/kjokkenkniver/kokkekniver/miyabi-800dp-kokkekniv-16-cm/ Eller Mareld Akio https://bakerenogkokken.no/kjokkenkniver/kokkekniver/mareld-akio-japansk-kokkekniv-21-cm/ victorinox liker jeg ikke. Altfor hardt stål, plagsomt å slipe opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #6 Del Skrevet 27. oktober Miyabi Anonymkode: af46f...9b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #7 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Global. Flere andre av de gode knivene har treverk som krever mye spesialpedagogikk. Global er i ett metallstykke og veldig holdbar. Anonymkode: 88ffb...147 Jeg har kokkekniver med treskaft som har blitt oljet kanskje 3 ganger på over 30 år, og er like fine. Den eneste "spesialpedagogikken" jeg gir treskaftene er å aldri vaske dem i oppvaskmaskin, og ikke la dem ligge i vann lenger enn noen få minutter. Anonymkode: 0f624...880 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #8 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hei! Jeg tenker å gi en kokkekniv i gave til en som er glad i lage mat. Max 1500. Noen som har gode anbefalinger? Anonymkode: eb94a...801 Tupperware. Finnes ingen bedre. Anonymkode: d4989...667 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 27. oktober #9 Del Skrevet 27. oktober Jeg er veldig fornøyd med det norske merke Øyo 🤩. Fantastiske gode kniver 👏👏👏👏. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #10 Del Skrevet 28. oktober Global ser bra ut og er veldig populær, men selbv hater jeg dem. Synes ikke de ligger bra i hånda og jeg knytter neven ekstra hardt når jeg bruker dem. Så har pakket de bort og heller investert i full serie med Mac. De holder skarpheten fantastisk godt og ligger bra i hånda. At de har treskaft er null problem med mindre du lar de ligge i vann eller tar de i oppvaskmaskinen, noe du uansett aldri må gjøre med en god kniv. De peneste knivene synes jeg LeCreuset har. De er også veldig gode, men har ikke testet så mange av de da de er så dyre, Victorinox er et bra og rimeligere alternative, men ser ikke spesielt fancy ut og kommer bare i plastlommer, noe som er litt kjedelig når man skal gi de i gave. Anonymkode: a8c0b...bf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå