AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #2 Skrevet 26. oktober 2024 Man klarer ikke skru av, sover ikke, får smerter i musklene, nakken, føler seg svimmel, klarer ikke tenke klart. Anonymkode: fca43...04e 1
Lea Skrevet 26. oktober 2024 #4 Skrevet 26. oktober 2024 Akkurat som at hodet eksploderer fordi man ikke vet hvordan man skal holde ut. Masse indre stress og indre uro som aldri gir seg. Tankemyldring og at alt er kaos i hodet. Umulig å slappe av og å ta timeout.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #5 Skrevet 26. oktober 2024 Det føles som om du holder på å drukne men at du klarer akkurat å få ansiktet over vann i perioder, akkurat nok til å trekke pusten før du går under igjen. Og igjen. Og igjen. Du er konstant trøtt men som regel får du ikke sove. Om du sover så våkner du like trøtt som da du la deg. Er du så heldig å sove kan du fort sove 18-20t i strekk, for å så gå å legge deg igjen. Små ting kjens ut som en tsunami. Alt tipper lasset og jo mer du kjemper desto mer går du under. Anonymkode: ef8bc...e87
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #6 Skrevet 26. oktober 2024 Lea skrev (1 minutt siden): Som om hele verden raser sammen konstant. føler litt på dette. Alt er så kaos. Så håpløst. Ligger langt etter i arbeidet. I dag skulle jeg egentlig på halloweenfest, men jeg satt en time og klarte ikke å gjøre noe. Det føltes ut som jeg var i freeze tilstand. Jeg kom meg ikke ut døra. Har egentlig bare sittet på samme sted i flere timer nå. Måtte tilslutt sende melding til den som inviterte at jeg ikke kom meg ut døra. Jeg føler meg så overveldet at jeg ikke får gjort noe på en måte. Og sånn har det vært noen uker. Har også en historikk med angst og depresjon. Jeg kjenner igjen tegnene på depresjon, men det er også ekstremt mye stress rundt meg nå. Jeg klarer ikke å henge med lenger føles det ut som. Føler jeg ikke får puste, og at jeg snart drukner. Det er som om vannet snart treffer nesa. Ts Anonymkode: 753f6...5e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå