AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #1 Del Skrevet 26. oktober 2024 Jeg har vært å sett på min nevø spille fotballcup i dag. Han er 16. Jeg må si at jeg reagerte litt på oppførsel til noen av lagene de spilte mot. De slenger kommentarer til de på andre laget, hoier og flirer hvis noen på det andre laget gjør en feil. Klapper og flirer hvis noen på andre laget f eks bommer på målet. Jeg la merke til at de verste var de lagene fra bygda. De var ufine. Er dette vanlig i voksenfotball også? Eller er det sånn pga de er tenåringer full av hormoner? 🤣 Anonymkode: 706df...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #2 Del Skrevet 26. oktober 2024 Det er sånn i håndball også, men begge steder kommer det an på hva trenerne tillater. Har opplevd lag hvor trenerne er verst. Hos mine barns lag (ulike klubber) er det 0 toleranse på drittslenging. Eldstemann har bøtekasse (junior) for usportsligheter, er sjelden mye der for det er lite kultur for tritt Det er mye adrenalin når det spilles kamp og litt snill hets er ok om motstanderen gjør noe ufint, men det er ikke greit å gå på utseende, legning osv. Lag som kun er snille har lavt tenningsnivå og det er ikke bra for kamp. Her er det sånn at man forventer mer stygt spill og dritt av spillere fra enkelte steder og så bekreftes det igjen og igjen…. I sønnens serie er to lag beryktet og de er IKKE fra bygda. Anonymkode: 94887...fd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå