AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #121 Del Skrevet 28. oktober 2024 Farmoren min gikk bort i år. Har du noen beskjeder til meg fra henne? Hun gikk bort på samme dato som terminen til et svangerskap hvor jeg mistet. Anonymkode: 11ebc...40d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #122 Del Skrevet 28. oktober 2024 Fikk en skikkelig «trang» til å skrive en kommentar til deg her, men vet ikke helt hva jeg skal spørre om. Kanskje jeg bare kan ta i mot det som eventuelt dukker opp? 💖 Anonymkode: 1cdd4...757 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #123 Del Skrevet 28. oktober 2024 Theresie skrev (5 timer siden): Tror det må være min mor som gikk bort for et og et halvt år siden. Hun hadde mye angst og var mye redd og traumer fra barndommen preget henne. Vi hadde en sort hund da jeg var ungdom og jeg har en sort hund nå. Jeg ble satt ut av svaret ditt, mye følelser hos meg nå. Takk for svar🩷 Så flott at det resonnerte for deg, da er det stor sannsynlighet for at det var henne jeg fikk kontakt med ❤️ lys hilsen ts Anonymkode: a3537...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #124 Del Skrevet 28. oktober 2024 Når skal egentlig drømmedama dukke opp? Anonymkode: 35c25...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #125 Del Skrevet 28. oktober 2024 Kommer jeg til å få erstatningen som det er søkt om? Anonymkode: e5d98...89b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesnillelilla Skrevet 21. november 2024 #126 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (På 26.10.2024 den 21.22): Jeg får kontakt med en kvinne jeg mener er på din mors side av familien. Hun fremstår litt sky. Hun har levd et hardt liv. Kan du kjenne igjen noen med den beskrivelsen? Hun sier du ikke må gjøre samme feil som henne. Jeg får opp at du har vært i et forhold som har vært giftig for deg. En mann som ikke var snill. Dette påvirker deg også inn i fremtiden. Du er opptatt av å dekke over feil hos partneren din. Du har tatt imot straff som er altfor hard og jobber hardt for å bli i forhold som ikke er bra for deg. Slik jeg tolker det må du ihvertfall bli flinkere til å ta vare på deg selv og stå opp for deg selv. Du skal ikke bli i noe som ikke gir deg noe godt. Tenk deg nøye om. Har du det godt? Får også opp noe om at du savner et kjæledyr du har hatt? Anonymkode: a3537...0cc Usikker på hvem damen kan være, mormor døde etter at du svarte og jeg kommer ikke på noen andre (kjente ikke oldemødrene mine, 3 av dem døde da jeg var liten) Har vært i et forhold som nok påvirket meg litt negativt underveis og veldig negativt i etterkant - og tror jeg kommer til å plages med det periodevis resten av livet..... Føler jeg har blitt mye flinkere til å stå opp for meg selv i dette forholdet enn i tidligere forhold, han jeg er sammen med er ikke perfekt men jeg har det bra sammen med ham 🥰Men jeg kommer til å stå på at vi ikke skal flytte sammen, er godt å bo aleine når man er vant til det... Men kan ikke si jeg savner noe kjæledyr, får låne hunden til han jeg var gift med når jeg vil🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #127 Del Skrevet 21. november 2024 Jeg tror vi er en del av et større felleskap på gården vi har tatt over, men det er bare et fåtall av oss som er levende. Jeg føler god energi av de som er fra før, og det er min slekt, men det hjelper jo ikke når det er regninger som må betales og traktorlass som må flyttes. Hvordan vil det gå for oss på gården? Anonymkode: 47a11...e28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #128 Del Skrevet 22. november 2024 Jeg mistet kjæresten for 13 mnd siden, og jeg lurer på om han er med meg? Merker ingenting og har ikke drømt om han på ett år snart. Savner han helt enormt og livet mitt har blitt veldig tomt.❤️ På forhånd takk. Anonymkode: bb77f...596 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #129 Del Skrevet 22. november 2024 Er mamma og stefar sinna nå? Hvor mange år får jeg? Når får jeg tilbake førerkortet? Anonymkode: 2414a...afd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå