Gå til innhold

Medium svarer i kveld

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1. Blir det mediastorm rundt det som skjer med meg og min mann nå
2. Kommer resten av familien til å evt. Komme over det?

3. Kommer vi til å klare å heve det mørket som ligger rundt familiesmåbruket?

Send meg gjerne en pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Malvinka skrev (På 26.10.2024 den 20.52):

Er jeg og min mann ment til å være livet ut

Hei,

Jeg fikk kontakt med en kvinne, sannsynligvis på din fars side av familien og sannsynligvis i besteforeldre generasjon eller oldeforelder (alltid litt vanskelig å pinpointe relasjon nøyaktig på en sånn reading hvor jeg ikke kan kommunisere med deg underveis). 

Hun viser meg en begravelse i en stor kirke, masse blomster på kisten. Det var nydelig vær den dagen. Hun var veldig fornøyd med hvordan den dagen ble. Om det er snakk om hennes egen begravelse eller andre familiemedlemmer er jeg usikker på.

Videre viser hun meg en geit og jeg hører bjeller fra dyrene. Får inntrykk av at hun har hatt en nærhet til fjell og dyr.

Det kommer også mer kristelig, dåpsattester, konfirmasjon. Veldig opptatt av tradisjon.

Mulig hun gikk med en form for stokk eller gåstaver mot slutten, og hun hadde smerte i høyre bein. Muligens en smerte som kom fra ryggen, type bechtrev, prolaps eller annet.

Har du et kjæledyr? En katt? I såfall bør du sjekke maten til dyret. Om den er bra for dyret, kanskje gjøre et fôrbytte.

På spørsmålet ditt trekker hun litt på skuldrene og sier kjærligheten består. Det er som dere er på rafting og må samarbeide oppi båten gjennom strykene. Så lenge begge holder seg i båten kommer dere pent i land 😊

ts

Anonymkode: a3537...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.10.2024 den 21.01):

Jeg går gjennom et meget tøft studie, med familien på slep, utenlands. Hvordan vil jeg klare meg? Jeg må få det til! :( Og jeg har av og til dårlig samvittighet for å ta med meg mann og barn på dette. Dette betyr alt for meg. Håper du får tid ❤️ 

Anonymkode: 8122c...8dc

Hei,

Din kanalisering ble en meget interessant affære.

Jeg opplevde det som at jeg fikk in en svært kraftfull mannlig energi fra åndeverden. Sannsynligvis en guide eller engel.

Beskjeden kom på engelsk i form av automatskrift og lyder som følger:

All life on earth goes through changes.
These changes are necessary. 

You are not alone on your journey. 
My sword is yours.

Family. Friends.

They see you.

I see you.

Your purpose is important.

Stay on your path
Your journey 

There are important
lessons to be learned

I min tolkning må du ikke gi opp, det eventyret dere er ute på nå er en viktig del av historien for dere alle. Stå i avgjørelsen din og fullfør det dere har begynt :) 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hei,

Din kanalisering ble en meget interessant affære.

Jeg opplevde det som at jeg fikk in en svært kraftfull mannlig energi fra åndeverden. Sannsynligvis en guide eller engel.

Beskjeden kom på engelsk i form av automatskrift og lyder som følger:

All life on earth goes through changes.
These changes are necessary. 

You are not alone on your journey. 
My sword is yours.

Family. Friends.

They see you.

I see you.

Your purpose is important.

Stay on your path
Your journey 

There are important
lessons to be learned

I min tolkning må du ikke gi opp, det eventyret dere er ute på nå er en viktig del av historien for dere alle. Stå i avgjørelsen din og fullfør det dere har begynt :) 

ts

Oi, det var veldig fint!

Tusen hjertelig takk! Jeg fikk en god feeling, men samtidig litt fryktingytende. For det blir nok en kamp ja, men jeg tror det blir verdt det

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Oi, det var veldig fint!

Tusen hjertelig takk! Jeg fikk en god feeling, men samtidig litt fryktingytende. For det blir nok en kamp ja, men jeg tror det blir verdt det

Bare hyggelig 😊 Det er veldig forskjellig hva åndeverden ønsker å kommunisere og hvem som vil komme igjennom. Dette var svært kraftfullt. Opplevde det som en lys og beskyttende energi som passer på deg og er med deg på denne reisen. Ingen tvil om at det blir tøft, men heller ingen tvil om at det valget du har gjort er riktig!

Lykke til med studiene, alt skjer for en grunn ❤️

lys hilsen 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chicchi skrev (På 26.10.2024 den 21.12):

Kommer jeg til å få det tredje barnet jeg ikke klarer å la være å dagdrømme om?

Helserelatert og ønsker ikke svare, men ønsker deg lykke til ❤️

Hvert barn er en stor velsignelse! 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo den kjærligheta da. Som man alltid lurer på. Si gjerne litt om den om du ser noe.

Og hvem er de, som passer på meg. Er det de jeg tror det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Theresie skrev (På 26.10.2024 den 21.19):

Har jeg allerede møtt min neste kjæreste?🧡

Hei,

Jeg får kontakt med en kvinne. Muligens en tante eller grandtante, men hun kan også være venn av familie eller i slekt lenger ut.

Jeg får veldig hjertebank med det samme, kan du forstå noen som har hatt hjerteproblematikk? Det kan også være relatert til angst, opplever at hun hadde et mørke over seg. Hun satte på seg et smil ute blant folk og fremsto som en skøyer, men hun bar på et mørke.

Oppfatter henne som ensom, selv om hun viser hun var med på alt mulig. Ute på diverse arrangementer. Mulig hun hadde hund også, en svart?

Ser henne med kort hår. Slank og nett.

Hun sier hun forstår nå hvorfor det måtte bli som det ble, kan du forstå det?

På spørsmålet ditt viser hun meg et travelt utested og bakhodet på en mann med mørkt hår.

Du vet sier hun og bunker litt lurt ;) 

lys hilsen

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vokst opp uten kontakt med noen familie utenom foreldre og søsken, er det likevel noen som passer på meg?

Jeg lurer også på om jeg kommer til å flytte i løpet av den nærmeste tiden og om jeg noen gang kommer til å treffe noen som er glad i meg. 

Mina

Anonymkode: c955d...62b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Bare hyggelig 😊 Det er veldig forskjellig hva åndeverden ønsker å kommunisere og hvem som vil komme igjennom. Dette var svært kraftfullt. Opplevde det som en lys og beskyttende energi som passer på deg og er med deg på denne reisen. Ingen tvil om at det blir tøft, men heller ingen tvil om at det valget du har gjort er riktig!

Lykke til med studiene, alt skjer for en grunn ❤️

lys hilsen 

ts

Liten merknad er at jeg var hos Lilli Bendriss for mange år tilbake, hun møtte også en hjelper, som kommuniserte på engelsk. 
Takk for det ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Kan du se noe rundt familiesituasjonen min? 

Lurer også på om du ser noen avdøde slektninger rundt meg.

Anonymkode: b09f4...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Liten merknad er at jeg var hos Lilli Bendriss for mange år tilbake, hun møtte også en hjelper, som kommuniserte på engelsk. 
Takk for det ❤️ 

Oi, spennende! Kanskje det var den samme energien, det er noen som passer på deg :) 

Takk for tilbakemeldingen! Veldig nyttig i videre arbeid! 

ts

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vil jeg bli gravid? ❤️ Hadde satt utrolig stor pris på svar🙏🏼

Anonymkode: 5338b...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei🥰

Jeg ønsker å få det budskapet universet mener jeg trenger💕 Gi gjerne beskjed om jeg skal være mer konkret.

Anonym

Anonymkode: 5338b...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er veldig glad i dyr og har oppgjennom oppveksten hatt mange kjæledyr. Er det noen av dem som «er med meg» fra åndeverdenen? Hadde spesielt nære bånd med enkelte av dem. Savner og tenker på dem ofte. 

Anonymkode: 9c5a4...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hei,

Jeg får kontakt med en kvinne. Muligens en tante eller grandtante, men hun kan også være venn av familie eller i slekt lenger ut.

Jeg får veldig hjertebank med det samme, kan du forstå noen som har hatt hjerteproblematikk? Det kan også være relatert til angst, opplever at hun hadde et mørke over seg. Hun satte på seg et smil ute blant folk og fremsto som en skøyer, men hun bar på et mørke.

Oppfatter henne som ensom, selv om hun viser hun var med på alt mulig. Ute på diverse arrangementer. Mulig hun hadde hund også, en svart?

Ser henne med kort hår. Slank og nett.

Hun sier hun forstår nå hvorfor det måtte bli som det ble, kan du forstå det?

På spørsmålet ditt viser hun meg et travelt utested og bakhodet på en mann med mørkt hår.

Du vet sier hun og bunker litt lurt ;) 

lys hilsen

ts

Tror det må være min mor som gikk bort for et og et halvt år siden. Hun hadde mye angst og var mye redd og traumer fra barndommen preget henne. Vi hadde en sort hund da jeg var ungdom og jeg har en sort hund nå. Jeg ble satt ut av svaret ditt, mye følelser hos meg nå. Takk for svar🩷

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...