AnonymBruker Skrevet 26. oktober #1 Del Skrevet 26. oktober Fastprisen vår går ut 1.desember Prisen vi får etter det er veldig dårlig så driver å sjekker litt. Billigste jeg har funnet hittil er LO favør sin med 20 kr/mnd + Påslag 3,49 øre/kWh. Har dere sett noe bedre? Østlandet Anonymkode: e8bfb...c59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #2 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fastprisen vår går ut 1.desember Prisen vi får etter det er veldig dårlig så driver å sjekker litt. Billigste jeg har funnet hittil er LO favør sin med 20 kr/mnd + Påslag 3,49 øre/kWh. Har dere sett noe bedre? Østlandet Anonymkode: e8bfb...c59 Vet ikke om denne er bedre, men jeg har denne: https://telemarkkraft.no/privat/stromavtale/ Anonymkode: 78796...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #3 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (13 timer siden): Fastprisen vår går ut 1.desember Prisen vi får etter det er veldig dårlig så driver å sjekker litt. Billigste jeg har funnet hittil er LO favør sin med 20 kr/mnd + Påslag 3,49 øre/kWh. Har dere sett noe bedre? Østlandet Anonymkode: e8bfb...c59 Er LO favør sin det beste du har funnet så kan du ikke ha leitet særlig godt. (Eller er dette kanskje skult reklame for LO sin strømavtale.) Kraftriket har Web spot med minuspåslag og null i månedsavgift. NTE har med minuspåslag og kr null i månedsavgift.Ett års avtaletid på begge. Jærkraft har null påslag du betaler bare for strømmen. Fastpris gir ingen tilbud på, bortsett fra noen få timer en gang i mellom. Da må du daglig følge med på Tips og triks strøm på Facebook. Anonymkode: fc877...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #4 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Er LO favør sin det beste du har funnet så kan du ikke ha leitet særlig godt. (Eller er dette kanskje skult reklame for LO sin strømavtale.) Kraftriket har Web spot med minuspåslag og null i månedsavgift. NTE har med minuspåslag og kr null i månedsavgift.Ett års avtaletid på begge. Jærkraft har null påslag du betaler bare for strømmen. Fastpris gir ingen tilbud på, bortsett fra noen få timer en gang i mellom. Da må du daglig følge med på Tips og triks strøm på Facebook. Anonymkode: fc877...7a9 som jeg skrev, til nå...så nei har ikke sett igjennom ALLE avtalene til alle selskap,er jo en jungel, derfor jeg spør her i tillegg for å få med meg det jeg ikke har funnet selv til nå. Har ingen intensjon av å reklamere for LO er bare et vanlig medlem der Anonymkode: e8bfb...c59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå